fakey Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det er sånn typisk Manu-fans samme hvor bra er dårlige spillerene dere spiller så er dem verdens beste, og gode hele tide. OFFFF... 8807964[/snapback] Hehe. Ja daså. Siter meg der jeg har sagt at jeg synes Rooney er verdens beste! Personlig mener jeg han ikke er blandt topp 5 engang. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) I år har nok Christiano Ronaldo vært den beste. Han har holdt et utrolig høyt og jevnt nivå, og han har vært helt essensiell for uniteds suksess i år. Endret 8. juni 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det er sånn typisk Manu-fans samme hvor bra er dårlige spillerene dere spiller så er dem verdens beste, og gode hele tide. OFFFF... 8807964[/snapback] Hehe. Ja daså. Siter meg der jeg har sagt at jeg synes Rooney er verdens beste! Personlig mener jeg han ikke er blandt topp 5 engang. 8808177[/snapback] Han er ihvertfall ikke langt unna topp 5 nå, han er i ferd med å bli en ekstremt god spiller..... Noe som ikke er bra for oss Chelsea fans Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Vel, det spørs. Finnes jo forskjellig type spisser. Vi har de spissene som ikke gjør "noe" men bare er der på riktig sted til riktig tid hele tiden og bøtter inn mål, noe ala. van Nistelrooy. Så har vi jo de spissene som faktisk er med som en del av spillet og oppbyggingen av angrepene slik som Rooney. Sistnevnte "type" angriper er Rooney en av verdens beste. Men jeg har litt forkjærlighet for spillere som bare på rett sted til rett tid og Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Så har vi den som gjør alt, Thierry Henry. Har ikke vært god i år grunnet naturligvis skade. Dirk Kyut fra Liverpool er jo en som jobber og jobber og jobber. Endret 8. juni 2007 av Gaston Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Så har vi den som gjør alt, Thierry Henry. Har ikke vært god i år grunnet naturligvis skade. Dirk Kyut fra Liverpool er jo en som jobber og jobber og jobber. 8812049[/snapback] For ikke å glømme David Villa(noen som så brassen?) Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ingen tvil: Ole Gunnar Solskjær. Han er stjerne samma faen, til og med Norges beste spiller gjennom tidene Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ingen tvil: Ole Gunnar Solskjær. Han er stjerne samma faen, til og med Norges beste spiller gjennom tidene 8814011[/snapback] NOT. har du noen gang hørt om Rune Bratseth, en av verdens beste midtstopperer gjennom tidene Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Er slett ikke enig i at Bratseth er en av tidenes beste midtstoppere, han er ikke i nærheten. Han er en av de beste norske midstopperne gjennom tidene, men jeg synes det har vært flere norske spillere som har vært bedre. Thorbjørn Svenssen (104 landskamper, 93 som kaptein) og Tom Lund er blandt de jeg mener har vært bedre enn Bratseth. Av nyere tid har Riise og Solskjær gjort mer enn hva Bratseth gjorde, med unntak av på landslaget. Endret 8. juni 2007 av Anigmama Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ingen tvil: Ole Gunnar Solskjær. Han er stjerne samma faen, til og med Norges beste spiller gjennom tidene 8814011[/snapback] NOT. har du noen gang hørt om Rune Bratseth, en av verdens beste midtstopperer gjennom tidene 8814183[/snapback] I norsk målestokk er Solskjær uten tvil den største stjerna. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ingen tvil: Ole Gunnar Solskjær. Han er stjerne samma faen, til og med Norges beste spiller gjennom tidene 8814011[/snapback] NOT. har du noen gang hørt om Rune Bratseth, en av verdens beste midtstopperer gjennom tidene 8814183[/snapback] I norsk målestokk er Solskjær uten tvil den største stjerna. 8814747[/snapback] Kom solskjær på verdens laget noen gang? tror ikke det. I tillegg til att han har vert på verdens laget blir Bratseth rekna som en av de største spillerene som noen sinne har vert i Werder Bremen. Det sier litt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kom solskjær på verdens laget noen gang? tror ikke det. I tillegg til att han har vert på verdens laget blir Bratseth rekna som en av de største spillerene som noen sinne har vert i Werder Bremen. Det sier litt. 8814819[/snapback] Du kan ikke mene at Bratseth er større en Solskjær? Verdens laget til hvem, dag&natt? Solskjær er uten sammenligning den største og mest kjente norske spilleren gjennom tidene, er vel kun Bjarte Flem som kan konkurrere. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det er sånn typisk Manu-fans samme hvor bra er dårlige spillerene dere spiller så er dem verdens beste, og gode hele tide. OFFFF... 8807964[/snapback] Hehe. Ja daså. Siter meg der jeg har sagt at jeg synes Rooney er verdens beste! Personlig mener jeg han ikke er blandt topp 5 engang. 8808177[/snapback] Ikke blandt topp 5? Han er helt klart blandt topp 5. Kan du nevne 5 spisser som er bedre enn han? Neppe.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ingen tvil: Ole Gunnar Solskjær. Han er stjerne samma faen, til og med Norges beste spiller gjennom tidene 8814011[/snapback] NOT. har du noen gang hørt om Rune Bratseth, en av verdens beste midtstopperer gjennom tidene 8814183[/snapback] I norsk målestokk er Solskjær uten tvil den største stjerna. 8814747[/snapback] Kom solskjær på verdens laget noen gang? tror ikke det. I tillegg til att han har vert på verdens laget blir Bratseth rekna som en av de største spillerene som noen sinne har vert i Werder Bremen. Det sier litt. 8814819[/snapback] Solskjær er nå en legende i UNITED. Det sier litt (mer). Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Solskjær er vel en legende stort sett bare for folk som heier på united. For alle oss andre er han en målfarlig innbytter og en ålreit fyr Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 tatt fra Uefa.com "To help mark UEFA's Jubilee, each national association was asked to nominate its most outstanding player of the past 50 years. Norway chose Rune Bratseth" "His best days as a club player came in the green and white of Bremen in the early 1990s. Under the watchful eye of coach Otto Rehhagel, Bratseth blossomed into one of the world's best defenders, a rock upon which Bremen's back line was built. He won two Bundesliga championships, a German Cup and a UEFA Cup Winners' Cup at the Weserstadion. In addition, as early as 1988, Bratseth was voted best foreign player in the Bundesliga, underlining the impact he was having on the German scene." "If only Bratseth had been German - he would have solved our libero problems in an instant," Franz Beckenbauer said when the Norwegian was at his peak." tatt fra alltidfotball.no "I Tyskland og Werder Bremen hadde Rune bratseth legendestatus etter at han var med og sikret to seriemesterskap (88 og 93) samt to cupmesterskap (91 og 94) for den tyske storklubben. Det hele ble kronet med cupvinnercupseier i 1992 med Bratseth som en av nøkkelspillerne i forsvaret. Da han i 1994 la opp som spiller, hadde han 230 A-kamper for Bremen og 12 mål for samme klubb. Den dag i dag regnes han som en av de aller største spillerne som har spilt for bundesligaklubben. " si hva dere vil men jeg står fortsatt på mitt Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ut ifra det du skriver, så virker det ikke som om Bratseth er noe særlig kjend utenfor tyskland. Solskjær er større Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ut ifra det du skriver, så virker det ikke som om Bratseth er noe særlig kjend utenfor tyskland. Solskjær er større 8817466[/snapback] For Unitedfans, ja. For alle oss andre, nei. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ut ifra det du skriver, så virker det ikke som om Bratseth er noe særlig kjend utenfor tyskland. Solskjær er større 8817466[/snapback] For Unitedfans, ja. For alle oss andre, nei. 8817480[/snapback] Jeg er Liverpoolfan.. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Ut ifra det du skriver, så virker det ikke som om Bratseth er noe særlig kjend utenfor tyskland. Solskjær er større 8817466[/snapback] For Unitedfans, ja. For alle oss andre, nei. 8817480[/snapback] Jeg er Liverpoolfan.. 8817512[/snapback] Hvordan kan han da være en legende for deg? Han har aldri spilt fast på noe storlag (ja United er et storlag, så ikke misforstå) og har ikke gjort noe spesielt for landslaget. Hvis du var Unitedfan kunne jeg forstått, pga diverse viktige scoringer og følelsesmessig tilknytning. Endret 9. juni 2007 av Darx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå