JimRamse Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Konge serie. Så siste episode nå, å den hadde noen uventede vrier synes jeg. Gleder meg til neste uke Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg ELSKET dagens episode. Har ventet så lenge på at Kavannaugh skulle få som fortjent, og i dag kom i hvert fall noe, selv om han mest sannsynlig ikke er helt ferdig med Mackey ennå. Shane sliter mer og mer med samvittighetskvalene, dette kan bli interessant. Det er vel egentlig garantert at det blir. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Her går det fort. Episode 3 er ute allerede! Håper den er ekte. Edit: den er ekte. Endret 13. april 2007 av FPShooter Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Akkurat sett episode 3 nå. Satan Vic er hardcore ! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Vic er en mean ass killer. He rox! To nydelig episoder. Lenke til kommentar
sim Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Virker som det har klikket helt for Vic. Shane sliter jo også rimelig hardt. Lurer på om Shane kommer til å fortelle Vic hva som egentlig skjedde. Spennende sesong, iallfall til nå. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Virker som det har klikket helt for Vic. Shane sliter jo også rimelig hardt. Lurer på om Shane kommer til å fortelle Vic hva som egentlig skjedde. Spennende sesong, iallfall til nå. 8378775[/snapback] Hvis han forteller det så ender det opp med at det er han som ligger og brenner. Og det tviler jeg på at han vil! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har nå sett frem til episode 5. Satan denne sesongen blir spennende fremover Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Liek zomfg så genialt ep 09 var. Jeg hadde aldri i verden trodd at det bildet av David Aceveda med kuk i munnen hadde overlevd ^^ Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 VET! Visste at det fantes en vei for Vic å redde jobben sin, og dette er den perfekte dirty måten å gjøre d på! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Gleder meg til å se fjeset på Aceveda når han får se bildet og skjønner at det er Vic som står bak Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Gleder meg til neste episode nå ja Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg ser for meg at the Shield ender med at Shane og Maccie dreper hverandre. Alt som skjer i mellomtiden kommer til å bli underholdende. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Oioi, nå begynner det å skje ting! Hvor mange episoder er det i denne sesongen, noen som vet ? Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 "Alle" sier at ep.10 var sesongfinalen, men det føltes ikke som noen finale, stort sett alt er uavklart nå. Men det positive med dette er at sesongen ville aldri sluttet sånn hvis det ikke kommer en sesong til! Har ikke funnet noe info om sesong 7, men den kommer nok. Spørsmålet er bare når? Btw. helt utrolig hvordan Shane klarer å fucke opp absolutt alt. Hvem trenger fiender når han er din "venn". Akkurat når du tror han ikke kan gjøre noe værre så overgår han seg selv igjen! Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Har hørt at 10'ern er siste episoden i sesongen. Trist, da jeg aldri kan få nok av folka på the barn. Men det kommer en sesong 7, det blir den siste, so i have heard. Holdt på å daue når Ronnie sa: "Vendrell Shitpile Special". Legendarisk! :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Shield_episodes Ser ut til at det skal komme flere episoder, kan ikke forestille meg at det der skal være avsluttningen på den sesongen. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Shield_episodes Ser ut til at det skal komme flere episoder, kan ikke forestille meg at det der skal være avsluttningen på den sesongen. Ehh nei?Season - Episodes 6 - 10 April - May 2007 Linken din bekrefter jo bare hva jeg skriver, 10 episoder i s.6. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Har vært treg med episodene denne sesongen. Det var ingen verdig avslutning i forhold til de tidligere, men den bygger godt oppunder hva som kommer til å skje videre. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det var ingen verdig avslutning i forhold til de tidligere, men den bygger godt oppunder hva som kommer til å skje videre. 8681191[/snapback] Når fortsetter det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå