Wolfpaw Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hejsann. Jeg skal flytte, og har ikke tilgang til internett der jeg flytter, foreløpig. Men naboen har en trådløs internett-tilkobling, cirka 10-12 meter unna der jeg kommer til å ha PC'en min. Det jeg lurer på er om det går bra å spille World of Warcraft via en trådløs tilkobling ti-tolv meter og tre vegger unna. Hvis svaret er ja, hvilket nettverkskort bør jeg kjøpe? (Jeg har stasjonær PC) Lenke til kommentar
no___________ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hvis du får signal så går det fint, wow er ikke så avhengie av konstant / låg latency så fps Hvilket kort du bør kjøpe vet jeg ikke, men hvis han naboen din har en laptop få han til å komme på besøk til deg med den og se om han får signal på den for å sjekke Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Bor et hull - trekk en TP kabel - så slipper du å tenke mere over det. Trådløst vil *alltid* skape hodebry - før eller senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå