Gå til innhold

Problemer med High Definition Audio Controller

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har prøvd å installere Vista på laptopen min, men får ikke frem no lyd. Alt er stille WMP, oppstart, alt.

Jeg har sjekket etter om det var no galt med lydkortet, men i følge "enhetsbehandling" virker det som det skal. Lydkortet er High Definition Audio Controller(?), om det finnes.

JEg lurer på om dere kan prøve å hjelpe meg finne ut hva som er galt med lyden på pc'n min?

Kenneth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har prøvd å installere Vista på laptopen min, men får ikke frem no lyd. Alt er stille WMP, oppstart, alt.

Jeg har sjekket etter om det var no galt med lydkortet, men i følge "enhetsbehandling" virker det som det skal. Lydkortet er High Definition Audio Controller(?), om det finnes.

JEg lurer på om dere kan prøve å hjelpe meg finne ut hva som er galt med lyden på pc'n min?

Kenneth

8279942[/snapback]

Vista sliter med en del drivere, har du sjekket andre instillinger som f.eks på kontrollpanelet?

Lenke til kommentar
Hei!

Kenneth

8279942[/snapback]

Vista sliter med en del drivere, har du sjekket andre instillinger som f.eks på kontrollpanelet?

8280602[/snapback]

Hva mener du? Om det er flere som ikke virker?

Kenneth

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...