Jegerdum Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Hei! jeg har et problem med å få bilde på tv fra pc. Situasjonen er slik at jeg nettop har formatert og når jeg skulle prøve å bruke s-video'en funka den ikke. Den funket som bare det før jeg formaterte og jeg har ikke byttet ut noen som helst hardware.. Begynner å bli litt irritert ni siden vil gjerne se alle filmene min på tv'n Edit: Leif Endret 31. mars 2007 av Jegerdum Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hvilket skjermkort har du? Kan være at du mangler software. Lenke til kommentar
Jegerdum Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Nvidia GeForce 6800 GS Ps. Har forresten Nyeste Driver (vet ikke om det hjelper) Endret 31. mars 2007 av Jegerdum Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) How do I connect my video card to my TV and enable TV output? Edit: Linken virket vist ikke. http://nvidia.custhelp.com/cgi-bin/nvidia....li=&p_topview=1 Evt: 32 Connecting a video card to a TV and enabling TV output Gå inn på "32 Connecting a video card to a TV and enabling TV output" Håper dette kan hjelpe. Har ikke så god greie på nvidia kort. Endret 31. mars 2007 av Jack_The_Bull Lenke til kommentar
Jegerdum Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Takk, skal se om noe hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå