Gå til innhold

Facebook - den nye hypen?

MRN

Anbefalte innlegg

I natt en gang fikk jeg en mail fra en barndomskamerat av meg (måtte bare presisere at det kom ikke fra hvem som helst), med en invitasjon til Facebook. Noe som jeg aldri har hørt om, men meldte meg nå inn. Etter å ha surfa en stund (tida fløy), så fant jeg minst to klassekamerater fra barneskolen, et par fra ungdomsskolen og en gruppe dedikert for hw.no ;)

Virka som at nettverket var veldig nytt, men på vei opp. Virka godt gjennomført også, sånn sett.

The Next Blink?

(Kan nesten med fordel bli flytta til "nett-tjenester" e.l.)

Endret av MRN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Registerte meg selv for et par dager siden etter en invitasjon. Konseptet virker genialt, men kan ikke helt sammelignes med Blink, siden du må godkjenne alle venner og hvem som skal se profilen din, så profilsnoking er litt vanskelig der :p

Lenke til kommentar

Har aldri benyttet meg av tjenester som Blink, Nettby, mySpace osv. men Facebook-konseptet var veldig attraktivt pga det var tydeligvis mange i Norge som brukte det og fant fort igjen kjente som ikke jeg har pratet med på flere år.

Jeg liker konseptet godt. Lite jalla og godt gjennomført.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Har vært på face'ern i en liten stund nå og det er sjukt hvor mange folk fra skole, militæret, jobb osv som dukker opp der. Det er dessuten ryddigere og mer forseggjort enn myspace, blink osv. Det har ikke vært en stor hype i Norge før nå veldig nylig, men i utlandet har facebook vært stort ganske lenge.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært noen tilhenger av blink, nettby, myspace og andre hyper, men registrerte meg på facebook i oktober, og mange venner har fulgt etter. Synes dette konseptet var nyskapende med tilgjengelige fotoalbum og tag-funksjon. Facebook er på vei inn for alvor nå (siste måneden og sikkert en tid fremover)..

Lenke til kommentar
Yay, en tjeneste for å oppdage alle de menneskene som ikke var verdt å holde kontakt med etter ungd./videregående skole. "Jasså, du jobber fortsatt på bensinstasjonen? Gravid og greier? Jassåja, jomen ble det folk av deg også.."

8279787[/snapback]

Du er vel en tilhenger av å bruke tjenester som viser frem noe fremfor å oppdage? :wee:

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg liker facebook fordi det ikke er fullt av stygge profiler, drittmusikk og reklame (som myspace) og fordi det ikke går an å "snoke" fritt. I tillegg har ikke facebook den kjøttmarked-greien som blink og nettby har

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...