Gå til innhold

Bærbar PC Asus Z84Jv

Anbefalte innlegg

Hei, ser at Multicom nå selger en Asus Z84Jvmed spesifikasjoner som imponerer meg :!: :

Asus Z84Jv 17" WSXGA+, Core 2 Duo, GF 7700 m/512MB, DVD±RW, TV-tuner, HDMI, eSATA, BT, WLAN

liker spesielt at den tilsynelatende har

- god skjerm /oppløsning

- HDMI kontakt som gjør at man kan overføre gode signaler til en flatskjerm.

- innebygget tv-tuner og bluetooth

- grei pris.

Noen som har noen erfaringer med denne pc'en?

søkte litt på internett, den beste informasjonen jeg fant var på notebook reveiw:

Notebook review

men denne synes å være av en litt anne spec, blant annet forskjellig skjermkort og ikke tv-tuner.

Kommer ikke inn på "Norway delen" av Asus hjemmesider, noen som vet noe om dette? Littt bekymringsfullt om man ikke kommer inn der for å laste ned drivere osv.

Endret av me62lg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke erfaring med den laptop, men har noen andre laptoper fra Asus og disse er helt OK.....

det eneste, som er litt dumt med Asus at når hovedkortet gikk i stykker i garanti perioden, ventet nesten 50 dager før jeg har fått laptopen tilbake. den var sendt til Nederland første gang, så til Anovo andre gang. i Nederland var laptopen nesten 30 dager uten at de klarte å reparere og hos Anovo 20 dager, ettersom de ikke hadde deler og måtte vente på delene fra Asus i Nederland.....

når det gjelder driverene, muligens driverene til Z84Jv er samme som til Z84J.....

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Har vert inne og bestilt meg den gjeldende Maskina, veldig spent!! Kan komme tilbake med ein liten test :) Kommer inn på den norske siden til ASUS, men kan ikkje se å finne denne modellen der inne?

8482771[/snapback]

Interessant! Veldig fint om du kommer med tilbakemelding på hvordan du blir fornøyd med denne maskeinen.

Fungerer Tv-kortet bra med Vista f.eks?

Endret av me62lg
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei jeg har den Pc du omtaler ,bare med noe bedre prossesor. Jeg er og har vært storfornøgd med den. om du er interisert så ligger min nå tilsalgs på finn fordi jeg har fått tilbud om pc ordning på jobben og har valgt og gå over til stasjonær med quard prosessor. Men like fult en helt rå pc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...