sirius Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Er det noen som kan ta en titt på denne linken å si meg hvor stor strømforsyning denne maskinen bør ha. http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...2-77987703.html Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) jeg fant ikke akuratt et skjermkort der som skal ha strøm. virker som et intrigrert et egentlig.. ikke hørt om gf6150le før. uansett så er det somregel cpu og grafikkort som bruker mest strøm i highend systemer. uten at jeg bør vere forsikker skal det holde med sån 350w psu til det systemet der.(av kvalitet ikke noe q-tec crap eller noe.) edit 1 : fant skjermkortet nå x1600xt er ikke akuratt det mest sultene skjermkortet. 400w psu sier jeg da. edit 2 : hvis du skal ut å handle en psu er det viktig med høy 12v ampere. edit 3 : 16a er ganske standard. prøv å finn noe med litt mer. eller en med 2 12v railer Endret 31. mars 2007 av kjellthore Lenke til kommentar
no___________ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 400Watt holder fint Lenke til kommentar
sirius Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Takker for hjelpen ! Maskinen har et eget ATI 1600xt grafikkort, ikke intergrert. Lydkortet har egen strømtilførsel, CPU er en AMD dobbelkjerne 2600MHz Maskinen har to 250Gb harddisker, og en ekstern HD som settes inn i et spor i fronten og bruker strøm fra maskinen. 6 USB uttak, og to firewire. Og 4 kortlesere. To DVD enheter, den ene brenner. Og en stor kabinettvifte. TV kort og trådløst nettverkskort. Problemet er at denne maskinen ble levert med en 300w PSU, denne røk men den kom tilbake etter reparasjon med samme størrelse. Nå vil jeg finne ut om det er for lite. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Takker for hjelpen ! Maskinen har et eget ATI 1600xt grafikkort, ikke intergrert. Lydkortet har egen strømtilførsel, CPU er en AMD dobbelkjerne 2600MHz Maskinen har to 250Gb harddisker, og en ekstern HD som settes inn i et spor i fronten og bruker strøm fra maskinen. 6 USB uttak, og to firewire. Og 4 kortlesere. To DVD enheter, den ene brenner. Og en stor kabinettvifte. TV kort og trådløst nettverkskort. Problemet er at denne maskinen ble levert med en 300w PSU, denne røk men den kom tilbake etter reparasjon med samme størrelse. Nå vil jeg finne ut om det er for lite. 8279241[/snapback] Er det noen flere som har synspunkter på hvor stor PSU denne maskinen burde ha ? Lenke til kommentar
Megern Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 300W burde vel holde vis det er det som er i maskinene når du fikke den. Vis ikke så koster jo ikke en 400W kvalitets psu så mye heller da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå