Gå til innhold

Xbox Live! ikke imponert..

Anbefalte innlegg

Prøver å spille Gears Of War (som jeg elsker) online her, og Xbox live setter meg bare opp på sugne hoster som befinner seg i USA og lagger hardt...

JEg trodde man betalte for at MS eller noen satte opp dedikerte servere når man betalte for Xbox live?

OG hvorfor blir jeg ikke satt opp med norsker? eller i det minste servere i norden?

HVORFOR er Xbox live! så "vanvittig bra" egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du spiller ranked match har man en tendens til å bli satt opp mot utenlandske. Spiller man player match derimot havner man på norske servere, og der er det kos å spille, samt du kan ha med deg en venn i splitscreen. Selv opplever jeg sjelden noen problemer med lagging, med unntak av når upload-hastigheten har vert på fullt i utorrent. Men da var det jo bare å stoppe den. Så hvis du laster opp eller ned mye på pcen, stopp det mens du spiller.

Sammenlignet med å spille noe på PC over nettet slipper jeg å sitte å leite en halvtime etter et spill, for så å vente en halvtime på at det skal starte. Så jeg er fornøyd med xbox live. Bare sette inn spilelt du vil spille, velge quickmatch og du er med i et spill på under noen minutter. Men det er min erfaring.

Lenke til kommentar

Jeg spiller nesten bare ranked, for å få 10000 kills achievementen, og jeg opplever sjelden noe lag. Årsaken til at du oftest havner med amerikanere er at de har et overveiende flertall som spiller online gears i forhold til lille norge.

Dersom du misliker det, spill playermatch som andre her anbefaler.

Lenke til kommentar
flere.. virka som folk ble fornærma når jeg slengte dritt om xblive.. :p

8280194[/snapback]

Kanskje de synes det er litt spesielt at du syter over at det lagger bitte litt når du spiller GeoW online. Om ikke andre har det problemet, bør du vel sjekke linja di først?

Lenke til kommentar
flere.. virka som folk ble fornærma når jeg slengte dritt om xblive.. :p

8280194[/snapback]

Kanskje de synes det er litt spesielt at du syter over at det lagger bitte litt når du spiller GeoW online. Om ikke andre har det problemet, bør du vel sjekke linja di først?

8280228[/snapback]

RO NED, SLAPP AV OG TELL TIL 10!

Det funker jo som faen.. Ville bare poengtere at jeg trodde det var offisielle dedicated servere på xblive!

linja funker som faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...