Noeva Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg fikk ny maskin 20. mars. Fra første stund var det en merkelig feil i OE- vedleggene lå separat og formateringsverktøylinja var vekk. Dette var andre maskina på 10 dager med SAMME problem, men den første var et Packard Bell produkt. Mandag 26. var OE vekk! Jeg får i allefall ikke anna enn feilmeldinger som disse: 0x8007007E, 126 og at MSOE.DLL mangler For det første har det vært så hektisk på jobben at jeg har ikke fundert så veldig, men nå må jeg bare ta tak i det. Jeg har ikke gjort anna enn å sjekke om dbx filene er der og det er de. Dette her skjønner jeg ikke! Microsofts sider hjalp ikke heller. Har sjekka. Service fant ikke noe ut heller. Så da prøver jeg her... Har HP Media Center PC M7670 med XP... Noen som veit råd? Synnøve Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 har du prøvd å avinstallere OE og installerer på nytt ?. Lenke til kommentar
Noeva Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 har du prøvd å avinstallere OE og installerer på nytt ?. 8279919[/snapback] Jeg får ikke til å avinstallere- har prøvd det også! Gjorde det ved hjelp av kjør/ appwiz.cpl, men neida... Fikk en feil opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå