Buggene Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei, jeg formaterer i dette skrivende øyeblik ( på en annen data:P) jeg har komt til det punktet når "instalasjonsprogrammet ikopierer filer til windows.instalasjonsmappene" så kommer det opp: "kan ikke instalere -filnavn- og det kommer trykk -esc- for å opper over -enter- for å prøve igjen og -f3- for å avbryte. Hva er det som gjør dette? er det hakk i plata mi? Takker for svar! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei, jeg formaterer i dette skrivende øyeblik ( på en annen data:P) jeg har komt til det punktet når "instalasjonsprogrammet ikopierer filer til windows.instalasjonsmappene" så kommer det opp: "kan ikke instalere -filnavn- og det kommer trykk -esc- for å opper over -enter- for å prøve igjen og -f3- for å avbryte. Hva er det som gjør dette? er det hakk i plata mi? Takker for svar! 8279766[/snapback] da er det hakk i plata. skaff deg en ny (: Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) jaja, Da får jeg skaffe meg en på "lovlig" vis da Takk for svar Endret 31. mars 2007 av holyole Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) jaja, Da får jeg skaffe meg en på "lovlig" vis da Takk for svar 8279866[/snapback] din pirat -____- skaff deg originalplate da. eller ta en kopi av en originalplate hvis du har egene ekte key da Endret 31. mars 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Nja.. får tak i et litt bedre xp i dette øyeblikk Der det er gjort litt tweaks og lignende Cd-key har jeg Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Nja.. får tak i et litt bedre xp i dette øyeblikk Der det er gjort litt tweaks og lignende Cd-key har jeg 8279911[/snapback] xp black edition? :!: Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Har prøvd den, men liker bedre en annen. En veldig raks og fin "eXPerience" edition. PiratBukta Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Så venter vi i spenning på når en moderator kommer inn og sier "Tråd stenges"?! Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 hehe..ja da får han vel gjøre det da Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 nå har vi venta lenge :!: hehe Lenke til kommentar
zatt Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei, jeg formaterer i dette skrivende øyeblik ( på en annen data:P) jeg har komt til det punktet når "instalasjonsprogrammet ikopierer filer til windows.instalasjonsmappene" så kommer det opp: "kan ikke instalere -filnavn- og det kommer trykk -esc- for å opper over -enter- for å prøve igjen og -f3- for å avbryte. Hva er det som gjør dette? er det hakk i plata mi? Takker for svar! 8279766[/snapback] Greit og vente liksom, MEN hva som er problemet når du IKKE klarer og innstallere/kopiere filer er enten at cd spilleren din jukser, ELLER at minnebrikkene dine jukser .. pleier veldig ofte være en minnebrikke ... ta bort alt minne og innstaller på nytt ... bruk den minste brikken du har .. jaja lenge siden dette ser jeg .. Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 hmm..de var bare til å få tak i nytt xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå