Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva kan jeg ta for go'bilen min?

Anbefalte innlegg

Har etter mye frem og tilbake kommet til at jeg må selge gobilen min til fordel for en tregere og kjedeligere bil, i dette tilfellet en Volvo V40 stasjonsvogn. En ny familiesituasjon forutsetter dette;)

Det jeg da lurer på er om hvor mye kan jeg forvente å få igjen for gobilen min, en Audi A6, 2.4 liter automat lim 1999 modell, gått 140 000. Regreim og storservice på 125 000.

Spekk på bilen:

Lettmet. felg sommer (19" carlsson. 235, 35, 19)

Lettmet. felg vinter (orginale med Audi), Nokian HP RSI piggfritt(kjørt 1 sessong).

Automat, triptronic(kan også gires manuelt) med sperre på 1 - 4 gir

ABS

Airbag

Airconditon

Klimaanlegg

Klimaautomatikk

Antispinn

Diff.sperre(ASR)

Stålbjelker

El. just.speil

El. vinduer x 4

El. justerbart sete i høydevinkel

Justerbart ratt

Kurve/tåkelys

Midtarmlene

Radio/CD (Blaupunkt MP3, toppmodell)

Handsfree koblet til Blaupunkt, samt Nokia 6310i(leveres med)

Sentrallås

Lyktevaskere

Servo

Startsperre

Utetempmåler, volt.måler

Varme i seter

Selges ferdig senket(60mm), og med 19" carlsson felger og dekk. Både felger og dekk er kjørt 1 sessong. Senkesett og felger er godkjent av biltilsynet(står i vognkortet). Orginale fjærer leveres med.

Stor service er tatt på 125 000, hvor både reg. reim og topp-pakning ble byttet. Bilen har blitt lakkert helt ned, og fremstår som svært tiltalende. Ingen kollisjonsskader. Hengerfeste er med orginalt, men kula er tatt av. Leveres selvfølgelig med.

Bilen leveres med Blaupunkt MP3/Radio/CD i kombinasjon med aktiv subwoofer. Subwoofer er av typen Infinity Basslink med innbygget forsterker på 200W. Tar liten plass og gir grom lyd.

Noen forslag på pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Senkingen og steroanlegget kan du ikke regne med å få noe ekstra for. Det meste av det andre du lister opp, er standard, eller vanligvis levert med disse bilene. Lakkeringen kan være en ulempe, med mindre du kan vise attest fra lakkeringsverkstedet på at det ikke var kollisjonsskader.

Jeg vil anta 150.000 - 160.000 er en realistisk pris, forutsatt at du kan dokumentere at det ikke har vært store karosseriskader og at lakkeringen er 100% profesjonelt utført.

Lenke til kommentar

Joda, helt sant det:) Men jeg begynner å bli litt lei av å "snike" meg over fartshumpene også, spesielt med vinterdekkene:) Er litt ferdig med den kule perioden nå, men kommer til å savne den da, utrolig god på langkjøring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...