lektroluv Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 "However, as we do not believe that the installed base will be high enough until the second half of our 2008 financial year, most of our major product releases on the PlayStation 3 platform are not scheduled before that date." Kilde. La oss håpe at de er de eneste som tenker sånn. no games -> no buyers -> no business Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Vel, dette overrasker vel ingen? Folk er jo ikke i spillindustrien for å drive veldedighet, det er penger det handler om, og hvis det er for få PS3-eiere til å gjøre en utgivelse lønnsom er det ikke vits i å satse. Endret 31. mars 2007 av Cryovat Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Trenger jo ikke være negativt dette. Gir dem jo mer tid å jobbe med spillene de har i produksjon. Vil/kan jo føre til bedre spill det. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det har også å gjøre med at det er veldig konkurranse i markedet nå i høst. Ingen vil lansere spillet sitt midt i hypen rundt GTA4, MGS4, Halo 3, Mario Galaxy, Spore, Crysis, UT3 etc. Lenke til kommentar
lerry Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Hører de sliter med å få GRAW2 til å kjøre ordentlig på PS3 bl.a. Ah, dette var Eidos. Trodde det var ubisoft. Endret 2. april 2007 av lerry Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Tror kanskje vi får oppleve slike tendenser en tid fremover. Men når PS3 ramler i pris, og folk forhåpentligvis kjøper den, blir flere titler lansert. Tror nok PS3 blir å ha et røft år med tanke på prisen og labert med spill, men over tid kan man se gode titler og godt salg, bare prisen kunne ramle litt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hører de sliter med å få GRAW2 til å kjøre ordentlig på PS3 bl.a. Ah, dette var Eidos. Trodde det var ubisoft. 8296647[/snapback] Sånne påstander er det greit å ha en kilde på Etter og ha sett dine siste poster har jeg en følelse av at du kommer til å ta en liten ferie snart. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvilke spill er det Eidos hadde planlagt, som de ikke lanserer nå da? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 eg vil tru sonys strategi her er og lage inhouse spill som vil få opp brukerbasen, så kommer 3.parti diltende når sonys egenproduserte spill er komne ut,... eg snakker her om killzone2, gran turismo 5, littlebigplanet, litt usikker på god of war men det er alikevel eit storspill som vil få opp brukerbasen før eidos sine titler i tillegg til MGS 4 kommer ut.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Vet at kommer Shadow of the Colossus 2 og God of War 3 til PS3, i tillegg til GT 5, har jeg minst 3 grunner til å svi av litt penger i fremtiden. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 God of War 3 til ps3 skulle vistnok ta i bruk rumble og 1080p støtte, med grafikken til god of war 1 og 2 til ps2 så kan vi bare ane for eit kunstverk vi har i vente til ps3.. er den en tittel som sony burde holde godt om brystet så er det god of war... Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 God of War 3 til ps3 skulle vistnok ta i bruk rumble og 1080p støtte, med grafikken til god of war 1 og 2 til ps2 så kan vi bare ane for eit kunstverk vi har i vente til ps3.. er den en tittel som sony burde holde godt om brystet så er det god of war... 8296790[/snapback] Det er en 1st party tittel, så den går nok ingen veier. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) God of War 3 er under utvikling ja og personlig mener jeg God of War er tidenes beste spill. Det er faen meg så legendarisk bra som man får det. Satt hele helga med God of War og spilte det på min PS3 maskin hehe. Tør ikke å tenke på hvor bra God of War 3 blir på PS3 når det ser så vanvittig bra ut på PS2. Personlig håper jeg på en 300 stil i god of war 3 siden Kratos har allerede slåsset nok alene. Og Cell prosessoren er jo perfekt for det. Ha tusenvis av krigere på slagmarken og man må bruke taktikk for å ta dem. Blir jo på en måte Heavenly Sword. Det også tror jeg kan ta opp kampen mot God of War på en mer feministisk måte ... Endret 2. april 2007 av Avean Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg tror GTA IV i oktober er spillet som gjør at mange av de som valgte PS2 sist hopper på PS3. GTA-serien var de desidert mest populære spillene i forrige generasjon. Men helst bør prisen ha kommet ned med minst en tusenlapp innen da... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 God of War 3 til ps3 skulle vistnok ta i bruk rumble og 1080p støtte, med grafikken til god of war 1 og 2 til ps2 så kan vi bare ane for eit kunstverk vi har i vente til ps3.. er den en tittel som sony burde holde godt om brystet så er det god of war... 8296790[/snapback] Det er en 1st party tittel, så den går nok ingen veier. 8296799[/snapback] ja det var det eg var litt usikker på..om god of war var 1. eller 3.parti, men er det 1.parti så er det jo bankers for sony.. da kan ikkje M$ komme med pengesekken sin.. Lenke til kommentar
lerry Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 God of War 3 er under utvikling ja og personlig mener jeg God of War er tidenes beste spill. Det er faen meg så legendarisk bra som man får det. Satt hele helga med God of War og spilte det på min PS3 maskin hehe. Tør ikke å tenke på hvor bra God of War 3 blir på PS3 når det ser så vanvittig bra ut på PS2. Personlig håper jeg på en 300 stil i god of war 3 siden Kratos har allerede slåsset nok alene. Og Cell prosessoren er jo perfekt for det. Ha tusenvis av krigere på slagmarken og man må bruke taktikk for å ta dem. Blir jo på en måte Heavenly Sword. Det også tror jeg kan ta opp kampen mot God of War på en mer feministisk måte ... 8296820[/snapback] GOW2 er årets mest oppskrytte spill. Eneren gjorde et mye bedre inntrykk. Var mer som bare et par nye brett enn et nytt spill. Sammenlignet mot Ninja Gaiden på Xbox blir spillet også rimelig svakt. Er jo bare å trykke i vei så banker man det som er. Tipper folk som liker Tekken liker GOW. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ja det må jeg si er noe av det mest imponerende jeg har sett, hvor bra grafikk GoW og GoW II har ift. at det kjører på en 7 (?) år gammel maskin. At det i tillegg er et sinnsykt fett spill skader ikke heller. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Eg skammer meg litt som aldri har prøvd anten god of war 1 eller 2.. har hatt ps2 siden 01.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 jeg lånte gow 1 en stund av en kamerat, ble ikke sykt imponert, men ett bra spill var det(isåfall i forhold til tidligere ps2-spill) Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Hvilke spill er det Eidos hadde planlagt, som de ikke lanserer nå da? 8296674[/snapback] Mulig det er noe top secret greier? Det er iallefall folka bak Kane & Lynch, Hitman og Tomb Raider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå