Gå til innhold

Den store AGI-tråden [Artumas Group]

Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den har jo gått opp igjen nå, og stått stille imens faktisk alle de andre aksjene mine har gått nedover, så dte tyder vel på at den ikke går så mye lenger ned..

Nå angrer jeg ihvertfall virkelig på at jeg ikke solgte når den var opp 30% men men.. det er vel livet :roll:

Lenke til kommentar
Nå angrer jeg ihvertfall virkelig på at jeg ikke solgte når den var opp 30% men men.. det er vel livet :roll:

9205534[/snapback]

AGI kommer etter hvert. At du ikke solgte er bare en ekstra ting å glede seg over. :-)

9205661[/snapback]

Ja.. men kunne jo kjøpt igjen, nå som den er nede...

Men da hadde jeg trolig brukt opp pengene på noe annet, som kanskje ikke holdt mål i det hele tatt..

Ellers så er det mye lettere å følge med på en aksje når man har den i porteføljen sin.. Selvom jeg har flere på "huskeliste" eller hva det kalles..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På kort sikt ser det stygt ut med en dårlig melding absolutt, men synes kursen reflekterer veldig dårlig utvikligen i selskapet. Siden den stod på 40-tallet sist har vi bla. utvidet reservene og fått et viktig samarbeid Anadarko. Er dessuten gledelig at First har nettoppkjøpt i mange dager nå og har den i porteføljen sin. De har analysert selskapet grundig og har forhåpentligvis god nyss i hva som skjer.

Hadde vært spennende hvis børsen hadde snudd slik som i mars og vi hadde fått en nogenlunde tilsvarende rekyl som sist. :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...