Gå til innhold

Post bilde av guffen mat!

Gjest

Anbefalte innlegg

hører grilla krypdyr faktisk ikke skal være så verst. :p

trevakt: du må bare tåle at noen av oss har vokst av oss "æææ det der ser ekkelt ut!"-faktene når det kommer til en god del mat. :p

Det eneste i hele tråden som har fått meg til å gyse så langt ved tanken på å spise det, er den hjerna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Fant noe:

Rå biff med rått egg på toppen.

Tartar stek meiner eg det heiter:

tartare-thumb.jpg

71474422_fa4ebab31d.jpg

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Selv om denne tråden for meg er helt meningsløs i en ellers så hyggelig kategori, så får den under tvil leve. Det forutsetter at man ikke poster bilder som kan oppleves som støtende på andre. Bilder av hjerner som spises er et eksempel.

Vennligst ikke kommenter dette innlegget.

Lenke til kommentar

Pizza med løk, rå reker som ikke er stekt(husker ikke navn), kjøtt med saus som ikke er stekt, løk i vann og et par andre litt mer eksotiske retter som ikke er fra Norge.

Når det gjelder sneglene og kakkelakkene så hadde jeg nok ikke prøvd dem på ei stund, men så en dokumentar der et par folk spiste skorpioner og andre innsekter på pinne, det så sjukt godt ut egentlig. Det som er litt skummelt er at skorpionene er levende på det bildet på side 1.

Lenke til kommentar
Casu Marzu, "råtten" ost med levende fluelarver i.  Du ser dem ikke så godt på bildet, men tro meg, de kravler rundt oppi der.  ;)    Og ja, det er meningen at den skal spises som den er.

8293398[/snapback]

Engang så jeg på "Ripleys gale verden" eller noe lignende med han som spilelr i supermann serien, de hadde om denne osten. Den er ulovlig ifølge det programmet . Men et par steder der den kommer fra(husker ikke hvilke land).

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Casu Marzu, "råtten" ost med levende fluelarver i. Du ser dem ikke så godt på bildet, men tro meg, de kravler rundt oppi der. ;) Og ja, det er meningen at den skal spises som den er.

Så den på et program på national geographic for en stund siden. Skikkelig ekkelt å se noen spise den ...

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Fant noe:

Rå biff med rått egg på toppen.

Tartar stek meiner eg det heiter:

*bilde av tartarstek*

Det er er som russisk rullett. En feil restaurant, og du er DØD.

Ja, tror ikkje eg ville tatt sjangsen å spise det over alt :sick:

Tror det er like godt å la vere, uansett restaurant.

Lenke til kommentar
Casu Marzu, "råtten" ost med levende fluelarver i. Du ser dem ikke så godt på bildet, men tro meg, de kravler rundt oppi der. ;) Og ja, det er meningen at den skal spises som den er.

Risk of enteric myiasis: intestinal larval infection. Piophila casei larvae can pass through the stomach alive (human stomach acids do not usually kill them) and take up residency for some period of time in the intestines, where they can cause serious lesions as they attempt to bore through the intestinal walls. Symptoms include nausea, vomiting, abdominal pain, and bloody diarrhea. :)

Mitt bidrag til denne tråden:

220804.jpeg

Balut, is a fertilized duck egg, with a partially formed fetus inside. It is usually eaten by cracking open the shell and drinking the fluid. Then fetus is seasoned with salt and pepper, and eaten raw. These eggs can be commonly found in the Philippines and other parts of Southeast Asia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...