samebob Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Steak tartar har jeg spist, var ikke så værst faktisk Og hadde to phillipinere i klassen min, de sa at balut var JEVLIG godt. fant ikke bilder, men noe jeg husker å ha lest i donald for MANGE år siden poppet opp i hodet mitt når jeg så denne posten! poster oppskirften jeg Stuffed Camel 1 whole camel, medium size 1 whole lamb, large size 20 whole chickens, medium size 60 eggs 12 kilos rice 2 kilos pine nuts 2 kilos almonds 1 kilo pistachio nuts 110 gallons water 5 pounds black pepper Salt to taste Skin, trim and clean camel (once you get over the hump), lamb and chicken. Boil until tender. Cook rice until fluffy. Fry nuts until brown and mix with rice. Hard boil eggs and peel. Stuff cooked chickens with hard boiled eggs and rice. Stuff the cooked lamb with stuffed chickens. Add more rice. Stuff the camel with the stuffed lamb and add rest of rice. Broil over large charcoal pit until brown. Spread any remaining rice on large tray and place camel on top of rice. Decorate with boiled eggs and nuts. Serves friendly crowd of 80-100. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Den siste oppskriften hørtes jo sinnsykt god ut. Kamel fylt med kyllingfylt lam. Yum! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 her er noen flere bilder av balut. det er difinitivt førsteplass i ekleste mat. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 her er noen flere bilder av balut. det er difinitivt førsteplass i ekleste mat. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor MEN I H****** DA MANN!? spiser man levende andeunger !? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 De er nok ikke levende. Bare rå... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) de blir kokt. jeg synes blodårene er så ekle jeg. at de ligger oppi det gule. også å forestille seg å spise det. at man tygger den myke anda, og nebbet som er helt mykt og sånn. ikke noe fjær ennå. om å gjøre å finne en eklere mat. Endret 8. juli 2008 av Gjest Lenke til kommentar
pi. Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Balut var EKKELT : S Er dette popmat i filippinene eller? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Den osten der var jævlig. Endret 11. juli 2008 av Adidas99 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Noen som forresten har sett "Bizarre Foods with Andrew Zimmern"? Balut og mye annet har vært med på det programmet. Merkelig nok blir jeg ganske sulten av å se på programmet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg fant det programmet på Youtube, og det var skikkelig interessant og veldig relevant for denne tråden. Her er Andrew Zimmern i Filippinene, og i den første av disse videoene spiser han balut. Del 1/6 Del 2/6 Del 3/6 Del 4/6 Del 5/6 Del 6/6 Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det spørs jo hva du definerer som guffen mat :!: Hva med dette...jeg spiste cuy i Peru...stekt marsvin. SOm du ser hadde de ikke fjernet verken hode eller bena Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Eller hva med Smalahove. Her er et som jeg spiste for noen år siden. Noen synes det er ganske guffent men det er jo ganske så godt. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 gud, hesli å se øye titter på deg ;o men godt ja! foreldra mine spiser øyet å, det klarer ikke jeg da men! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 grilte ekorn NAM NAM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Boiled snake! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Denne blir det laget mat av (Escargot) Smakte den på et cruiseskip, ser ikke godt ut men smakte faktisk fortreffelig. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Denne blir det laget mat av (Escargot) http://radio2.radiossa.com/wp-content/escargot.jpg Smakte den på et cruiseskip, ser ikke godt ut men smakte faktisk fortreffelig. http://farm2.static.flickr.com/1058/923679...d051465.jpg?v=0 Det på det nederste bildet så ikke så ille ut. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ikke en eneste ting i denne tråden som jeg ikke kunne tenkt med å prøve. Den under tror jeg derimot at jeg ville hatt problemer med: Durian fruit Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg ville nå heller spist en frukt som lukter vondt enn råtten ost med larver, kokte andunger og gud vet hva men. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Durian frukt lukter ille, men skal ikke smake så ille. Siden veldig mange spiser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå