Lawliet Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Ikke etter det han gjorde i forrige kamp. Han rev ned mye der. 8833511[/snapback] Når han tar 2 Maradonaer på de to siste årene så lurer du på om han er en fair spiller. Faen om Barcelona vinner serien fordi Messi slo ballen i mål 8833884[/snapback] Hvem hadde ikke gjort det får å vinne serien? "Poenget er at får at jeg skal kunne kåre noen til "verdens beste spiller" så kan han ikke være usportslig, da det for meg er å tilføre fotballen et destruktivt element." hvem har ikke gjort noe usportslig? Du ser jo hvor mange mål c.ronaldo har filmet seg til men noen folk synest fortsatt han er best i verden. Synst "verdens beste spiller prisen" burde bedømmes på ferdigheter og ikke på om de er fair eller ikke. Endret 12. juni 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 hvem har ikke gjort noe usportslig? Du ser jo hvor mange mål c.ronaldo har filmet seg til men noen folk synest fortsatt han er best i verden. Synst "verdens beste spiller prisen" burde bedømmes på ferdigheter og ikke på om de er fair eller ikke. 8842894[/snapback] Er da to vidt forskjellige ting og falle lett av en takling som i utgangspunktet er frispark/straffe, og å slå ballen i mål med hånda. Å ja Moral, etikk og generell oppførsel har noe og si på hvordan en spiller er. Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Topp 3: 1. Thierry Henry (i toppform) 2. Kaka 3. Fabregas Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ikke etter det han gjorde i forrige kamp. Han rev ned mye der. 8833511[/snapback] Når han tar 2 Maradonaer på de to siste årene så lurer du på om han er en fair spiller. Faen om Barcelona vinner serien fordi Messi slo ballen i mål 8833884[/snapback] Hvem hadde ikke gjort det får å vinne serien? 8842894[/snapback] Hvem hadde ikke gjort det for å vinne serien? Så du forsvarer juks fordi de kan vinne noe? Det gjør det bare enda verre å jukse Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 hvem har ikke gjort noe usportslig? Du ser jo hvor mange mål c.ronaldo har filmet seg til men noen folk synest fortsatt han er best i verden. Synst "verdens beste spiller prisen" burde bedømmes på ferdigheter og ikke på om de er fair eller ikke. 8842894[/snapback] Er da to vidt forskjellige ting og falle lett av en takling som i utgangspunktet er frispark/straffe, og å slå ballen i mål med hånda. Å ja Moral, etikk og generell oppførsel har noe og si på hvordan en spiller er. 8843039[/snapback] Jeg snakker ikke om å falle lett av en takling, jeg snakker om å kaste seg uten kroppskontakt. "Å ja Moral, etikk og generell oppførsel har noe og si på hvordan en spiller er." hvordan kan du da mene att c.ronlado er best i verden? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Er da to vidt forskjellige ting og falle lett av en takling som i utgangspunktet er frispark/straffe, og å slå ballen i mål med hånda. Å ja Moral, etikk og generell oppførsel har noe og si på hvordan en spiller er. 8843039[/snapback] Så når disse lette fallene kommer i straffefeltet eller rett utenfor uten nevneverdig kontakt er det helt ok? http://www.youtube.com/watch?v=ypb9KEILVZ4 Kan ikke si at dette er så mye mindre juks enn Messis hands. Endret 12. juni 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er da to vidt forskjellige ting og falle lett av en takling som i utgangspunktet er frispark/straffe, og å slå ballen i mål med hånda. Å ja Moral, etikk og generell oppførsel har noe og si på hvordan en spiller er. 8843039[/snapback] Så når disse lette fallene kommer i straffefeltet eller rett utenfor uten nevneverdig kontakt er det helt ok? http://www.youtube.com/watch?v=ypb9KEILVZ4 Kan ikke si at dette er så mye mindre juks enn Messis hands. 8846041[/snapback] Er ikke han værre enn Messi vet ikke jeg. Makan til juksemaker skal man leite lenge etter. Ja vel, Messi hendsa ballen i mål en gang, men han filmer på langt nær ikke så mye som C. Ronaldo. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ronaldo har komt seg en god del når det gjelder filming. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 hvem har ikke gjort noe usportslig? Du ser jo hvor mange mål c.ronaldo har filmet seg til men noen folk synest fortsatt han er best i verden. Synst "verdens beste spiller prisen" burde bedømmes på ferdigheter og ikke på om de er fair eller ikke. 8842894[/snapback] Er da to vidt forskjellige ting og falle lett av en takling som i utgangspunktet er frispark/straffe, og å slå ballen i mål med hånda. Å ja Moral, etikk og generell oppførsel har noe og si på hvordan en spiller er. 8843039[/snapback] Jeg snakker ikke om å falle lett av en takling, jeg snakker om å kaste seg uten kroppskontakt. "Å ja Moral, etikk og generell oppførsel har noe og si på hvordan en spiller er." hvordan kan du da mene att c.ronlado er best i verden? 8845588[/snapback] At det må tas med i beregningen, og om det er avgjørende er to vidt forskjellige ting. Jeg respekterer ikke Cantonas handling når han sparket en tilskuer, men jeg elsker han for den han er uansett. @Anders. Trenger ikke se lengre enn til Chelsea Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg regner med at du tenker på Drogba? Det blir bare tåpelig. Drogba er ikke i nærheten engang. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ikke etter det han gjorde i forrige kamp. Han rev ned mye der. 8833511[/snapback] hvem har ikke gjort noe usportslig? Du ser jo hvor mange mål c.ronaldo har filmet seg til men noen folk synest fortsatt han er best i verden. Synst "verdens beste spiller prisen" burde bedømmes på ferdigheter og ikke på om de er fair eller ikke. 8842894[/snapback] Den minst usportslige spilleren jeg vet om er Raul. Han har bare fått 1 rødt krot eller så var det ingen i sin proff karriere, og under 15 gule kort. Han filmer aldri, hjelper alltid mostanderen med å komme opp osv. Raul er også en spiller jeg syntes er balnt verdens beste. Hvis du tenker på hele karrieren hans Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ronaldo tror jeg er den mest usportslige spilleren jeg vet av. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ronaldo tror jeg er den mest usportslige spilleren jeg vet av. 8851160[/snapback] Begrunnelse takk. Solskjær er den minst usportslige etter min mening. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ronaldo tror jeg er den mest usportslige spilleren jeg vet av. 8851160[/snapback] Begrunnelse takk. Solskjær er den minst usportslige etter min mening. 8851203[/snapback] Jeg tror nok han sa det på bakgrunn av de videoklippene litt over her. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg vet ikke hvor mange ganger Ronaldo har brukt juks for å skaffe laget sitt mål. Jeg tror faktisk ikke jeg har sett ei felling av han i 16 meteren som er et rett straffespark. Og, når han ikke får dommeren med seg, spiller han jo som ei gammel bestemor. Nei, Jeg liker ikke Ronaldo! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Jeg vet ikke hvor mange ganger Ronaldo har brukt juks for å skaffe laget sitt mål. Jeg tror faktisk ikke jeg har sett ei felling av han i 16 meteren som er et rett straffespark. Og, når han ikke får dommeren med seg, spiller han jo som ei gammel bestemor. Nei, Jeg liker ikke Ronaldo! 8851342[/snapback] Det er bra du baserer deg på videoer fra YouTube Siden du har så mye peiling, kanke du nevne alle de gangene Ronaldo har jukset til seg mål? Endret 13. juni 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Du kommer ikke å nekter for at Ronaldo er usportslig? Du som er man utd fan, og har sett han utallige ganger mer en meg. Men, når du ser et 7 min langt klipp om hvor mange ganger Ronaldo har filma, så skjønner du vell ? Selfølgelig er Ronaldo en go fotball spiller, har ikke sagt noe annet. Men han er usportslig. fyfy Endret 13. juni 2007 av Shade22 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du kommer ikke å nekter for at Ronaldo er usportslig? Du som er man utd fan, og har sett han utallige ganger mer en meg. Men, når du ser et 7 min langt klipp om hvor mange ganger Ronaldo har filma, så skjønner du vell ? Selfølgelig er Ronaldo en go fotball spiller, har ikke sagt noe annet. Men han er usportslig. fyfy 8851388[/snapback] Nettopp, jeg har sett han mange fler ganger enn deg, og derfor vet jeg at C. Ronaldo ikke er så ille som du skal ha det til. Ja, han har vært ille, og han var ille i VM, men ikke nå lenger, han har skjerpet seg betraktelig. Hadde du faktisk sett kamper og ikke basert deg på et klipp som viser kun filming (og dermed får deg til å tro at dette er sånn C. Ronaldo holder på hele tiden) hadde det vært greit, selvom jeg hadde vært sterkt uenig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Nettopp, jeg har sett han mange fler ganger enn deg, og derfor vet jeg at C. Ronaldo ikke er så ille som du skal ha det til. Ja, han har vært ille, og han var ille i VM, men ikke nå lenger, han har skjerpet seg betraktelig. Hadde du faktisk sett kamper og ikke basert deg på et klipp som viser kun filming (og dermed får deg til å tro at dette er sånn C. Ronaldo holder på hele tiden) hadde det vært greit, selvom jeg hadde vært sterkt uenig. 8851702[/snapback] Støttes, han er blitt bektarktelig mye bedre. Og dette kommer fra en LFC-supporter... Ha gikk fra Drogba til keeper (Lehman er den eneste keeperen som filmer, men ikke mye) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Ronaldo tror jeg er den mest usportslige spilleren jeg vet av. 8851160[/snapback] nei, det må være vidar riseth. minst usportslige, hmmm. Det må være Solsjær eller Kaka' @AndersC "Jeg regner med at du tenker på Drogba? Det blir bare tåpelig. Drogba er ikke i nærheten engang. " jo, han er verre en CR Endret 13. juni 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå