Gå til innhold

The Shield Sesong 6 - 3. April (SPOILER WARNING!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ELSKET dagens episode. Har ventet så lenge på at Kavannaugh skulle få som fortjent, og i dag kom i hvert fall noe, selv om han mest sannsynlig ikke er helt ferdig med Mackey ennå.

Shane sliter mer og mer med samvittighetskvalene, dette kan bli interessant. Det er vel egentlig garantert at det blir.

Lenke til kommentar
Virker som det har klikket helt for Vic. Shane sliter jo også rimelig hardt. Lurer på om Shane kommer til å fortelle Vic hva som egentlig skjedde. Spennende sesong, iallfall til nå.

8378775[/snapback]

Hvis han forteller det så ender det opp med at det er han som ligger og brenner. Og det tviler jeg på at han vil!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

"Alle" sier at ep.10 var sesongfinalen, men det føltes ikke som noen finale, stort sett alt er uavklart nå.

Men det positive med dette er at sesongen ville aldri sluttet sånn hvis det ikke kommer en sesong til! Har ikke funnet noe info om sesong 7, men den kommer nok. Spørsmålet er bare når?

Btw. helt utrolig hvordan Shane klarer å fucke opp absolutt alt. Hvem trenger fiender når han er din "venn". Akkurat når du tror han ikke kan gjøre noe værre så overgår han seg selv igjen!

Lenke til kommentar

Har hørt at 10'ern er siste episoden i sesongen. Trist, da jeg aldri kan få nok av folka på the barn.

Men det kommer en sesong 7, det blir den siste, so i have heard.

Holdt på å daue når Ronnie sa: "Vendrell Shitpile Special". Legendarisk! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...