Tigergutt Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei! Noen som har eller hvet'om hvor jeg kan finne URL til nettradiokanaler? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Mener du offisielle radiokanaler sånn som P1,P2 og alt det der, eller uoffisielle som du og jeg kan lage? Meste delen av online nettradioer finner du her, men det er jo spørs hva formålet er.. Du kan sikkert finne direktelink og spille dem rett i en mediespiller. Uoffisielle radioer strømmer det av på nettet, men du finner mye bra her. Du kan også lage din egen radio på linken ovenfor. Endret 31. mars 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 http://www.radiofreeworld.com/ Lenke til kommentar
Tigergutt Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Takker... Jeg vil bruke URL til media pc min... Åssen finner jeg URL de bruker? Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 jeg ville helst ha brukt playlister, f.eks winamp www.shoutcast.com Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 www.radioseven.se Grei kanal Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Takker...Jeg vil bruke URL til media pc min... Åssen finner jeg URL de bruker? 8282472[/snapback] Jeg bruker My Web Media til dette. Da benytter du URL'er som har mp3 eller m3u på slutten. Sånne URL'er kan du spille av i windows media player. Du finner lett alle nrk og p4 kanalene. Andre norske kanaler har jeg ikke funnet sånne URL'er til. De fleste benytter egen avspiller i browseren. edit: Nrk kanalene i mp3/ogg/wma: http://nrk.no/lyd/ Endret 3. april 2007 av goli4th Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå