tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 hei all sammenzinedine zidane er beste spiller ever.........digger han jeg Hei! Kan hende det Men tror det er snakk om verdens beste spiller i dag Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 I tillegg så mener jeg det er helt naturlig å komme med motsigelser på et utsagn om at Stewart Downing og at Sanli Tuncay er blant verdens beste. Forsåvidt greit, men kommenter evt litt som "Repac", du skjønte åpenbart at han som sa dette om Boro-spillerne var sarkastisk Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg syns at jeg er verdens beste spiller jeg. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg syns at jeg er verdens beste spiller jeg. Utrolig saklig. Du er en av de som gjør diskusjon på forumet til en sann glede. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg syns at jeg er verdens beste spiller jeg. Jeg er enda bedre da :!: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Utrolig saklig.Du er en av de som gjør diskusjon på forumet til en sann glede. Loos'n Up Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jonathan Wendel er blant mine favoritter. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg syns at jeg er verdens beste spiller jeg. Utrolig saklig. Du er en av de som gjør diskusjon på forumet til en sann glede. Chill. Hvis du kikker litt mer tilbake på de forrige sidene, så får jeg lov å si det jeg sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå