Gå til innhold

The Shield Sesong 6 - 3. April (SPOILER WARNING!)

Anbefalte innlegg

HERE BE SPOILERS!

Øyeblikket vi alle (vel, jeg i hvert fall) har ventet på nærmer seg med stormskritt. Den tredje april begynner sesong 6 av The Shield.

Dette kommer til å bli bra! Selv om jeg er litt skuffet over avgjørelsen om å drepe Lem i sesongavslutningen i sesong fem.

Flere enn meg som gleder seg?

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg noe helt sinnsykt!

Sesong 6 skulle jo egentlig begynne i januar, så når jeg fant ut at den ble utsatt til april, trengtes det et par prozac til for å komme over sjokket. Så nå er jeg meget klar!

Spent på hvordan sesong 6 utarter seg, men har lest noe om at uten Lem så forsvinner samvittigheten i gruppen, og ting kan få en tendens til å ta litt av. Men er vel bare en måte å finne det ut på.

3. april er herved markert i kalenderen som helligdag!

Endret av Rotski
Lenke til kommentar

Jeg heiser flagget den tredje, jeg og.

Det er nok noe i de ryktene, for det var Lem som var mannen med samvittighetskvaler, og samvittighet i det hele tatt.

Vic og Shane er jo med på alt, så lenge de får noe ut av det, og Ronnie dilter jo bare etter de to, relativt upåvirket han òg.

Lenke til kommentar

Det er liksom en tap-tap-situasjon. Shane er kongekul, men det var Lem òg.

Strike Team blir ikke det samme igjen. Er jo ikke sikkert de fortsetter sammen engang.

Noen av dere som har sett prequel på 15 minutter eller noe da? Den har blitt sendt på TV i USA tror jeg. Forteller litt om historien til Strike Team, fra starten av etc.

Lenke til kommentar

Har akkorat sett episoden nå, og må si at det er godt å komme igang igjen! Litt blandede følelser om episoden. Merker at Kavanaugh fortsatt er like j..... irriterende! Noe som er bra. Spent på hvordan Vic skal komme seg ut av knipa Kavanaugh setter opp, og gleder meg samtidig som en unge med å se hva som skjer med Kavanaugh når han blir avslørt for å ha planta bevis og so on!

Shane har det ikke bra nei, og lurer på hva som skjer med han, han blir vel selvdestruktiv så det holder. Mye å se frem til her ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...