Carnatus Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har ikke testa det online enda, men offline så synes jeg det er faktisk kjempegøy. Vanskelig er det også, synes jeg. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Motorstorm er totalt middelmådig. Blir ekstremt fort kjedelig. 8296586[/snapback] Kan godt hende. Men gi et eksempel på et bilspill som ikke blir fort kjedelig... 8297713[/snapback] RalliSport Challenge 2. Her er det mange løp å kjøre fra Sveriges vinterbaner til sør-amerikas fjeller. Her er det split-screen, flere moduser, du kan spille mot ghost fra spillere på nettet(timetrial), scoreboards(hvor du ligger ann i verden), nedlasbart innhold, støtte for 16 spillere over nett osv Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Motorstorm er totalt middelmådig. Blir ekstremt fort kjedelig. 8296586[/snapback] Kan godt hende. Men gi et eksempel på et bilspill som ikke blir fort kjedelig... 8297713[/snapback] PGR2 likte jeg veldig godt. Hele tiden ny bilklasse med nye egenskaper. Underholdt meg i MANGE timer. Gran Turismo og Forza-serien hvor man må tjene penger for stadig å kjøpe raskere og bedre biler. Test Drive Unlimited, hvor mang også må tjene seg opp til fete biler og motorsykler. Alle disse spillene har holdt meg interessert mange timer i strekk. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Mulig jeg er kresen, men hverken Gears of war til 360 og Motorstorm til PS3 imponerer meg noe særlig grafikkmessig, tar nok sikkert ihvertfall 2 generasjoner til før vi får "fotografikk" Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Mulig jeg er kresen, men hverken Gears of war til 360 og Motorstorm til PS3 imponerer meg noe særlig grafikkmessig, tar nok sikkert ihvertfall 2 generasjoner til før vi får "fotografikk" 8305813[/snapback] Nei, jeg tror Playstation 4(satt til 2014) vil ha ganske så nær "fotografikk". Da tror jeg grafikkmotorer og kraften i maskinen vil være kraftig så imponerende. kanskje forskjellen mellom ps3 og ps4 blir som ps1 og ps3? Bare å håpe. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 For å være ærlig, så blir ikke GTA like morro med fotorealistisk grafikk... Jeg vil ikke skyte ekte mennesker... Bør finnes en grense... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) For å være ærlig, så blir ikke GTA like morro med fotorealistisk grafikk... Jeg vil ikke skyte ekte mennesker... Bør finnes en grense... 8305832[/snapback] Nei, huff! Tenk det da, slå folk som ligner på venner av deg, ned med baseballkølle. Blir sikkert mange drap i virkeligheten med unnskyldningen: "jeg gjorde nett det samme i Gta, ble ikke arrestert da..." Fryser av tanken. Kanksje Rockstar kutter ut GTA når grafikken blir for god. Kanskje alle skytespill blir kutta ut? Oh shit. Mod: Limte sammen postene.. Endret 6. april 2007 av Nordoelum Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Var den første posten ironi Toska92? Hvis ikke, så virket det litt sånn for meg... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Fartsfølelsen er der hvertfall nå noe som ble klaget over i den japanske versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå