lektroluv Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Enhanced Weather Simulation: “One of the slickest new features in PGR is its weather. Bizarre’s using what it likes to call ‘extreme weather’ for more than just making the sky gray. Water beads up on beautifully on all the gorgeous paintjobs, spray jets out from the tires, and in the in-car view, wipers move and windshields ice up.”Enhanced Raceway Environments: “A TV-style intro sets up each event, with a commentator offering wisdom…Choppers buzz overhead, camera crews and video vans are everywhere, and hordes of fans line the track. They’ll wear gear with your logo, wave your national flag, and react far more obviously to your performance.” Extended Car Selection: “PGR4 will deliver a much broader set of vehicles, ranging from a vintage’63 Corvette Sting Ray and the ’54 Maserati 250F to the sleek, ultra-modern Ferrari 599 GTB Fiorano.” On the tracks: “You won’t want to miss out on your viewing time with PGR4’s tracks, which tally up to 200-plus in 10 locations.” On Xbox Live initiatives: “PGR4’s cooking up a mysterious new matchmaking system (like Halo 2’s).” On in-car view: ” Bizarre has two key improvements in the works.You’ll now see drivers moving more- feeding the wheel as they zip through turns or pumping their fist after a win. Special effects will also crank up the tension in key moments: you’ll get a shake effect at high speeds, and your vision will blur after spending some quality time with a a wall.” In conclusion: “PGR4 feels hugely promising- like a proper sequel with loads of cool new toys.” Kilde Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Elsket eg PGR3? Ja! Skal man da kjøpe PGR4? Så absolutt Endret 31. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Med tanke på at de klarte å levere et så fantastisk spill til *lanseringen* av 360 så sikler jeg nesten på tanken av hva de kan få til nå De har jo hatt 2+ år på seg - og bøttevis av erfaringer fra PGR3 på 360 - jeg gleder meg stort. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) mesteparten som er lovt ovenfor har vi jo allerede i de fleste racingspill, hva vitsen med å slippe en så kjedelig liste av features? jaja, gleder meg likevel Endret 31. mars 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Ah, gleder meg Bare håper at de balanserer bilene litt mer, slik at ikke alle ender opp med samme Ferrarien online. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Vel de manglet kanskje en viktig feature. Mer anti alliasing Men virker jo bra dette. Koste meg en del timer med 3ern. Så blir nok bra dette. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 "(...)the in-car view(...)" Takk gud for den!! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 som kva da -sparks-? 8279352[/snapback] som f.eks: Enhanced Weather Simulation: “One of the slickest new features in PGR is its weather. Bizarre’s using what it likes to call ‘extreme weather’ for more than just making the sky gray. Water beads up on beautifully on all the gorgeous paintjobs, spray jets out from the tires, and in the in-car view, wipers move and windshields ice up.” Enhanced Raceway Environments: “A TV-style intro sets up each event, with a commentator offering wisdom…Choppers buzz overhead, camera crews and video vans are everywhere, and hordes of fans line the track. They’ll wear gear with your logo, wave your national flag, and react far more obviously to your performance.” Extended Car Selection: “PGR4 will deliver a much broader set of vehicles, ranging from a vintage’63 Corvette Sting Ray and the ’54 Maserati 250F to the sleek, ultra-modern Ferrari 599 GTB Fiorano.” On the tracks: “You won’t want to miss out on your viewing time with PGR4’s tracks, which tally up to 200-plus in 10 locations.” On Xbox Live initiatives: “PGR4’s cooking up a mysterious new matchmaking system (like Halo 2’s).” On in-car view: ” Bizarre has two key improvements in the works.You’ll now see drivers moving more- feeding the wheel as they zip through turns or pumping their fist after a win. Special effects will also crank up the tension in key moments: you’ll get a shake effect at high speeds, and your vision will blur after spending some quality time with a a wall.” In conclusion: “PGR4 feels hugely promising- like a proper sequel with loads of cool new toys.” alt Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Vel de manglet kanskje en viktig feature. Mer anti alliasing PGR4 er nok mye bedre skreddersydd for Xbox360 og jeg ser ikke akkurat bort ifra at spillet vil bruke tiled rendering for å dra utbytte av 4xAA uten ytelse kostnad. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 som kva da -sparks-? 8279352[/snapback] som f.eks: snip alt 8280045[/snapback] eg tenkt meir på kva bilspel som har alt det? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) "(...)the in-car view(...)" Takk gud for den!! 8280002[/snapback] Den var jo for så vidt med i PGR3 også. Edit: Og det var den beste synsvinkelen, faktisk. Endret 31. mars 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 "(...)the in-car view(...)" Takk gud for den!! 8280002[/snapback] Den var jo for så vidt med i PGR3 også. Edit: Og det var den beste synsvinkelen, faktisk. 8280555[/snapback] Jada, ikke sånn ment. Bare glad de forsatt har det med:-) Siden Forza2, GTHD og et par andre er uten, så fryktet jeg det ville bli en trend å ikke ha det mer. Spiller eksklusivt med den viewen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 In-car-view i PGR3 er herlig ja, klart den deiligste måten og spille spillet på syns eg Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Nå er det forresten kommet noen bilder av spillet også, fra et italiensk(?) spillblad Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 In-car-view i PGR3 er herlig ja, klart den deiligste måten og spille spillet på syns eg 8282085[/snapback] siden jeg spiller med ratt, blir det litt for dumt med in-car view. Sikkert flott for de som spiller med joypad. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 siden jeg spiller med ratt, blir det litt for dumt med in-car view. Sikkert flott for de som spiller med joypad. 8282281[/snapback] Spiller med ratt eg også Smak og behag altså. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 In-car-view i PGR3 er herlig ja, klart den deiligste måten og spille spillet på syns eg 8282085[/snapback] siden jeg spiller med ratt, blir det litt for dumt med in-car view. Sikkert flott for de som spiller med joypad. 8282281[/snapback] eg speler med ratt og, og "in-car view" syntest eg er klart best og mest realistisk for min del. når eg kjører bil i "real life" så ser jo eg ratt, instrument, speil og panser nett som i PGR3 in-car view mode... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Gleder meg stort til dette spillet Har både PGR1 og PGR3, kjempe gode spill Men gleder meg enda mer til Forza 2!! Håper at lakken på bilene ikke er like shiny på PGR4, det irriterte meg på PGR3. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Gleder meg stort til dette spillet Har både PGR1 og PGR3, kjempe gode spill Men gleder meg enda mer til Forza 2!! Håper at lakken på bilene ikke er like shiny på PGR4, det irriterte meg på PGR3. 8282451[/snapback] Kjipt. Du hoppa over det beste. PGR2 > PGR3. Håper PGR4 får litt av pgr2 feelingen igjen. PGR3 var en liten skuffelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå