Gå til innhold

RAM - TwinMos DDR 3200 bra?

Izex

Anbefalte innlegg

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 256MB CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC400MHz)for 650kr

Spesifikasjoner:

Størrelse: 256 MB

Hastighet: PC3200 (400MHz FSB)

Cas Latency: 2.5

Er det bra brikke til dagens priser eller? (Blir self å kjøpe minimum 2, må ha 512 mb ram min så 1300,- blir det vel etter mine beregninger.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 512 mb utgaven av den brikken der, vil anbefale deg å kjøpe den fremfor 2 på 256 mb. 2 brikker kan føre til noe ustabilitet på enkelte chipset har jeg lest, men ikke heng deg opp i det :smile:

Med min nåværende maskin klarer jeg ikke å utnytte disse brikkene fullt ut, men resten av systemet klarte jeg å klokke noe høyere pga. rammen var rask nok.

Edit: Glemte å si at rammen kjører på CAS 2 også, uten problemer..

[ Denne Melding var redigert av: atrax1 på 2002-12-15 14:13 ]

Lenke til kommentar

Takk for alle svar :smile: Har bestillt 2x256MB av de TwinMos brikkene nå til ny PC'n jeg skal bygge...blir noen tusen men også forhåpentlig meget bra

(Andre komponenter Epox EP-8RDA+ hovedkort, Creatite Audigy 2 lydkort, AMD XP2400 CPU, Titan 92mm alu, alu funnel 60-92mm. Thats about it...håper "Nissen" (popsten) klarer leveringa før den 24. hehe

Lenke til kommentar

1 brikke 512 vs. 2 brikker 256 eeh hmm? taper da ikke no på å ha 2 små istedenfor en stor...bytter bare i butikken hvis det er seriøs forskjell da men...eh noen som kan forklare nermere?

[ Denne Melding var redigert av: Izex på 2002-12-16 04:48 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-16 03:33, skrev Izex:

1 brikke 512 vs. 2 brikker 256 eeh hmm? taper da ikke no på å ha 2 små istedenfor en stor...bytter bare i butikken hvis det er seriøs forskjell da men...eh noen som kan forklare nermere?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Izex på 2002-12-16 04:48 ]</font>

Ingen merkbar forskjell overhode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...