deejay Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Har vært lykkelig bruker av en dell inspirion 8200 i et halvt års tid uten å ha opplevd spesielle problemer. Nå i det siste har det oppstått et problem som gjør meg usikker på om feil kan ligge i ukurrante instllasjoner av programvare, feil på hardware eller bugs i WinXP. Feilen består enkelt og greit i at maskinen går fullstendig i lås nøyaktig ANNENHVER gang den går inn i standby-modus. Den blir bare stående med meldingen "preparing for standy" og responderer ikke på annet enn at jeg kjører shutdown med tvang. Har prøvd problemløsning både ved å endre div. konfig i windows, flashe bios og deinnstallere alle programmer som er innstallert i den siste tiden uten at jeg får noen fremgang i saken. Maskinen viser ingen andre tegn til sykdom. Setter stor pris på alle råd og løsningsforslag av relevant art i denne saken. Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 rart jeg fikk min maskin for 3 dager siden =) har ikke merket noe at den låser seg hva med å instalere xp på ny? eller har du hatt det siden du fikk den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå