Gå til innhold

TES Oblivion (PS3)

Toska92

Anbefalte innlegg

Har spillt som thief i all tid, og det passer meg som fot i hose.. Har såpass gode skills at jeg kan slaye store fiender med bue, sverd eller magi eller bare løpe unna.. Kan pickpockete (:p) folk på gata uten at de finner det ut osv.. Går alltid rundt i Dark Brotherhood rustningen, og er den fødte tyv..

Genialt :):p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gratulerer med årets argument!  :thumbup: Level-scaling ødelegger entusiasmen og hele vitsen med å levle. Hvis du ikke forstår det, så er du like firkanta som folka bak spillet.

8284518[/snapback]

Har du problemer?

Er det ulovlig å mene andre ting enn det du gjør? Begynner du å gråte om noen liker noe annet enn deg?

Ta deg sammen bitte litt a! Herregud, er det mulig å være mer trangsynt?

Lenke til kommentar
IGN kåret Oblivion til månedens ps3 spill, med en score på 9.2 av 10.

På andreplass fulgte racingspillet Motorstorm.

Dette er mer en nok grunn til å skaffe seg det syns jeg.

Hva syns dere?

Fortjener det 9.2 av 10?

8279397[/snapback]

Eg synest absolutt ikkje Oblivion fortenar 9.2. Det er eit heilt greitt spel, eg ville gitt det noko slikt som 7/10. Det er stort, ambisiøst, og pent å sjå på, men samstundes har Bethesda klart å rote til enkelte viktige ting ganske grundig, deriblant karakterutvikling og utforsking. Eg skreiv litt meir utfyllande om dette i tråden om oppskrytte spel.

Kay

Lenke til kommentar
PC-spill er fremdeles best på PC, selv om de ødelegger interfacet og dummer det ned for konsollmarkedet. :]

8281840[/snapback]

Ja, menysystemet er så stygt på oblivion. Oser konsoll av det.

Og hvorfor får jeg ikke binde mer enn 8 spells/items/pots/våpen? Fordi å gjøre spillet helt likt for 360 og PC. :|

Lenke til kommentar
Gratulerer med årets argument!  :thumbup: Level-scaling ødelegger entusiasmen og hele vitsen med å levle. Hvis du ikke forstår det, så er du like firkanta som folka bak spillet.

8284518[/snapback]

Har du problemer?

Er det ulovlig å mene andre ting enn det du gjør? Begynner du å gråte om noen liker noe annet enn deg?

Ta deg sammen bitte litt a! Herregud, er det mulig å være mer trangsynt?

8287112[/snapback]

Ååå så sint! :D

Du har lovt å mene akkurat hva du vil, men ikke regn med at andre lovpriser dine ekstreme gjennomførte argumenter som "helt greit, ikke noe gale med det lizzm". Og istedenfor å sutre over at noen kommer med argumenter mot deg, kan du klare å svare med egne argumenter tilbake?

8284518[/snapback]

Gratulere med årets dårligste argument

Du som er firkantet her og ikke oss. Oblivion bruker level scaling og det fungerer perfekt

8285485[/snapback]

Okey, hvis jeg har forstått deg rett her, så har jeg årets dårligste argumente fordi Oblivions level-scaling funger "perfekt" og ingen har lovt til å mene noe annet?

Endret av Looper87
Lenke til kommentar

Det hele handler vel rett og slett om smak og behag! Alle vennene mine lovpriser f.eks. GeOW, men jeg syns det er et ganske vanlig skytespill med bra grafikk.

Skjønner ikke helt issuet med levling.. Jeg er ganske sikker på at jeg slakter rottene raskere nå enn da jeg startet! :hmm::D

Lenke til kommentar

Oblivion er et helt ok spill, men har mange kjipe fumksjoner som at alt lvler med deg og at hulene virker så like.

Men De 3-4 første oppdragene i thief guild og DB er så moroe at du får ondt i hode(På en god måte).

Lenke til kommentar

Jeg spillte Twilight Princess 25 time i strekk.. *stolt* :p Med spise og do-pauser, men alikevel :)

Jeg synes egentlig level-scalingen fungerer ganske bra, men mister på en måte litt poenget med å levle, da..

Det som virkelig irriterer meg i spillet er de alt for like hulene, og vampyr-sakene :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Oblivion bruker level scaling og det fungerer perfekt

Det er vel nettop det det ikke gjør. Det er så vidt det fungerer i det hele tatt, gamplaymessig.

Ellers klarte de faktisk også å ødelegge omtrent all oppsamlet gjenstandsrelatert TES-lore i en håndvending ved å gjøre slik at loot slavisk følger level-scalingen, slik at alt som kan krype og gå vandrer rundt i glass og daedric armour bare du når en høy nok level.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...