Vrinsk Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hahaha! Priceless:p Ropte de "Who are you" med henvisning til The Who sangen? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hahaha! Priceless:p Ropte de "Who are you" med henvisning til The Who sangen? De ropte hvert fall "who are you." Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 At Ronaldo er verdens beste spiller for øyeblikket, er det svært få som kan mene. Ronaldo hadde en fantastisk sesong i fjor, og selv om han har scort litt de siste kampene, så har han ikke vært på samme nivået spillmessig denne sesongen, som ifjor. De to spillerne som har imponert meg mest denne sesongen er Eto'o som har vært den mest effektive spissen i Europa så langt denne sesongen. Iallefall før Getafe kampen. Og i tillegg Messi, som virkelig har bevist at han er blant verdens beste spillere nok en gang, om ikke DEN beste. Lenke til kommentar
Tellerion Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Stewart Downing - Beste wingen som finnes forøyeblikket Men skal innrømme at Tuncay Sanli er en av verdens beste fotballspillere. Scoret hat-trick for Tyrkia i 4 - 2 kampen mot Østerrike forrige onsdag. Klassespiller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Stewart Downing - Beste wingen som finnes forøyeblikket Men skal innrømme at Tuncay Sanli er en av verdens beste fotballspillere. Scoret hat-trick for Tyrkia i 4 - 2 kampen mot Østerrike forrige onsdag. Klassespiller. Har du drukket eller sett på fotball Oo Stewart Downing er langt ifra verdens beste ving, han er jo i samme klasse som Gamst, i tilleg er han heller ikke på landslaget Oo Og Sanli, you must be kidding me... Heller ikke i nærheten, selv om du tydeligvis digger Middlesbrough så er Cristiano Ronaldo, Lionel Messi og Silva spillere som Downing bare kan drømme om å overgå Oo Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det skal vel ikke mye til for å se at han er Boro-supporter Og da er det Okey Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Men seriøst Giallorossi, det må være de latterligste svarene så langt i denne tråden Oo Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Men seriøst Giallorossi, det må være de latterligste svarene så langt i denne tråden Oo Neh, det var ikke ment direkte seriøst, blir på lik linje som om jg skulle sagt at De Rossi er verdens beste Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Selvom det ikke kommer som noe sjokk at jeg er uenig med Tellerion, så må jeg bare nevne at det du sa var ganske feil Sameboe. 1. Stewart Downing er mye bedre enn Morten Gamst Pedersen. 2. (og denne er viktig etter det du sa) Stewart Downing har spilt for England en del, og senest onsdag, og ble kåret til banens beste for England mot Tyskland borte. Mannen er i form, spilte bra mot Everton borte forrige helg, så hele kampen og han var god på kontringer. Blir litt dumt å snakke om han i verdens beste ving/spiller kategori, men han er ikke så dårlig som du sier, og det med landslaget var vel veldig feil Endret 24. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Selvom det ikke kommer som noe sjokk at jeg er uenig med Tellerion, så må jeg bare nevne at det du sa var ganske feil Sameboe. 1. Stewart Downing er mye bedre enn Morten Gamst Pedersen. 2. (og denne er viktig etter det du sa) Stewart Downing har spilt for England en del, og senest onsdag, og ble kåret til banens beste for England mot Tyskland borte. Mannen er i form, spilte bra mot Everton borte forrige helg, så hele kampen og han var god på kontringer. Blir litt dumt å snakke om han i verdens beste ving/spiller kategori, men han er ikke så dårlig som du sier, og det med landslaget var vel veldig feil Did not knew Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Stewart Downing - Beste wingen som finnes forøyeblikket Men skal innrømme at Tuncay Sanli er en av verdens beste fotballspillere. Scoret hat-trick for Tyrkia i 4 - 2 kampen mot Østerrike forrige onsdag. Klassespiller. Ehm.. ja.. stemmer. Okei *kremt* Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Verken Stewart Downing eller Sanli Tuncay er i nærheten av å være verdens beste spiller. Selv om du er Boro supporter, kan ikke dette være vanskelig å se. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fy faen å seriøst folk skal ta diverse kommentarer da? Han mente det (Garantert) ikke, er lov å se "bak" en setning Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fy faen å seriøst folk skal ta diverse kommentarer da? Han mente det (Garantert) ikke, er lov å se "bak" en setning Lese mellom linjene mener du? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lese mellom linjene mener du? Oh yeah, har hatt norsk tentamen så det er en fin unnskyldning Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hoho, Hva er det du leser "bak" setninga da? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hoho, Hva er det du leser "bak" setninga da? Som Repac sa, les mellom linjene, viss du ikke klarer å forstå dette, så er det ikke mitt problem lenger Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Zlatan er etter min mening en kanditat for tiden. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hoho, Hva er det du leser "bak" setninga da? Som Repac sa, les mellom linjene, viss du ikke klarer å forstå dette, så er det ikke mitt problem lenger Jeg ville bare poengtere din veldig merkelige tolkning av å lese mellom linjene. I tillegg så mener jeg det er helt naturlig å komme med motsigelser på et utsagn om at Stewart Downing og at Sanli Tuncay er blant verdens beste. Lenke til kommentar
souad Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 hei all sammen zinedine zidane er beste spiller ever.........digger han jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå