juleribba Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei! Har gått til innkjøp av en ps3. Har trådløst nett hjemme, men rommet mitt er på smertegrensen av hva som går. Pc'en min har godt signal i den ene enden av rommet, men ps3 står i andre enden av rommet å får nesten ikke signal. Det jeg tenkte da var at jeg skulle dele min internett connection på pc'en å så strekke en kabel tilandre siden av rommet der ps3'en står. Så jeg går inn på: Network Connections- Der står wireless connection som connected firewalled, og lokal area connection som cable unplugged. Så høyreklikker jeg på wireless internett connection, å velger properties advanced-huker av for allow other users to connect..... og trykker ok. Da før jeg opp denne feilmeldingen: An error occurred while Internet Connection Sharing was being enabled Internet Connection Sharing cannot be enabled A LAN connection is already configured whit the ip adress that is required for automatic IP adressing Hvis jeg prøver å dele lokal area connection får jeg nesten samme feilmelding: An error accured while internet Connection Sharing was being anabled Internet Connection Sharing (ICS) cannot be enabled due to an IP address conflikt on the network. ICS requires the host to be configured to use 192.168.0.1. Please ensure that no other client on the network is configured to use 192.168.0.1. Nuhvel Saken er kanskje den at min router nede har adressen 192.168.0.1? Trenger virkelig hjelp her for å få min ps3 på nett Takker masse for hjelp! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei! Har gått til innkjøp av en ps3. Har trådløst nett hjemme, men rommet mitt er på smertegrensen av hva som går. Pc'en min har godt signal i den ene enden av rommet, men ps3 står i andre enden av rommet å får nesten ikke signal. Det jeg tenkte da var at jeg skulle dele min internett connection på pc'en å så strekke en kabel tilandre siden av rommet der ps3'en står. Så jeg går inn på: Network Connections- Der står wireless connection som connected firewalled, og lokal area connection som cable unplugged. Så høyreklikker jeg på wireless internett connection, å velger properties advanced-huker av for allow other users to connect..... og trykker ok. Da før jeg opp denne feilmeldingen: An error occurred while Internet Connection Sharing was being enabled Internet Connection Sharing cannot be enabled A LAN connection is already configured whit the ip adress that is required for automatic IP adressing Hvis jeg prøver å dele lokal area connection får jeg nesten samme feilmelding: An error accured while internet Connection Sharing was being anabled Internet Connection Sharing (ICS) cannot be enabled due to an IP address conflikt on the network. ICS requires the host to be configured to use 192.168.0.1. Please ensure that no other client on the network is configured to use 192.168.0.1. Nuhvel Saken er kanskje den at min router nede har adressen 192.168.0.1? Trenger virkelig hjelp her for å få min ps3 på nett Takker masse for hjelp! 8279979[/snapback] Prøv å sette en bitteliten 4P Switch mellom deg og routeren Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 ok skal prøve det til mandag, men skulle gjerne hatt den på nett asap Så hvis noen har noen andre ideer enn DemoniZer så bare spytt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå