Gå til innhold

Musikk: Mitt noe utenom det vanlige prosjekt: Sjorlor

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann som er veldig glad i musikk. Jeg hører på det aller meste, men en sjanger jeg har litt delte meninger om er såkalt støymusikk. Egentlig synes jeg det er helt latterlig, men på en måte er det litt tøft også. Vanskelig å forklare. Uansett så fikk jeg lyst til å lage noe sånn musikk, men jeg orker ikke å drive og surre med alskens apparater, så jeg fant ut at jeg likesågodt kunne lage lydene selv.

Så da tok jeg mikrofonen fatt og gaulet inn de mest obskure lyder i Windows sin gode, gamle lydinnspilling, som jeg har hatt det moro med så lenge den har eksistert. Deretter brukte jeg de funksjonene dette programmet tilbyr til å arrangere lydene slik jeg selv ville ha dem, for så å lime det hele sammen til en real smørje, eller en låt, som man også kan kalle det.

Noen vil kanskje kalle meg gal og de fleste vil nok si det jeg driver med er beyond latterlig, men med tanke på hvor mye obskur musikk det finnes, skal det ikke forundre meg om noen faktisk liker det jeg hører.

Jeg har laget tre låter hittil og jeg har lastet dem opp til min Urørt-profil:

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=64888

Da er det bare å si god fornøyelse! Konstruktiv kritikk mottas med takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du lest retningslinjene for dette underforumet? Noen helt spesielle emneregler er gjeldende, og jeg anbefaler deg å bruke p_edit.gif-knappen for å endre emnetittelen til noe mer passende.

I tillegg må jeg minne om:

Det er mest optimalt om man linker direkte til en låt i tråden, framfor å linke til f.eks. NRK Urørt, hvor man har flere låter.

Det er best om én låt eller ett album får størst mulig eksponering (altså gjennom sin egen tråd), framfor mange låter (kan virke avskrekkende for å gi tilbakemelding).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...