Gå til innhold

Billigste PS3-tilbud nå etter lansering?

Nimrad

Anbefalte innlegg

Hvor er det billigst å kjøpe PS3 nå etter lansering? Finnes det noen butikker som f.eks. siba, lefdal, expert eller elkjøp som fortsatt selger den billig eller har de gått opp i pris?

Om noen vet om noen butikker på Hamar i nærheten av TG som selger billig hadde det vært flott det også :)

CDON.COM har vel det billigste alternativet på nett nå, men er ute etter andre lignende tilbud.

PS: Jeg vet om denne tråden, men siden det er snakk om lanseringstilbud tenkte jeg det var bedre å opprette en ny.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor er det billigst å kjøpe PS3 nå etter lansering? Finnes det noen butikker som f.eks. siba, lefdal, expert eller elkjøp som fortsatt selger den billig eller har de gått opp i pris?

Om noen vet om noen butikker på Hamar i nærheten av TG som selger billig hadde det vært flott det også :)

CDON.COM har vel det billigste alternativet på nett nå, men er ute etter andre lignende tilbud.

PS: Jeg vet om denne tråden, men siden det er snakk om lanseringstilbud tenkte jeg det var bedre å opprette en ny.

8278982[/snapback]

Jeg skulle finne noen nye spill idag på Elkjøp sin hjemmeside og kom over et tilbud de har: Elkjøps tilbud

Ser ut som et dugelig tilbud med spill, film og en ekstra kontroller.

Lenke til kommentar
Anbefaler IKKE CDON.. Jeg bestillte der i fjor sommer en gang, fikk bekreftelse på at jeg skulle få den til launch. Ingen PS3 23. Mars. Jeg har faktisk ikke mottatt den ennå..  :nei:

8279246[/snapback]

Så kjipt :( Fikk min levert på døren av Elkjøp jeg på lanseringsdagen kl 07 :) Faen jeg ble irritert når klokka ringte, men når jeg så hva det var, så gikk det greit :p

Lenke til kommentar
Anbefaler IKKE CDON.. Jeg bestillte der i fjor sommer en gang, fikk bekreftelse på at jeg skulle få den til launch. Ingen PS3 23. Mars. Jeg har faktisk ikke mottatt den ennå..  :nei:

8279246[/snapback]

Hm, jeg har en ganske annen erfaring. Jeg bestilte konsollen, samt ekstra sixaxis, remote og fire spill. Alt utenom konsollen kom en dag før lansering, og konsollen var på postkontoret ved åpningstid 23. mars. Du har nok bare vært veldig uheldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...