Gå til innhold

TES Oblivion (PS3)


Toska92

Anbefalte innlegg

Det er omvendt. Du kan fullføre spillet på level 2, fordi det ikke finnes utfordringer. Alt tilpasses ditt nivå, og dermed kan du cruise gjennom spillet som du vil. Du vil aldri komme til et område der du rett og slett får grisebank og må komme tilbake senere, fordi spillet i opprinnelig forstand ikke lar det skje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Det er omvendt. Du kan fullføre spillet på level 2, fordi det ikke finnes utfordringer. Alt tilpasses ditt nivå, og dermed kan du cruise gjennom spillet som du vil. Du vil aldri komme til et område der du rett og slett får grisebank og må komme tilbake senere, fordi spillet i opprinnelig forstand ikke lar det skje.

8288427[/snapback]

Det finnes da utfordringer. Du møter hele tiden fiender som gir deg passelig med motstand, slik at det aldri blir for vanseklig, men aldri for lett heller. Hadde det ikke vært for dette hadde jeg neppe giddet å brukt over 200 timer i spillet. Vanligvis blir jeg bare sur og lei når jeg hele tiden møter fiender som taes ned med ett eller to sverdsalg.

Lenke til kommentar

Det å til ei kvar tid møte "passeleg" motstand blir, i alle fall for meg, frykteleg tamt og forutsigbart. I åpne RPGar, som ein har i TES- og Gothic-seriane, er jo mykje av moroa å gå rundt utan å vite kva som ventar ein. Alle som har sprunge for livet med ein rasande shadowbeast i hælane burde vite dette. Å til ei kvar tide møte passeleg motstand er skikkeleg bra i t.d. action-spel eller plattform-spel, men i åpne RPGar er det rett og slett skikkeleg keisamt.

 

Statiske nivå har fleire fordelar:

1. Det gjer spelet mindre forutsigbart, og dermed meir spennande.

2. Det gjer spelverda meir konsistent. Det er ikkje truverdig at du, som ein nybyrjar i sverdfekting med musklar som ein 5-åring skal kunne drepe dragar og bli "Champion of the Arena". Det er heller ikkje truverdig at du, som ein erkemagikar/halvgud som har reist gjennom helvete og slakta Deadra-prinsar, skal ha ein jamn og utfordrande kamp med eit par landevegsrøvarar. Det er absolutt ikkje truverdig at desse landevegsrøvarane hadde rustningar som kostar like mykje som ein mellomstor by. Spelverdene i t.d. Gothic eller Morrowind er ikkje realistiske i høve til den verkelege verda, men dei er stort sett konsistente, noko som gjer det mogleg å leve seg inn i dei.

3. Det gir deg noko å strekke deg etter. Det som blir trekt fram som den store fordelen med level scaling, er at du kan gjere kva som helst når som helst. So, du kan med andre ord gå rett opp i fjellet og drepe dragen, og deretter hjelpe den lokale bartenderen med å kverke rottene i kjellaren. Er eg den einaste som synest dette er ganske lite tilfredsstillande? Ville ikkje det kjennast litt større å overvinne ein drage, dersom han var sterkare enn 6-7 rotter?

 

Det er litt ironisk at det at Bethesda har laga ei spelverd som tilpassar seg spelaren, faktisk på fleire måtar har gjort spelet meir statisk. Det mest opplagte er at styrketilhøvet mellom spelaren og omgivnadane ikkje forandrar seg stort. I tillegg, sidan ein skal kunne gjere alt i den rekkjefølgja ein måtte ønske, må konsekvensane av det ein gjer òg begrensast. Det verkar litt rart at folk stort sett behandlar deg akkurat på samme måte om du er hundegjetar eller konge (evt. ein rømt fange eller sjefen for eit laug), men slik må det altso vere.

 

Oblivion i eit nøtteskal, og kvifor det ikkje fungerar heilt som RPG:

Du kan gjere "alt", men du kan ikkje oppnå noko som helst.

 

Kay

Lenke til kommentar

Jada, fins fullt av ting som kunne vært bedre med Oblivion, men spillet har også sine gode sider. Forutenom ett talentløst levelsystem/lootsystem og en hel haug med meningsløse regenererte grotter og steder, så har spillet noen kule quest og ingen kan se bort ifra at det er noe av det beste i dag, sånn rent visuelt. Det som er synd er at spillet blir alt for kjedelig i lengden, da du ALDRI møter noen virkelige utfordringer.

Endret av Looper87
Lenke til kommentar

Det gjør man. ;)

 

Uansett, levelscaling eller ikke, Oblivion er et jævlig fett spill som absolutt fortjener prisen Månedens PS3-spill. Det er ikke akkurat som om det er noen gode koverteringer eller lauchspill heller, da..

 

Og med det kan vi avslutte diskusjonen om levelscaling, for det blir egne meninger vs. egne meninger og hva en liker eller ikke.

Endret av Bamsemumsen
Lenke til kommentar
Ååå så sint!  :D

 

Du har lovt å mene akkurat hva du vil, men ikke regn med at andre lovpriser dine ekstreme gjennomførte argumenter som "helt greit, ikke noe gale med det lizzm". Og istedenfor å sutre over at noen kommer med argumenter mot deg, kan du klare å svare med egne argumenter tilbake?

 

Virker som om du er redd for utfordringer i spill ( :cry: ), fordi du er så i mot level-scaling. Det er INGENTING galt med level-scaling. Hail to Bethesda for using level-scaling! :w00t:

Lenke til kommentar

Den einaste utfordringa eg fann i Oblivion mot slutten av mine ca. 70 timar, var å motivere meg til å spele vidare på hovud-historia. Noko som ikkje lukkast. :-/

 

Uansett, poenget når du kjem høgare i nivå i eit spel med statiske nivå, er ikkje at der ikkje skal vere utfordringar, men at du skal ta tøffare utfordringar. Sjølvsagt, på eit eller anna tidspunkt er du den mektigaste skapninga i spelverda, og der vil ikkje vere fleire utfordringar att. Men slik synest eg det skal vere. Det at spelet fortsetter å generere sjellause dungeons og spawne monster rundt omkring hjelp i alle fall lite for å halde på mi interesse.

 

Kay

Lenke til kommentar

Det største problemet med levelscalinga, er at spillet blir VANSKELIGERE etterhvert som du går opp i level. Det er rett og slett idiotisk. I RPGs dreper man får å få xp-poeng for å kunne gå opp i level, for deretter å kunne drepe større og sterkere monstre (en ond, men mektig vanedannende sirkel). Her må man derimot prøve å få så lite xp-poeng som overhodet mulig, om man vil føle seg "sterk" og "erfaren". Tullballskap.

Lenke til kommentar
Tror faktisk Oblivion kan funke for folk i de fleste aldre tbh. Det som er vanskeligst er i så fall å skjønne hint til quests osv. på engelsk. Spillet kan også være litt skummelt for en 11-åring.

8283193[/snapback]

 

Jeg har da passert 21 år, men har da vært nokså urolig i enkelte have hulene i spillet, spesielt når jeg satte på monstermod og hørte skriket til de spøkelsene :cry:

 

Snudde og tok raskeste veien ut av hula jeg :p

Lenke til kommentar
Ååå så sint!  :D

 

Du har lovt å mene akkurat hva du vil, men ikke regn med at andre lovpriser dine ekstreme gjennomførte argumenter som "helt greit, ikke noe gale med det lizzm". Og istedenfor å sutre over at noen kommer med argumenter mot deg, kan du klare å svare med egne argumenter tilbake?

 

Virker som om du er redd for utfordringer i spill ( :cry: ), fordi du er så i mot level-scaling. Det er INGENTING galt med level-scaling. Hail to Bethesda for using level-scaling! :w00t:

8289698[/snapback]

 

Jepp, der har du det, jeg er redd for utfordringer...

 

Med den fortreffelige argumenteringen din forstår jeg ikke at du gidder å sløse bort tiden din på et spilforum. Du burde melde deg inn i politikken mann, du har talent! :D

Endret av Looper87
Lenke til kommentar
Jepp, der har du det, jeg er redd for utfordringer...

 

Med den fortreffelige argumenteringen din forstår jeg ikke at du gidder å sløse bort tiden din på et spilforum. Du burde melde deg inn i politikken mann, du har talent!  :D

8294858[/snapback]

Kunne du være så vennlig å fortelle meg hva jeg skal si? Level-scaling er bra, fordi det gir mer utfordring. Enkelt og greit. Er ikke fan av å løpe rundt å ta folk med ett slag hele tiden. Har jeg kjøpt et spill, skal jeg faen meg ha litt motstand, ikke bare danse meg gjennom spillet...

 

Du liker kanskje å danse? Det gjør vel egentlig jeg og, men ikke i spill :ermm:

Lenke til kommentar
Kunne du være så vennlig å fortelle meg hva jeg skal si? Level-scaling er bra, fordi det gir mer utfordring. Enkelt og greit. Er ikke fan av å løpe rundt å ta folk med ett slag hele tiden. Har jeg kjøpt et spill, skal jeg faen meg ha litt motstand, ikke bare danse meg gjennom spillet...

 

Du liker kanskje å danse? Det gjør vel egentlig jeg og, men ikke i spill :ermm:

8295271[/snapback]

Fin stråmann du har der, Amored. Folk misliker level scaling fordi dei vil springe rundt og ta alt med eitt slag, ja. :roll:

 

Eg vil absolutt ha ei utfordring når eg spelar, men å få ei perfekt tilpassa, fullstendig forutsigbar utfordring er berre keisamt i ein åpen RPG. I spel som Gothic 2 vil du ha situasjonar der du er fullstendig overlegen, der du er fullstendig utklassa, eller der du har ein jamn match. Av og til må du springe, og av og til må du finne ein veg rundt eit problem, heller enn å konfrontere det direkte. Du veit ikkje kva som ventar deg, og det er kanskje den viktigaste grunnen til at det er spennande å utforske. Både i Morrowind og i Gothic var der situasjonar der adrenalinet steig og pulsen vart raskare fordi eg visste eg var på tynn is. I Oblivion slapp eg denne uroa. Alt var tilpassa nivået mitt, og dermed var der eigentleg ingen større problem etter at kontrollane sat i fingrane.

 

Det er berre tøv å seie at folk som mislikar level-scaling er redde for ei utfordring. Om ein ikkje vil ha noko utfordring i Oblivion, er det jo berre å skru ned vanskegrada, so er ALT det farlege borte. Spelet vil generere ein jamn straum med enkle fiendar som du kan ta for å føle deg sterk. Ingen problem. Då har du både forutsigbarheit og låg vanskegrad.

 

Sjølv likar eg rollespela mine utfordrande og uforutsigbare. Og ikkje minst: Eg likar at spelverdene er konsistente. Oblivion er dessverre både forutsigbart og inkonsistent. Det er berre so altfor opplagt at heile spelverda eksisterar kun for di skuld, og tilpassar seg deg, på ein gjennomsiktig og unaturleg måte.

 

Der er absolutt ting som er bra med Oblivion, men level scaling er IKKJE ein av dei. Level scaling er ei vederstyggelegheit som eg håper Bethesda avliver før TES5. Eller i det minste forbetrar massivt.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...