Tor Rasmussen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg likte bedre forholdet i PGR2 hvor mang måtte kjøre seg oppover i bilklasser. Ble mye gøy variasjon da. I PGR3 når man kan velge super bil med én gang, så endte det med at jeg kun brukte 2-3 biler i samlingen min. I PGR2 var jo litt av spillet å finne ut hvilken bil i hver klasse som gjaldt. Håper de vender tilbake til dette, om at man må kjøre seg opover gjennom bilklasser. Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Får håpe det går å spille 4 på lokal mp nåda. Skjønner ikke hvorfor de gikk ned til 2 på pgr3. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Nå er det forresten kommet noen bilder av spillet også, fra et italiensk(?) spillblad 8282113[/snapback] Italiensk virker det som ja. Kilde Endret 31. mars 2007 av ivellios Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg likte bedre forholdet i PGR2 hvor mang måtte kjøre seg oppover i bilklasser.Ble mye gøy variasjon da. I PGR3 når man kan velge super bil med én gang, så endte det med at jeg kun brukte 2-3 biler i samlingen min. I PGR2 var jo litt av spillet å finne ut hvilken bil i hver klasse som gjaldt. Håper de vender tilbake til dette, om at man må kjøre seg opover gjennom bilklasser. 8283006[/snapback] Enig. Og likte også kjørefysikken mye bedre. Hefig tyngdefølelse. Håper de finner tilbake til det igjen. Lenke til kommentar
spider74 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Får håpe det går på 60 fps denne gang i steden for 30. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Jeg likte bedre forholdet i PGR2 hvor mang måtte kjøre seg oppover i bilklasser.Ble mye gøy variasjon da. I PGR3 når man kan velge super bil med én gang, så endte det med at jeg kun brukte 2-3 biler i samlingen min. I PGR2 var jo litt av spillet å finne ut hvilken bil i hver klasse som gjaldt. Håper de vender tilbake til dette, om at man må kjøre seg opover gjennom bilklasser. 8283006[/snapback] Helt enig, men likte online delen i det siste. Bortsett fra at alle bruker enten Ferrari F50 eller McLaren på treern. ^ Endret 31. mars 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 For å vere heilt ærlig gidder eg ikkje ta disse scans for god fisk. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) ^ 8283827[/snapback] Kødder du? Er det ett ingame bilde kan GTHD & Forza 2 gå å skamme seg! EDIT: Aaah... aprilsnar? Endret 31. mars 2007 av Drunk In Public Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Haha! Ja, kanskje det. Glemte at det var tiden igjen. Bare å være på utkikk da. Edit: Then again, artikkelen ble lagt til før midnatt...med mindre han som la den til er i Asia et sted. Edit 2: Forside med PGR4, tilsynelatende Artikkel Endret 31. mars 2007 av ivellios Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Edit 2:Forside med PGR4, tilsynelatende Artikkel 8284304[/snapback] Viss det skal være fra samme blad så er det jo tvilsomt. For hvorfor skulle et 360 blad ha motorstorm og GTHD. Men når det er sagt så kunne jeg ha laget disse koverene og artiklene ved hjelp av Photoshop og InDesign Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Er det ett ingame bilde kan GTHD & Forza 2 gå å skamme seg! EDIT: Aaah... aprilsnar? 8284083[/snapback] Nei, tror nok ikke det. Det så ganske nært fotorealistisk ut. Som jeg skulle ha laget det selv, jo. Dråpene ser jo relativt ekte ut! Den forsiden var nok konsept-bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå