MRN Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) I natt en gang fikk jeg en mail fra en barndomskamerat av meg (måtte bare presisere at det kom ikke fra hvem som helst), med en invitasjon til Facebook. Noe som jeg aldri har hørt om, men meldte meg nå inn. Etter å ha surfa en stund (tida fløy), så fant jeg minst to klassekamerater fra barneskolen, et par fra ungdomsskolen og en gruppe dedikert for hw.no Virka som at nettverket var veldig nytt, men på vei opp. Virka godt gjennomført også, sånn sett. The Next Blink? (Kan nesten med fordel bli flytta til "nett-tjenester" e.l.) Endret 31. mars 2007 av MRN Lenke til kommentar
The zero Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Registerte meg selv for et par dager siden etter en invitasjon. Konseptet virker genialt, men kan ikke helt sammelignes med Blink, siden du må godkjenne alle venner og hvem som skal se profilen din, så profilsnoking er litt vanskelig der Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Er litt sånn nettby/myspace/blink oppsett over det, mest myspace. Over halvparten av klassen min er medlem, samt andre venner, vurderer om jeg og skal. Men frister ikke særlig ettersom jeg er medlem av de 3 første jeg ramsa opp Kan bli litt for mye sånt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Har aldri benyttet meg av tjenester som Blink, Nettby, mySpace osv. men Facebook-konseptet var veldig attraktivt pga det var tydeligvis mange i Norge som brukte det og fant fort igjen kjente som ikke jeg har pratet med på flere år. Jeg liker konseptet godt. Lite jalla og godt gjennomført. Endret 31. mars 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Har vært på face'ern i en liten stund nå og det er sjukt hvor mange folk fra skole, militæret, jobb osv som dukker opp der. Det er dessuten ryddigere og mer forseggjort enn myspace, blink osv. Det har ikke vært en stor hype i Norge før nå veldig nylig, men i utlandet har facebook vært stort ganske lenge. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Registrerte meg nylig og ble positivt overrasket. Likte spesielt bilde-tag funksjonen. Fin måte å holde kontakt med folk på Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Yay, en tjeneste for å oppdage alle de menneskene som ikke var verdt å holde kontakt med etter ungd./videregående skole. "Jasså, du jobber fortsatt på bensinstasjonen? Gravid og greier? Jassåja, jomen ble det folk av deg også.." Lenke til kommentar
Knast Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg har ikke vært noen tilhenger av blink, nettby, myspace og andre hyper, men registrerte meg på facebook i oktober, og mange venner har fulgt etter. Synes dette konseptet var nyskapende med tilgjengelige fotoalbum og tag-funksjon. Facebook er på vei inn for alvor nå (siste måneden og sikkert en tid fremover).. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Yay, en tjeneste for å oppdage alle de menneskene som ikke var verdt å holde kontakt med etter ungd./videregående skole. "Jasså, du jobber fortsatt på bensinstasjonen? Gravid og greier? Jassåja, jomen ble det folk av deg også.." 8279787[/snapback] Du er vel en tilhenger av å bruke tjenester som viser frem noe fremfor å oppdage? Endret 31. mars 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg liker facebook fordi det ikke er fullt av stygge profiler, drittmusikk og reklame (som myspace) og fordi det ikke går an å "snoke" fritt. I tillegg har ikke facebook den kjøttmarked-greien som blink og nettby har Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg misliker facebook fordi man ikke man snoke fritt, og at det ikke er kjøttmarked. Jeg foretrekker å søke på "Alder: 13-14", "sted: Trondheim" og "status: desp". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Pøh, du har bare ikke funnet "avansert søk" ennå tydeligvis Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Pøh, du har bare ikke funnet "avansert søk" ennå tydeligvis 8280301[/snapback] Fullt navn og skole og sånt er ikke like kult, jeg foretrekker å kunne lyge om det aller meste. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Funnet mange gamle kjente der inne. Opplevelsen ble litt ødelagt av at Steffy og Fredrik ønsket å ha meg i vennelisten og jeg var for full til å si nei. Folk her inne får melde seg inn i gruppen "forumet". Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg er dritt lei alle sånne greier. Tagged, facebox, Zorpia etc=SPAM (for min del) Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Og nå skal jo Google kjøpe opp Facebook. I allefall snuse litt Forbruker.no-artikkel Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 finnes det egen gruppe for hwfolka? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Ja. Meld deg inn i nettverket Norway, så kan du finne gruppa "Forumet" under Groups. Bedre forklaring finnes i "den andre tråden", hvis du ikke skulle finne det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har nettopp sjekket den andre tråden, det funket. Takk Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Mulig jeg er dum, men hva skal jeg velge i "I am" feltet? De har jo ingen norske High Schools, og på "College/graduate" virker ikke e-post adressen min. Eller er jeg på helt feil side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå