Jefe Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Usportslig; C ronaldo Verdens beste spiss; Fernando Torres. Uten tvil! Bare fordi han spiller på Manchester United Liverpool har altså beste spiss og beste midtbane spiller sammen med beste defangsive midtbane spiller. Vi andre har ikke mye sjangse på Liverpool denne sesongen Nei, Liverpool har beste spiss. En av de beste midtbanespillerne og et klasseanker. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 At Torres er den beste spissen i verden er jeg enig i, men likevel scorer han færre mål en verdens beste fotballspiller anno 2008, Cristiano Ronaldo. Det går rett og slett ikke ann å være uenig i at Ronaldo har vært den beste i år, den er ingen som har vært i nærheten av det han har gjort. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 En Thierry Henry i topp slag danker ut hvem det skulle være, og er verdens beste spiller hvis han finner tilbake storformen, selv om det begynner å bli noen år siden. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Han var god i sone beste sesonger men hadde sine begrensninger. Står fremdeles på at Ruud både var og er bedre Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Bedre enn Henry? Aldri i verden. Nistelrooy er en iskald måltjuv, men har ingen ekstreme kvaliteter utover det. Henry hadde/har en fart ingen kan matche, et fantastisk skudd og en briliant teknikk. Utdyp hvilke begrensninger Henry har? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Erik 'Myggen' Mykland Endret 10. oktober 2008 av sureup Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ruud er sterkere, bedre spilleforståelse, mere målfarlig, bedre på hodet, bedre feilvendt, bedre oppspilspungt. Henry hadde farten og en god ballkontroll. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Utdyp hvilke begrensninger Henry har? Alderen. Henry må først levere igjen før dette kan diskuteres. Jeg er klar over at han har blitt misbrukt i Barcelona når det gjelder å bli plasert på vingen osv, men han har vel ikke akkurat bevist så veldig mye på landslaget heller. Det er noen år siden sist Henry var i skikkelig toppslag. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ruud er sterkere, bedre spilleforståelse, mere målfarlig, bedre på hodet, bedre feilvendt, bedre oppspilspungt. Henry hadde farten og en god ballkontroll. Mens Henry er mye raskere, bedre teknikk, bedre langskudd, bedre til å skape ting på egenhånd, og har flere assists. Henry er 31 år, så han er vel mer hemmet av formsvikt og at han blir misbrukt posisjonsmessig, enn alderen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg sa ikke Henry var dårlig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det vet jeg. Men jeg mener han er verdens beste i form, bedre enn Ruud. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Men han har ikke vært i form på snart to år, og dermed blir det vanskelig å si at han er verdens beste når han er i form. Ronaldinho har heller ikke vært i toppform på et par sesonger, og å si at han dermed er verdens beste når han kommer seg i toppform igjen blir feil. I mine øyne er det Lionel Messi, Cristiano Ronaldo og Iker Casillas som her og nå har pekt seg ut som de tre beste spillerne i verden. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Diskusjonen om hvem som er best av RvN og Henry som må jeg holde med Limberbatov. RvN er bedre som spiss, fordi han er flinkere og lager flere mål. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Diskusjonen om hvem som er best av RvN og Henry som må jeg holde med Limberbatov.RvN er bedre som spiss, fordi han er flinkere og lager flere mål. Flinkere på hva? I sine glansdager var Henry bedre enn det RvN var på toppen av sin karriere. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Diskusjonen om hvem som er best av RvN og Henry som må jeg holde med Limberbatov.RvN er bedre som spiss, fordi han er flinkere og lager flere mål. Flinkere på hva? I sine glansdager var Henry bedre enn det RvN var på toppen av sin karriere. Skreiv ikke helt ferdig der. Han er flinkere til å komme til sjanser og lage flere mål. Han er på en måte mye lurere og sluere, og de tre siste sesongene har han jo vært mye bedre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Diskusjonen om hvem som er best av RvN og Henry som må jeg holde med Limberbatov.RvN er bedre som spiss, fordi han er flinkere og lager flere mål. Flinkere på hva? I sine glansdager var Henry bedre enn det RvN var på toppen av sin karriere. Se min post nummer 2902 lengre oppe på denne siden. Vi kan vel også ta med kontinuitet. Henry hadde en del gode sesonger i Arsenal men Ruud har holdt seg temmelig høyt på lista siden han kom tilbake fra kneskaden i PSV. Han har vert en notorisk målscårer for tre klubber i tre ligaer over en veldig lang periode. Henry har bedre avslutninger fra langt hold, men fra kort hold er det ingen i verden som tar han. Endret 10. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ruud van Nistelrooy har vært bedre enn Henry de tre siste sesongene, men Henry i sine absolutt beste dager, stort sett 2001-05, mener jeg var bedre enn det Ruud er pr. dags dato, og da han ble Pichichi i Spania. At van Nistelrooy skal være flinkere til å komme til sjanser og skape mer er også bare vås. I sesongen 2002-03 hadde Henry 23 assist i Premier League i tillegg til 24 mål. I tillegg tør jeg nesten ikke å tenke på hvor mange ganger han var involvert i angrep og hvor mange ganger han var 3. sist på ballen. Husk nå at vi også snakker om Henry på topp kontra RvN på topp. Pr. dags dato er RvN en bedre spiller - Henry har tapt seg de siste årene ikke bare på grunn av skader og en plassering på vingen i Catalunya. Jeg forsvarer bare franskmannen på sitt beste. Nei, Liverpool har beste spiss. En av de beste midtbanespillerne og et klasseanker. Jeg synes ikke Zlatan står særlig tilbake for Fernando Torres, for å være helt ærlig. Det gjør heller ikke Eto'o og David Villa - de fire er kanskje pr. dags dato verdens fire beste spisser. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Diskusjonen om hvem som er best av RvN og Henry som må jeg holde med Limberbatov.RvN er bedre som spiss, fordi han er flinkere og lager flere mål. Flinkere på hva? I sine glansdager var Henry bedre enn det RvN var på toppen av sin karriere. Se min post nummer 2902 lengre oppe på denne siden. Vi kan vel også ta med kontinuitet. Henry hadde en del gode sesonger i Arsenal men Ruud har holdt seg temmelig høyt på lista siden han kom tilbake fra kneskaden i PSV. Han har vert en notorisk målscårer for tre klubber i tre ligaer over en veldig lang periode. Henry har bedre avslutninger fra langt hold, men fra kort hold er det ingen i verden som tar han. Kontinuitet? Henry spelte 8 sesongar i Arsenal, der kun den siste sesongen (som var sterkt hemma av skader) var han under 20 mål. Om det ikkje er bevis på god kontinuitet veit ikkje eg. Henry på sitt beste var utruleg. Då kunne han gjere absolutt alt, og at han ikkje vart kåra til verdas beste spelar ein av dei sesongane med Arsenal er galskap. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Cristiano Ronaldo helt klart... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Diskusjonen om hvem som er best av RvN og Henry som må jeg holde med Limberbatov.RvN er bedre som spiss, fordi han er flinkere og lager flere mål. Flinkere på hva? I sine glansdager var Henry bedre enn det RvN var på toppen av sin karriere. Se min post nummer 2902 lengre oppe på denne siden. Vi kan vel også ta med kontinuitet. Henry hadde en del gode sesonger i Arsenal men Ruud har holdt seg temmelig høyt på lista siden han kom tilbake fra kneskaden i PSV. Han har vert en notorisk målscårer for tre klubber i tre ligaer over en veldig lang periode. Henry har bedre avslutninger fra langt hold, men fra kort hold er det ingen i verden som tar han. Kontinuitet? Henry spelte 8 sesongar i Arsenal, der kun den siste sesongen (som var sterkt hemma av skader) var han under 20 mål. Om det ikkje er bevis på god kontinuitet veit ikkje eg. Henry på sitt beste var utruleg. Då kunne han gjere absolutt alt, og at han ikkje vart kåra til verdas beste spelar ein av dei sesongane med Arsenal er galskap. Hvilken sesong synest du han fortjente det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå