Fredrik Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) HERE BE SPOILERS! Øyeblikket vi alle (vel, jeg i hvert fall) har ventet på nærmer seg med stormskritt. Den tredje april begynner sesong 6 av The Shield. Dette kommer til å bli bra! Selv om jeg er litt skuffet over avgjørelsen om å drepe Lem i sesongavslutningen i sesong fem. Flere enn meg som gleder seg? Endret 4. april 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Gleder meg noe helt sinnsykt! Sesong 6 skulle jo egentlig begynne i januar, så når jeg fant ut at den ble utsatt til april, trengtes det et par prozac til for å komme over sjokket. Så nå er jeg meget klar! Spent på hvordan sesong 6 utarter seg, men har lest noe om at uten Lem så forsvinner samvittigheten i gruppen, og ting kan få en tendens til å ta litt av. Men er vel bare en måte å finne det ut på. 3. april er herved markert i kalenderen som helligdag! Endret 31. mars 2007 av Rotski Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg heiser flagget den tredje, jeg og. Det er nok noe i de ryktene, for det var Lem som var mannen med samvittighetskvaler, og samvittighet i det hele tatt. Vic og Shane er jo med på alt, så lenge de får noe ut av det, og Ronnie dilter jo bare etter de to, relativt upåvirket han òg. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Lurer på om etterforskningen blir å fortsette, eller om det er fullstendig over? Aceveda burde jo få på pukkelen snart også. Dette ser jeg virkelig frem til Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Jeg tror nok at Shane blir tatt for mordet, en eller annen gang. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Dette blir villt ja. Lurer på hva Vic hadde gjort hvis han fant ut at det var Shane som drepte Lem Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 3 april? *danse opp og ned* Ah...bare noen dager til. Kanskje man heller skulle hive seg på å se The Shield på nytt ^^ Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Gleder meg til sesong 6. Det at de tok livet av Lem i sesong 5 var trist, rett og slett. Håper Shane får som fortjent, men på den annen side håper jeg det ikke. Uansett blir det bra med en ny sesong. Gleder meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Det er liksom en tap-tap-situasjon. Shane er kongekul, men det var Lem òg. Strike Team blir ikke det samme igjen. Er jo ikke sikkert de fortsetter sammen engang. Noen av dere som har sett prequel på 15 minutter eller noe da? Den har blitt sendt på TV i USA tror jeg. Forteller litt om historien til Strike Team, fra starten av etc. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Så prequel til sesong 6 nå. Viser begravelsen til Lem og en arrestasjon gjort etter begravelsen og ikke noe mere en det stort sett. Endret 2. april 2007 av b-real Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Lem, begravelsen til Lem. Viser litt tilbake om Strike Team i tillegg òg da, og fungerer som en liten oppvarming til nye episoder. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Uff...jeg mente selvsagt Lem :\ Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Gleder meg til det begynner igjen. Absolutt en av mine favoritt serier. Skal se Prequel'en etterpå Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Gleder meg veldig til sesong 6. Håper den blir like bra som de andre sesongene, selv uten Lem. *hoppe* Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Noen som har sett den nye episoden da? Ferdig om 20-30 mins her. Blir sikkert knall selv om de tok knekken på Lemansky som var min favoritt. (Eneste fyren man kan heie på i den serien. ) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 En helt grei episode, litt både og egentlig. Av en eller annen grunn syns jeg synd på Shane nå. Han må da føle seg helt fucked up nå. Men alt i alt er det godt å komme i gang med The Shield igjen. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Bra episode til å være den første i sesongen. Dette kommer til å bli bra, til tross for at utgangspunktet er ganske misslykket. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Vet ikke helt hva jeg mener om episoden. Litt både og, som 3raz3r sa. Men, jeg har full tiltro til serien, og gleder meg til nye episoder. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Fant ut at det kom flere episoder i sta, trudde det var slutt jeg. Skal følge med! Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har akkorat sett episoden nå, og må si at det er godt å komme igang igjen! Litt blandede følelser om episoden. Merker at Kavanaugh fortsatt er like j..... irriterende! Noe som er bra. Spent på hvordan Vic skal komme seg ut av knipa Kavanaugh setter opp, og gleder meg samtidig som en unge med å se hva som skjer med Kavanaugh når han blir avslørt for å ha planta bevis og so on! Shane har det ikke bra nei, og lurer på hva som skjer med han, han blir vel selvdestruktiv så det holder. Mye å se frem til her ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå