Gjest Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Guffen mat! æsj! La oss poste noen bilder, og tenke på hvor ekkelt det er En dårlig pizza,lol: Ekle reker: Æsj. Kjøtt eller tomater eller noe dritt: Endret 16. august 2008 av Gjest Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Ekkel mat? kunne finjt spist alt over, kanskje med unntak av kjøttet på slutten siden det ser ut som det er mye bein og fett og lite rent kjøtt, noe jeg hater Endret 3. april 2007 av darkness| Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det så drittgodt ut, din kresne unge. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Den siste retten ser jo nydelig god ut. Blir nesten sulten her jeg ligger. Husker jeg lagde en gryterett med couscous som ikke så helt god ut. Couscousen forvandlet det nærmest fra gryterett til grøt. Smakte nydelig dog. Skal poste bilde om jeg klarer å finne. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Her er noen fler..: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Det så drittgodt ut, din kresne unge. 8278622[/snapback] Dere bare tuller dere. Dere kunne ikke spisst det EDIT:bilde Endret 31. mars 2007 av Gjest Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Hah, må le litt.. Dette er vanlig mat som bare ser gæli ut. bilde1 til trevakt: Ser ut som en pizza med masse bacon på, litt paprika og løk. Ikke no i veien med. Store ukokte rå reker/shrimp er forsåvidt greit, Ser ikke så godt ut, men reker er ikke så værst. Spør hvilkensomhelst bergenser! Kjøttgreia er jeg usikker på, ser ikke ille ut. De to bildene til Cox ser ut som no soppsuppe/løksuppe eller fisksuppe. Ser ikke så ille ut, men ikke noe favoritt rett. Tredje bildet ser ut som erterstuing i stor mengde. Nammenam. Skal vi snakke ekkelt, må vi et par megahopp oppover. ta feks dette: DER snakker vi! Edit: siste bildet ditt trevakt, er jo bare mark. Det er IKKE mat. Brukes som agn til fiske. Endret 31. mars 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Sauen så jo god ut den, hadde det ikke vært for at jeg har gått i klasse med en som så helt lik ut. Og det blir jo litt ekkelt og ete noe som ligner på en venn av deg. Ellers syns jeg det meste her ser ut som helt vanlig mat. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 bilde1 til trevakt: Ser ut som en pizza med masse bacon på, litt paprika og løk. Ikke no i veien med. Det så ut som den var råtten, med masse gamle grønnsaker på. og at den var uflid og feil. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 hehe, det er ikkje noe tråd for folk som er sjuk eller kvalm. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) hehe, det er ikkje noe tråd for folk som er sjuk eller kvalm. 8282720[/snapback] Det er en tråd for de som vil bli det. Edit : de rekene og kjøttet i førstepost så jo himmelsk ut! Endret 31. mars 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 men synes det var ein mosom tråd, eg. skal finne bilder på google no. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg har lenge hatt lyst å smake på haggis, om du leser gjennom en oppskrift så høres det rimelig godt ut. Det oransje bildet ser forsåvidt mer ut som kålrabistappe for min del, som jeg hadde spist med et stort glis om munnen. trevakt: grunnen til at det ser "råttent" ut på den pizzaen som du sa det, er vel fordi det er rødløk. Som altså er såpass mørk i fargen ofte. Men mye bedre enn vanlig løk, til sånne ting, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hva er det? Ser ikke spesielt guffent ut... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kanke folk slutte å kommentere at det ikke ser ekkelt ut osv? Jeg er sikker på at dere nesten ikke hadde giddet å spise noe av det som er postet her. Post heller bilder av ting som dere, ifølge dereselv, hadde vert ekkelt da.. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kanke folk slutte å kommentere at det ikke ser ekkelt ut osv? Jeg er sikker på at dere nesten ikke hadde giddet å spise noe av det som er postet her. Post heller bilder av ting som dere, ifølge dereselv, hadde vert ekkelt da.. 8284430[/snapback] Hva som er ekkelt og hva som man ikke vil spise, er to forskjellige ting. Det fatter du kanskje, Treskje? Med mindre du er helt blåst, så bør du være klar for forskjellige kommentarer... Lenke til kommentar
Paull Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Natto - gjærede soyabønner, populært i Japan: Lenke til kommentar
magicus Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ser godt ut ikke sant? Smaker sikkert godt. Men det er ekle franske snegler. Vet ikke hva dette er, men ser ut som noen store kakkerlakker i saus... nam nam. mmmm nå ble eg sulten på litt krypdyr du gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå