Gå til innhold

Xbox360 Pakketilbud på Elkjøp

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er det det vi alle vil ha. Men om de klarer å legge ved spill som er ok (ikke håpløse), så er det faktisk ganske mange som kjøper disse pakkene likevel.

Du tror vel ikke pakkene er satt sammen som de er fordi de ikke vet hvilke spill som er best? Pakkene inneholder ofte middelmådigheter, og så reklamerer de tungt for de bestet titlene separat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lefdal og Elkjøp drives av samme folk, så normalt sett pleier man å kjenne seg godt igjen hos den eine eller andre av de :)

8291582[/snapback]

Ja, er klar over at de har samme eierskap, så jeg ble litt overrakset over at den ene kjeden tilbyr gratis frakt og ikke den andre. Hadde regnet med identiske betingelser, men elkjøp forlanger 89 kr i frakt ved forskuddsbetaling mot 0 kr hos lefdal.

Lenke til kommentar
Er det en god deal mener dere?

Får man da kun en Premium og må betale 1800.- i tillegg?

8299011[/snapback]

Man får premium med en ekstra trådløs kontroller og et spill.

Samme tilbudet gjelder for ps2. Men de tre spillene må være nesten helt nye ellers tar de ikke imot.

Lenke til kommentar

Jeg ser overhodet ingen grunn i å levere inn din gamle xbox for å få et lite avslag på en Xbox 360 Premium. Jeg ville anbefalt deg å beholde xboxen din, chippe den og gjøre den om til et mediasenter.

Hadde jeg ikke allerede vært en fornøyd eier ville jeg definitivt gått for pakketilbudet i fra Elkjøp/Lefdal.

Lenke til kommentar
Trur jeg skal ha meg denne pakken,men lurer bare på en ting..

Er det lurt å ta med forsikring?

8298697[/snapback]

Trur jeg skal ha meg denne pakken,men lurer bare på en ting..

Er det lurt å ta med forsikring?

8298697[/snapback]

nei det er ikke lurt.

8298710[/snapback]

Men jeg mener er det noe vits? Er det ikke slik at man kun sender den inn til Microsoft eller noe?

8298884[/snapback]

Her må jeg bare melde et par ting.

Forsikringen dekker deg dersom du er uheldig med din maskin - altså.

- Søle øl, cola eller annet på den.

- Herpe kontrolleren som følger med

- Snuble i ledninger slik at maskinen går i bakken

- Miste maskinen i bakken (usannsynlig når den står stille, men om du skal flytte eller lignende :p).

Altså er dette IKKE en garanti eller noe som microsoft dekker deg på. Ser noen av det ovennevnte og du ikke har forsikring må du kjøpe deg en ny maskin eller betale for reparasjonen.

Opp til en selv om man vil ha forsikring eller ei, jeg tenkte bare jeg skulle oppklare litt hva den faktisk dekker som garanti og reklamasjonsrett ikke gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...