Neophus Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hører grilla krypdyr faktisk ikke skal være så verst. trevakt: du må bare tåle at noen av oss har vokst av oss "æææ det der ser ekkelt ut!"-faktene når det kommer til en god del mat. Det eneste i hele tråden som har fått meg til å gyse så langt ved tanken på å spise det, er den hjerna. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Såkalt "thousand-year-old egg" Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Casu Marzu, "råtten" ost med levende fluelarver i. Du ser dem ikke så godt på bildet, men tro meg, de kravler rundt oppi der. Og ja, det er meningen at den skal spises som den er. Endret 2. april 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Fant noe: Rå biff med rått egg på toppen. Tartar stek meiner eg det heiter: Endret 2. april 2007 av member-97590 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Selv om denne tråden for meg er helt meningsløs i en ellers så hyggelig kategori, så får den under tvil leve. Det forutsetter at man ikke poster bilder som kan oppleves som støtende på andre. Bilder av hjerner som spises er et eksempel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Pizza med løk, rå reker som ikke er stekt(husker ikke navn), kjøtt med saus som ikke er stekt, løk i vann og et par andre litt mer eksotiske retter som ikke er fra Norge. Når det gjelder sneglene og kakkelakkene så hadde jeg nok ikke prøvd dem på ei stund, men så en dokumentar der et par folk spiste skorpioner og andre innsekter på pinne, det så sjukt godt ut egentlig. Det som er litt skummelt er at skorpionene er levende på det bildet på side 1. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 ?? tja. litt i alle fall. Selv om noe av det over slår min. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Fatter ikke hvordan trådstarter synes Scampi ser guffent ut, det er heelt vannvittig digg jo! Lenke til kommentar
iloveitt Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Nam,nam! En smakebit av kinas delikatesse! HUND! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Casu Marzu, "råtten" ost med levende fluelarver i. Du ser dem ikke så godt på bildet, men tro meg, de kravler rundt oppi der. Og ja, det er meningen at den skal spises som den er. 8293398[/snapback] Har du smakt den? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Nei, heldigvis ikke. 8325825[/snapback] Tror det kan være like greit å aldri prøve noe slikt heller Hvorfor i all verden skulle man liksom spise en ost med larver, stemmer for at den der er det verste, siden det strengt tatt er levende vesner i en råtten ost Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Casu Marzu, "råtten" ost med levende fluelarver i. Du ser dem ikke så godt på bildet, men tro meg, de kravler rundt oppi der. Og ja, det er meningen at den skal spises som den er. 8293398[/snapback] Engang så jeg på "Ripleys gale verden" eller noe lignende med han som spilelr i supermann serien, de hadde om denne osten. Den er ulovlig ifølge det programmet . Men et par steder der den kommer fra(husker ikke hvilke land). Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Huitlacoche. Det er infisert mais som meksikanske bønder, i stedet for å kaste, putter i bokser og selger. Her ser du to maiskorn fra samme boks: Endret 28. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Fant noe: Rå biff med rått egg på toppen. Tartar stek meiner eg det heiter: Det er er som russisk rullett. En feil restaurant, og du er DØD. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kall meg gjerne kresen men: Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Casu Marzu, "råtten" ost med levende fluelarver i. Du ser dem ikke så godt på bildet, men tro meg, de kravler rundt oppi der. Og ja, det er meningen at den skal spises som den er. Så den på et program på national geographic for en stund siden. Skikkelig ekkelt å se noen spise den ... Endret 30. juni 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Fant noe: Rå biff med rått egg på toppen. Tartar stek meiner eg det heiter: *bilde av tartarstek* Det er er som russisk rullett. En feil restaurant, og du er DØD. Ja, tror ikkje eg ville tatt sjangsen å spise det over alt Tror det er like godt å la vere, uansett restaurant. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Casu Marzu, "råtten" ost med levende fluelarver i. Du ser dem ikke så godt på bildet, men tro meg, de kravler rundt oppi der. Og ja, det er meningen at den skal spises som den er. Risk of enteric myiasis: intestinal larval infection. Piophila casei larvae can pass through the stomach alive (human stomach acids do not usually kill them) and take up residency for some period of time in the intestines, where they can cause serious lesions as they attempt to bore through the intestinal walls. Symptoms include nausea, vomiting, abdominal pain, and bloody diarrhea. ____________________________________ Mitt bidrag til denne tråden: Balut, is a fertilized duck egg, with a partially formed fetus inside. It is usually eaten by cracking open the shell and drinking the fluid. Then fetus is seasoned with salt and pepper, and eaten raw. These eggs can be commonly found in the Philippines and other parts of Southeast Asia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå