Gå til innhold

TES Oblivion (PS3)

Toska92

Anbefalte innlegg

Oblivion til PS3 fikk 9.2 av 10 hos IGN.

Det har også fått 9 av 10 overalt der det har blitt omtalt.

Fortener det 9 av 10?, er det en bra versjon av det strålende spillet?, eller er det en dum konvertering?

Her diskuteres også level-scaling, bra eller dumt?

Endret av Toska92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Har du ikke vært innom det allerede, så anbefales det varmt herfra. Naturligvis bør du være litt interessert i rpg :D

Lenke til kommentar

1. Kjøp pils eller brus for de mindreårige

2. Lag noe god mat

3. Sett inn Oblivion i konsollen

4. Sett deg godt til rette i sofaen

5. Spill Oblivion i ditt eget tempo mens du koser deg med mat og drikke

De fleste spilene jeg har til konsollen bruker jeg mest i Online

Fleste spill er liksom kjedelig i Singelplayer. Etter å spilt mange timer online med folk, er AI og en datastyrt verden ikke helt det samme. Oblivion er unntaket. AI er så bra at det heletiden skjer et eller annet rundt deg som du ikke har sett før. Selv etter mange hundre spilletimer så dukker det alltid noe nytt opp. Det som gjør at Oblivion er det aller beste spillet der ute i dag

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Noe av det jeg husker best i Oblivion var at en av hovedpersonene sa han skulle dra til en plass. Vanligvis er jeg jo vant til at de bare står der og "dukker opp" på plassen de sa de skulle til. Men han typen der begynte faktisk å gå! Så jeg stakk til plassen han skulle til og venta (rest på 1 time i gangen), og så kom han faktisk traskende!

Er sikkert ikke mange som tenker over sånt, men det der syns jeg var skikkelig tøft i forhold til mange andre spill :)

Lenke til kommentar

Huske jeg skulle drepe noen vampyrer en gang og det var vamyrhunters i nærområdet så jeg bare sa i fra til vampyrhunters hvor vampyrene befant seg så var det gjort. :D Ellers kunen man jo selvfølgelig bare gjort hele greia selv.

Anyway anbefaler Oblivion jeg også på det sterkeste. Har sikkert brukt godt over 120 timer på det.

Lenke til kommentar
Naturligvis bør du være litt interessert i rpg  :D

8279420[/snapback]

Nah, ikke for Oblivion. Passer perfekt for casual rpg gamers. Veldig lite avansert.

Men som sagt av en annen tidligere i tråden: Er du ikke interessert i RPG-spill fra før så blir du det kanskje med Oblivion. Knallspill! :)

Lenke til kommentar

Oblivion er og blir den største spillopplevelsen min... Husker da jeg hadde kjøpt 360 og satte i Oblivion for første gang :dribble: . Fant riktignok ut at jeg var nødt til å dra tilbake til butikken og kjøpe Memory Unit og ble litt skuffa, men med en gang jeg hadde kommet hjem igjen og satte meg ned for å spille Oblivion var det ikke mulig å snakke med meg på flere dager :D

Kort sagt: Oblivion er det beste spillet til både 360, PC og PS3 :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...