Ama-gi Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tja.. For meg er det uansett mer imponerende å dominere den største av alle turneringer enn å være veldig god mot middels gode lag i egen serie. For all del, C. Ronaldo har vært best i seriespill, men det holder ikke så lenge det ikke er bra nok mot gode lag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 For meg er det Buffon, trolig den beste keeperen nå. Helt fra han begynte i Parma til Juventus den dag i dag så er han en av de beste som finnes... Også er det C.Ronaldo, Kaka, Gerrard i form og Messi som er de beste per dags dato... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 RONAAAAAAAAAAAALDO er verdens beste som alle sier. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 RONAAAAAAAAAAAALDO er verdens beste som alle sier. 8586150[/snapback] Hvilken, det finnes to... Christiano Ronaldo og Ronaldo Luis Nazário de Lima Tipper du sikter til C. Ronaldo, som jeg kaller ham... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Leste du "som alle sier"? Det sier seg da vitterlig selv hvordan ronaldo han mente. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det hadde vært interessant å fått opp en poll her med de forslagene flest folk kommer med! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det hadde vært interessant å fått opp en poll her med de forslagene flest folk kommer med! 8593266[/snapback] Agreed Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) slettte Endret 27. desember 2008 av Mr. Ty Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Nei, det hadde egentlig ikke vært så interessant, ikke noen tvil om hvem som hadde vunnet. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Nei, det hadde egentlig ikke vært så interessant, ikke noen tvil om hvem som hadde vunnet. 8622168[/snapback] Enig. Mitt bidrag til verdens beste spiller er nok Jamie Carragher. En av de mest solide forsvarspillerene i verden og han er en utrolig ledertype. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Den som virkelig har levert varene denne sesongen er Cristiano Ronaldo så jeg vil påstå at han er verdens beste spiller. Hvis han holder samme nivå fram til jul neste sesong blir han kåret til verdens beste spiller. Ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 etter min mening har ikke ronaldo våre best i england en gang. Gerrard har hatt en mye gjevnere og bedre sesong etter min mening. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 etter min mening har ikke ronaldo våre best i england en gang. Gerrard har hatt en mye gjevnere og bedre sesong etter min mening. 8648476[/snapback] Hahaha, dummeste jeg har hørt. Ronaldo har fått hele 7(?) priser i år, så tror de som gir han prisene har litt mer peiling enn det du har... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 etter min mening har ikke ronaldo våre best i england en gang. Gerrard har hatt en mye gjevnere og bedre sesong etter min mening. 8648476[/snapback] Hahaha, dummeste jeg har hørt. Ronaldo har fått hele 7(?) priser i år, så tror de som gir han prisene har litt mer peiling enn det du har... 8648491[/snapback] Meget provoserende at folk har egne meninger, Raste? Tåpelig å flame folk på grunn av det. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 etter min mening har ikke ronaldo våre best i england en gang. Gerrard har hatt en mye gjevnere og bedre sesong etter min mening. :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Meget provoserende at folk har egne meninger, Raste? Tåpelig å flame folk på grunn av det. Nei, men jeg sa min mening så :!: Endret 19. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 etter min mening har ikke ronaldo våre best i england en gang. Gerrard har hatt en mye gjevnere og bedre sesong etter min mening. 8648476[/snapback] Hahaha, dummeste jeg har hørt. Ronaldo har fått hele 7(?) priser i år, så tror de som gir han prisene har litt mer peiling enn det du har... 8648491[/snapback] Meget provoserende at folk har egne meninger, Raste? Tåpelig å flame folk på grunn av det. 8648502[/snapback] Tåpelig når de er helt på ville veier, selv Liverpool fans kan ikke si at Gerrard har hatt en stor sesong sett iforhold til Drogba, Ronaldo, Giggs,++. Mye skyldes forresten disponeringen av han på høyrekant. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Tja, blander meg ikke borti diskusjonen om hvem som har vært best i år, men hvordan man oppfører seg mot andre her. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Tja, blander meg ikke borti diskusjonen om hvem som har vært best i år, men hvordan man oppfører seg mot andre her. 8648576[/snapback] Kaka og/eller kanskje van Nistelrooy. Selv om han ikke har vært så bemerket i hele europa i år så er han da toppscorer i La Liga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå