macciato Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Verdens beste...i dag... Kaká Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Joa, men det er individuelle ferdigheter som går i favør for laget mtp. han skaper uttalige sjanser med sine pasninger. Og Totti er ikke kjent for støttepasninger, men de mest ekstreme pasningene (derfor jeg tidlig ble fascinert av ham). C.Ronaldos ferdigheter har også laget godt av, men det er ikke nødvendigvis alle dribbleraidene som er like effektive. Hvis det var en dribblekonkurannse så vet vi hvem som hadde vunnet den. Ballbehandlingen er de nok jevne på, det er faktisk den eneste måten jeg ser Totti dribble på. Han bare fører ballen silkemykt. Men teknisk er det krevende å sette pasninger på milimeteren. Samme gjelder avslutningsegenskapene. Lobbe-skuddene er jo det han er mest berømt for. Så de er veldig ulike. Dog veldig tekniske, selv om vi alltid skal ha det til at teknisk er det samme som dribbling. 8726896[/snapback] Word 8728121[/snapback] Egentlig er det umulig å kåre verdens beste spiller, siden hver plass har forskjellige oppgaver. Det er letter å kåre verdens beste keeper,forsvarspiller osv. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Verdens beste keeper: Gianluigi Buffon Verdens beste forsvarspiller: Alesandro Nesta Verdens beste midtbanespiller: Gennaro Gattuso (defensiv) Kakà (offensiv) Verdens beste ving: Cristiano Ronaldo Verdens beste spiss: Wayne Rooney Sånn cirka Andre spillere som også kunne vært der, men jeg får ikke bestemt meg John Terry Andrea Pirlo David Villa Rio Ferdinand Iker Casillias Fabio Cannavaro osv...... Endret 6. juni 2007 av LezoO Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kaka er ikke spiss :!: Da må du bytte ut totti for å få plass til Kaka. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Verdens beste keeper:Gianluigi Buffon Verdens beste forsvarspiller: Alesandro Nesta Verdens beste midtbanespiller: Gennaro Gattuso (defensiv) Totti (offensiv) Verdens beste ving: Cristiano Ronaldo Verdens beste spiss: Kakà (TETT fulgt av Wayne Rooney) Sånn cirka 8780709[/snapback] Rooney har du sett noe av han i år? Han er ikke blant topp 5 på manu en gang etter min mening. Du er også tydligvis veldig glad i italienere. stiller litt spørsmål med nesta og gatuso Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Rooney har du sett noe av han i år? Han er ikke blant topp 5 på manu en gang etter min mening. 8781153[/snapback] Er vel heller du som må få øynene ut av målprotokollen. Selv om der vil du også finne han gjentatte ganger, dog ikke så ofte som ønskelig. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Rooney har du sett noe av han i år? Han er ikke blant topp 5 på manu en gang etter min mening. 8781153[/snapback] Er vel heller du som må få øynene ut av målprotokollen. Selv om der vil du også finne han gjentatte ganger, dog ikke så ofte som ønskelig. 8781166[/snapback] Når jeg vurderer spillere så ser jeg ikke på statsene deres, jeg SER dem spille. Jeg likte rooney før, men no ser det ut som han har tapt seg grådig. Jeg har sett mange manu kamper i år og han er den som har skuffet meg mest, han brenner 100% sjanser, misser pasninger og roter vekk ballen stadig. Må innrøme att har hatt noen sykt fine scoringer i år men mål er mål samme hvordan du scorer dem. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Rooney har du sett noe av han i år? Han er ikke blant topp 5 på manu en gang etter min mening. 8781153[/snapback] Er vel heller du som må få øynene ut av målprotokollen. Selv om der vil du også finne han gjentatte ganger, dog ikke så ofte som ønskelig. 8781166[/snapback] Når jeg vurderer spillere så ser jeg ikke på statsene deres, jeg SER dem spille. 8781465[/snapback] Isåfall skjønner jeg det enda mindre. Når selv LFC supportere misunner oss Rooney, så er det noe bak det. edit: Nei jeg skjønner det ikke, hvilke kamper så du? Rooney er gud, og finnes i mine øyne ingen større spisstalenter. Når han får avslutningsegenskaper som matcher resten av ferdighetene hans vil nok både England og ManUtd bli helt enorm. Endret 4. juni 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kaka er ikke spiss :!: Da må du bytte ut totti for å få plass til Kaka. 8780755[/snapback] Sorry, my bad Verdens beste keeper:Gianluigi Buffon Verdens beste forsvarspiller: Alesandro Nesta Verdens beste midtbanespiller: Gennaro Gattuso (defensiv) Totti (offensiv) Verdens beste ving: Cristiano Ronaldo Verdens beste spiss: Kakà (TETT fulgt av Wayne Rooney) Sånn cirka 8780709[/snapback] Rooney har du sett noe av han i år? Han er ikke blant topp 5 på manu en gang etter min mening. Du er også tydligvis veldig glad i italienere. stiller litt spørsmål med nesta og gatuso 8781153[/snapback] Hehe. Er egentlig ikke så glad i italienere, men mange av de er verdens beste . (kanskje derfor de vant VM?) Og, ja.. Jeg har nok sett noe av Rooney i år, og han er stor. Han kan alt med og uten ball og skal nå få plass på lista mi , da Kakà er midt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Rooney er stor, selvom han ikke scorte så mye i år gjør det ingenting vis du ser hva annet han gjør på banen. Rooney har et enormt arbeidskapasitet, mange assist osv. Og Gattuso er en av verdens beste på midtbanen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Rooney har også spilt latterlige kamper i år Se f.eks mot Benfica? Der spilte han som en norsk andre divisjonsspiller. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Rooney har også spilt latterlige kamper i år Se f.eks mot Benfica? Der spilte han som en norsk andre divisjonsspiller. 8803877[/snapback] Rooney har spilt mye dårligere i år enn i fjor. Han og David Villa har vært ganske borte i år i forhold til 2005/2006 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Han hadde en dødperiode med mål i år, men han har spilt stort gjennom hele sesongen generelt. Jeg lurer virkelig på hvilke kamper dere har sett. Han er helt fantastisk på kontringer og mange av de forløsende pasningene til Ronaldo har kommet fra nettopp han. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Rooney har du sett noe av han i år? Han er ikke blant topp 5 på manu en gang etter min mening. Du er også tydligvis veldig glad i italienere. stiller litt spørsmål med nesta og gatuso 8781153[/snapback] Du avslører med dette innlegget at du har 0 peiling på fotball. Rooney er et enormt spisstalent, okey, han hadde en død-periode midt i sesongen, men tok seg voldtsomt opp nå på våren. Bare se mot Chelsea f.eks, raider forbi hele Chelsea. Og du stiller spørsmålstegn ved Nesta og Gatusso? Etter min mening er ingen bedre på å bryte spillet enn det Gatusso er. Så jo mot United, Ronaldo hadde ingen sjanse når Gatusso var på han. Og hvor ofte slipper noen forbi Nesta? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Rooney har du sett noe av han i år? Han er ikke blant topp 5 på manu en gang etter min mening. Du er også tydligvis veldig glad i italienere. stiller litt spørsmål med nesta og gatuso 8781153[/snapback] Du avslører med dette innlegget at du har 0 peiling på fotball. Rooney er et enormt spisstalent, okey, han hadde en død-periode midt i sesongen, men tok seg voldtsomt opp nå på våren. Bare se mot Chelsea f.eks, raider forbi hele Chelsea. 8806790[/snapback] Ikke bombe att det kom fra en manu fan men ja, jeg så det ene raidet da han mistet ballen :!: Og du stiller spørsmålstegn ved Nesta og Gatusso? Etter min mening er ingen bedre på å bryte spillet enn det Gatusso er. Så jo mot United, Ronaldo hadde ingen sjanse når Gatusso var på han. Og hvor ofte slipper noen forbi Nesta? jeg sier ikke att de er dårlige, bare att de ikke er best. Ville heller hatt en Kaka/shcoles på midten og en Terry/Cannavaro bak. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Rooney har du sett noe av han i år? Han er ikke blant topp 5 på manu en gang etter min mening. Du er også tydligvis veldig glad i italienere. stiller litt spørsmål med nesta og gatuso 8781153[/snapback] Du avslører med dette innlegget at du har 0 peiling på fotball. Rooney er et enormt spisstalent, okey, han hadde en død-periode midt i sesongen, men tok seg voldtsomt opp nå på våren. Bare se mot Chelsea f.eks, raider forbi hele Chelsea. 8806790[/snapback] Ikke bombe att det kom fra en manu fan men ja, jeg så det ene raidet da han mistet ballen :!: 8807375[/snapback] Hva mener du nå? Du sier at han ikke er god, jeg argumenterer mot. Har ingenting å si om jeg er United-supporter. Det ene raidet? Det var fler, og ja, han mistet ballen, men allikevel raidet han gjennom mesteparten av det som fantes av de blå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Rooney har du sett noe av han i år? Han er ikke blant topp 5 på manu en gang etter min mening. Du er også tydligvis veldig glad i italienere. stiller litt spørsmål med nesta og gatuso 8781153[/snapback] Du avslører med dette innlegget at du har 0 peiling på fotball. Rooney er et enormt spisstalent, okey, han hadde en død-periode midt i sesongen, men tok seg voldtsomt opp nå på våren. Bare se mot Chelsea f.eks, raider forbi hele Chelsea. 8806790[/snapback] Ikke bombe att det kom fra en manu fan men ja, jeg så det ene raidet da han mistet ballen :!: 8807375[/snapback] Hva mener du nå? Du sier at han ikke er god, jeg argumenterer mot. Har ingenting å si om jeg er United-supporter. Det ene raidet? Det var fler, og ja, han mistet ballen, men allikevel raidet han gjennom mesteparten av det som fantes av de blå. 8807880[/snapback] Det er sånn typisk Manu-fans samme hvor bra er dårlige spillerene dere spiller så er dem verdens beste, og gode hele tide. OFFFF... Endret 7. juni 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Topp 3 1. Cristiano Ronaldo 2. Kaká 3. Andrea Prilo/Ronaldinho Lenke til kommentar
Fawks Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det må jo være Robben da, eller kansje Van der Saar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå