rcfrik Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei! Jeg har prøvd å installere Vista på laptopen min, men får ikke frem no lyd. Alt er stille WMP, oppstart, alt. Jeg har sjekket etter om det var no galt med lydkortet, men i følge "enhetsbehandling" virker det som det skal. Lydkortet er High Definition Audio Controller(?), om det finnes. JEg lurer på om dere kan prøve å hjelpe meg finne ut hva som er galt med lyden på pc'n min? Kenneth Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei! Jeg har prøvd å installere Vista på laptopen min, men får ikke frem no lyd. Alt er stille WMP, oppstart, alt. Jeg har sjekket etter om det var no galt med lydkortet, men i følge "enhetsbehandling" virker det som det skal. Lydkortet er High Definition Audio Controller(?), om det finnes. JEg lurer på om dere kan prøve å hjelpe meg finne ut hva som er galt med lyden på pc'n min? Kenneth 8279942[/snapback] Vista sliter med en del drivere, har du sjekket andre instillinger som f.eks på kontrollpanelet? Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Hei! Jeg har prøvd å installere Vista på laptopen min, men får ikke frem no lyd. Alt er stille WMP, oppstart, alt. Jeg har sjekket etter om det var no galt med lydkortet, men i følge "enhetsbehandling" virker det som det skal. Lydkortet er High Definition Audio Controller(?), om det finnes. JEg lurer på om dere kan prøve å hjelpe meg finne ut hva som er galt med lyden på pc'n min? Kenneth 8279942[/snapback] Vista sliter med en del drivere, har du sjekket andre instillinger som f.eks på kontrollpanelet? 8280602[/snapback] Hva mener du? Om det er flere som ikke virker? Kenneth Lenke til kommentar
Kurdland Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hello. Lastet ned driver for lyd/skjermkort.... fra : http://www.radarsync.com/vista/vista_more.php?result=0 Bra nettside... Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Hello. Lastet ned driver for lyd/skjermkort.... fra : http://www.radarsync.com/vista/vista_more.php?result=0 Bra nettside... 8351618[/snapback] Takk, fant lydkortet med engang for se om jeg prøver å innstalere Vista igjen nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå