Chrish83 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg kjøpte meg en Audi A4 2003 1,8T S-Line rett før vinteren, da jeg kjøpte bilensto det på 19" (husker ikke resten og de ligger ikke tilgjengelig) men dekkene var voldsomt nedslitt og skjev slitt, så bilen dro noe voldsomt til høyre, så jeg satte på vinterdekka med en gang. Men nå er våren kommet og jeg skal ha på sommerdekk igjen strax, hva anbefaler folket?? skal jeg beholde 19" felgene og kjøpe nye dekk til dem eller skal jeg gå ned i str?? Bilen ser grom ut med 19 felgene som akkurat fyller hjulbuen , og ikke for mye felg. Men er det med sporing og kjørecomfort kjøreegenskaper jeg er mere usikker på... noen som har erfaring med dette eller kan hjelpe meg så tas det imot med stor takk... steike det skal ikke være lett, har sittet i flere timer og sett på nettet nå og grublet i flerfoldige timer på dette:P Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) jeg har 18" på min v70 og det sporer kanskje litt, men det går helt bra. Enn må lide litt for skjønnheten Her er foresten en del bra priser på dekk www.dekkonline.com Endret 31. mars 2007 av ampersand Lenke til kommentar
Chrish83 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 jeg har 18" på min v70 og det sporer kanskje litt, men det går helt bra. Enn må lide litt for skjønnheten Her er foresten en del bra priser på dekk www.dekkonline.com 8279028[/snapback] hehe ja, men er jo greit å ikke må være konsa hele tia på holde bilen på veien, vil helst ikke inn i motgående kjørefelt :!: har 35/235 19 på bilen nå...men har lyst og bare smelle på ny gummi på dem.. ser såpass bra ut:) Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Selv hadde jeg nok solgt dem og kjøpt et sett 8x18 kombinert med 225/40ZR18. Syns 35-profil blir litt vel mye felg 235/35ZR19: 225/40ZR18: Endret 2. april 2007 av SilverCRX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå