Gå til innhold

Post bilde av guffen mat!

Gjest

Anbefalte innlegg

Guffen mat! æsj!

La oss poste noen bilder, og tenke på hvor ekkelt det er :yes:

En dårlig pizza,lol:

istockphoto_39874_ugly_pizza.jpg

Ekle reker:

IMG_0262.jpg

Æsj. Kjøtt eller tomater eller noe dritt:

CharSiu002-thumb.jpg

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den siste retten ser jo nydelig god ut. Blir nesten sulten her jeg ligger. :p

Husker jeg lagde en gryterett med couscous som ikke så helt god ut. :p

Couscousen forvandlet det nærmest fra gryterett til grøt. Smakte nydelig dog.

Skal poste bilde om jeg klarer å finne.

Lenke til kommentar

Det så drittgodt ut, din kresne unge.

8278622[/snapback]

Dere bare tuller dere. Dere kunne ikke spisst det :mad:

EDIT:bilde

SLIMAAL_NY.jpg

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Hah, må le litt..

Dette er vanlig mat som bare ser gæli ut.

bilde1 til trevakt: Ser ut som en pizza med masse bacon på, litt paprika og løk. Ikke no i veien med.

Store ukokte rå reker/shrimp er forsåvidt greit, Ser ikke så godt ut, men reker er ikke så værst. Spør hvilkensomhelst bergenser!

Kjøttgreia er jeg usikker på, ser ikke ille ut.

De to bildene til Cox ser ut som no soppsuppe/løksuppe eller fisksuppe. Ser ikke så ille ut, men ikke noe favoritt rett.

Tredje bildet ser ut som erterstuing i stor mengde. Nammenam.

Skal vi snakke ekkelt, må vi et par megahopp oppover. ta feks dette:

smala2.jpg

DER snakker vi!

Edit: siste bildet ditt trevakt, er jo bare mark. Det er IKKE mat. Brukes som agn til fiske.

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Sauen så jo god ut den, hadde det ikke vært for at jeg har gått i klasse med en som så helt lik ut. Og det blir jo litt ekkelt og ete noe som ligner på en venn av deg.

Ellers syns jeg det meste her ser ut som helt vanlig mat.

Lenke til kommentar

bilde1 til trevakt: Ser ut som en pizza med masse bacon på, litt paprika og løk. Ikke no i veien med.

Det så ut som den var råtten, med masse gamle grønnsaker på. og at den var uflid og feil.

Lenke til kommentar

Jeg har lenge hatt lyst å smake på haggis, om du leser gjennom en oppskrift så høres det rimelig godt ut.

Det oransje bildet ser forsåvidt mer ut som kålrabistappe for min del, som jeg hadde spist med et stort glis om munnen. :D

trevakt: grunnen til at det ser "råttent" ut på den pizzaen som du sa det, er vel fordi det er rødløk. Som altså er såpass mørk i fargen ofte. Men mye bedre enn vanlig løk, til sånne ting, mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Kanke folk slutte å kommentere at det ikke ser ekkelt ut osv? Jeg er sikker på at dere nesten ikke hadde giddet å spise noe av det som er postet her. Post heller bilder av ting som dere, ifølge dereselv, hadde vert ekkelt da..

Lenke til kommentar
Kanke folk slutte å kommentere at det ikke ser ekkelt ut osv? Jeg er sikker på at dere nesten ikke hadde giddet å spise noe av det som er postet her. Post heller bilder av ting som dere, ifølge dereselv, hadde vert ekkelt da..

8284430[/snapback]

Hva som er ekkelt og hva som man ikke vil spise, er to forskjellige ting. Det fatter du kanskje, Treskje? Med mindre du er helt blåst, så bør du være klar for forskjellige kommentarer...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...