Gå til innhold

Verdens beste spiller

Toska92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis han har forbedret seg, hvorfor filmet han mot Roma?

Solskjær er ikke minst usportslig, tvertimot! Han taklet ned en, fikk rødt kort og laget hans vant FA cup for noen år siden. Motstanden som han felte ned, var alene mot keeper.

Det er mange andre som er mye mer sportslig enn han

Endret av Fox
Lenke til kommentar
hvis han har forbedret seg, hvorfor filmet han mot Roma?

Solskjær er ikke minst usportslig, tvertimot! Han taklet ned en, fikk rødt kort og laget hans vant FA cup for noen år siden. Motstanden som han felte ned, var alene mot keeper.

Det er mange andre som er mye mer sportslig enn han

8851814[/snapback]

Shit, serr?

Du har èn ting på han, og det skjedde for mange år siden. :!:

Lenke til kommentar
Jeg regner med at du tenker på Drogba? Det blir bare tåpelig. Drogba er ikke i nærheten engang.

8848410[/snapback]

Ja å Robben, vel vel du om det. Hele England omtrent er vel uenig, inkludert Chelsea fansen.

@Fox, Solskjær har aldri fått rødt kort i Fa-cupen pga av nedsparking. Han sparket derimot ned Robert Lee på Newcastle i ligaen, og Arsenal vant ligaen det året. Usportslig ja.,det var vel et lite håp om ligagullet og en desperat handling i en slik situasjon.

http://www.youtube.com/watch?v=dBjy4jO-Dd4

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Den som sier at Solskjær er usportselig burde begynne å se fotballkamper der han spiller. Mere sympatisk spiller finner man ikke. Og selvom man klipper ned en person i kampens hete, er da man vel ikke usportslig! :)

Endret av LezoO
Lenke til kommentar
Den som sier at Solskjær er usportselig burde begynne å se fotballkamper der han spiller. Mere sympatisk spiller finner man ikke. Og selvom man klipper ned en person i kampens hete, er da man vel ikke usportslig! :)

8852595[/snapback]

Jeg har aldri sagt at han er usportslig! Synes at det er feil å si at han er minst av alle, når han har gjort sånt. Men jeg er enig at han er en av de mest sympatiske spillere jeg har sett

Lenke til kommentar
Tidenes minst usportslige må være Bobby Charlton.

Et gult kort i hele karrieren, og det var feildømming.

8854068[/snapback]

Skummelt.. Kun skummelt.

8856341[/snapback]

Gult kort ble riktignok brukt for alvor først i VM 1970, men det er fremdeles noen år før han la opp.

Imponerende.

Lenke til kommentar
hvem har ikke gjort noe usportslig? Du ser jo hvor mange mål c.ronaldo har filmet seg til men noen folk synest fortsatt han er best i verden. Synst  "verdens beste spiller prisen" burde bedømmes på ferdigheter og ikke på om de er fair eller ikke.

8842894[/snapback]

Er da to vidt forskjellige ting og falle lett av en takling som i utgangspunktet er frispark/straffe, og å slå ballen i mål med hånda. Å ja Moral, etikk og generell oppførsel har noe og si på hvordan en spiller er.

8843039[/snapback]

Jeg snakker ikke om å falle lett av en takling, jeg snakker om å kaste seg uten kroppskontakt.

"Å ja Moral, etikk og generell oppførsel har noe og si på hvordan en spiller er."

hvordan kan du da mene att c.ronlado er best i verden?

8845588[/snapback]

Poenget var at Messi kunne gjøre noe med det. Husker når De Rossi på Roma i fjor skorte et mål med handen mot Chievo gikk han til dommeren og sa ifra og målet ble tatt fra ham. Det kunne Messi gjøre. Når håper jeg Real vinner serien

Lenke til kommentar

Poenget var at Messi kunne gjøre noe med det.  Husker når De Rossi på Roma i fjor skorte et mål med handen mot Chievo gikk han til dommeren og sa ifra og målet ble tatt fra ham.  Det kunne Messi gjøre.  Når håper jeg Real vinner serien

8880152[/snapback]

Ja, jeg synest det var idiotisk gjort av messi, synst bare att det ikke er noe bedre å filme seg til straffe og frispark som ofte resulterer til mål.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Skal jeg være helt ærlig har vel alle spillere hvert sitt usportslige øyeblikk, men Drogba er i særklasse.

Og den beste spissen i verden mener jeg er Fernando Torres. Midtbanespillere så lander det vel mellom Cristiano Ronaldo, Steven Gerrard, Andrea Pirlo, Kaka, Fabregas, Deco, Lampard, Xavi osv (kan nevne mange flere). Defensive midtbanespillere så mener jeg det er to stykker som skiller seg ut, Javier Mascherano og Michael Essien. Forsvarsfirer så er de beste Sagna, Ferdinand, Nesta, Evra. Keeper så ville jeg valgt Casillas.

Litt usikker på om Nesta er riktig valg, men lar nå bare det være.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Usportslig; C ronaldo

Verdens beste spiss; Fernando Torres. Uten tvil!

Bare fordi han spiller på Manchester United :)

Liverpool har altså beste spiss og beste midtbane spiller sammen med beste defangsive midtbane spiller. Vi andre har ikke mye sjangse på Liverpool denne sesongen :)

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Usportslig; C ronaldo

Verdens beste spiss; Fernando Torres. Uten tvil!

Bare fordi han spiller på Manchester United :)

Liverpool har altså beste spiss og beste midtbane spiller sammen med beste defangsive midtbane spiller. Vi andre har ikke mye sjangse på Liverpool denne sesongen :)

Sant det:)

Vi har maskjerano, vi har torres, vi har stevie, vi har carra.. Ser ingen grunn til hvorfor liverpool ikke snart skal kapre pl trofeet for første gang:P

Jo et svakt ledd. VINGENE... Menmen ser nå hvordan det har gått :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...