Ol'H Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) For tiden er det ingen tvil, Kaka er verdens beste. 8536112[/snapback] Siden han løp fra Vidic og Heinze? Wooopsidu. Vil ærlig talt si at Drogba, Cannavaro, Nesta, Zlatan og Ronaldo overgår Kaka. Endret 4. mai 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Siden han løp fra Vidic og Heinze? Wooopsidu. Vil ærlig talt si at Drogba, Cannavaro, Nesta, Zlatan og Ronaldo overgår Kaka. 8539552[/snapback] Cannavaro har vel nesten ikkje spelt ein ordentlig god kamp sidan VM. Sergio Ramos har vore Real Madrids klart beste forsvarsspelar denne sesongen, etter mi meining. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Steven Gerrard, en SYK skuddfot, Peter Cruch, driblefant til helvete, og Zinedine Zidane, bare, STOR respekt! Endret 5. mai 2007 av latter17 Lenke til kommentar
Oma- Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ronaldinho, DIDIER DROGBA, ronaldo(man-utd-edition), Lenke til kommentar
Micern Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Etter kampene mot Man U holder jeg en knapp på Kaka. De ble rett og slett rundspilt av gutten. I tillegg liker jeg ham som person av en eller annen grunn, im motsetning til C. Ronaldo som jeg mener er en dukke ... Drogba, Ronaldinho, Cannavaro, C. Ronaldo og resten av gjengen kan gå å legge seg Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Cristiano Ronaldo er verdens beste fotballspiller. Han er bare heelt råå, ingen over eller ved siden atm. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jepp, dette er verdens beste fotballspiller: Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Siden han løp fra Vidic og Heinze? Wooopsidu. Vil ærlig talt si at Drogba, Cannavaro, Nesta, Zlatan og Ronaldo overgår Kaka. 8539552[/snapback] Gidder ikke si noe imot stopperne du trekker fram, men ærlig talt: Kaka' har et toppnivå Drogba og Zlatan bare kan drømme om! Ronaldo derimot er vel MINST like god. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, selv om Drogba har vært god, så er Kaka et par nivå over.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kaka og C. Ronaldo er formsterke og for tiden veldig gode (det må selv en Liverpool fan inrømme) så svarer nok det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Cristiano Ronaldo er verden beste, ingen er nærme han i den formen han er nå. Kaka har kun vært god i CL, han har ikke spilt no sånn veldig bra i Serie A. Endret 8. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Synes litt for mange her trekker fram C. Ronaldo som "enestående". Jeg er helt enig i at han er veldig god, men mot de gode lagene har jeg ikke sett ham imponere i det hele tatt, bortsett fra veldig isolerte enkeltprestasjoner som mange andre har gjort også. Klart han er blant verdens beste, og sannsynligvis Premier Leagues beste denne sesongen, allikevel synes jeg Kaka er bedre, han har så mange ting C. Ronaldo mangler. Zidane ga seg forresten som verdens beste spiller, annet hører jeg ikke på ^^ Å vurdere andre spillere fra andre posisjoner er vanskelig, men jeg er enig i det meste som er nevnt på denne siden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Steven Gerrard, en SYK skuddfot, Peter Cruch, driblefant til helvete, og Zinedine Zidane, bare, STOR respekt! 8541264[/snapback] Hehe, likte godt den med Crouch der haha .. imo C.Ronaldo er den beste spilleren for øyeblikket. Kaka spilte stort mot MU men var dårlig i serie A denne helga, blant anna bomma han på straffe og spilte ingen stor kamp. C.Ronaldo har jo vert den mest formsterke spilleren dette året så syntest han er best. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Cristiano Ronaldo har nok dessverre vært best i verdens beste liga 8318309[/snapback] ... og han har ikkje blitt mykje dårligare i løpet av denne månaden. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Som de fleste har sagt; Cristiano Ronaldo Synes litt for mange her trekker fram C. Ronaldo som "enestående".Han er for øyeblikket enestående, uten tvil! Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Må si at både Kakà og Cristiano Ronaldo har gjort det veldig bra i år, så jeg går nok for de. Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 10 mål av kaka i CL sier litt om hvor god han har vært i år er ingen som er i nærheten engang der....de neste på listen over top scorerne har 6 mål Ronaldo har ikke fler enn 3 (selv om det og er ganske mye da) Dette sier litt om hvor viktig Kaka har vært for Milan denne sesongen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 10 mål av kaka i CL sier litt om hvor god han har vært i årer ingen som er i nærheten engang der....de neste på listen over top scorerne har 6 mål Ronaldo har ikke fler enn 3 (selv om det og er ganske mye da) Dette sier litt om hvor viktig Kaka har vært for Milan denne sesongen 8580127[/snapback] Så skal man ikke bare følge med spillere i CL da, Kaka er ikke sånn som i Seria som han er i CL.. Så... Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kaka er ikke sånn som i Seria som han er i CL.. Så... 8580480[/snapback] I så fall er han ikkje veldig langt unna... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå