Ingar Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Vanskelig å si, ifølge First kommer reserveoppdateringen sent i juli så da kan det fort bli dyrt å vente for lenge. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Litt fart i AGI nå. Kanksje kommer meldingen, som var annonsert sent i juli, snart. Dyrt å ta inngang senere? Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Den har jo gått opp igjen nå, og stått stille imens faktisk alle de andre aksjene mine har gått nedover, så dte tyder vel på at den ikke går så mye lenger ned.. Nå angrer jeg ihvertfall virkelig på at jeg ikke solgte når den var opp 30% men men.. det er vel livet Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Nå angrer jeg ihvertfall virkelig på at jeg ikke solgte når den var opp 30% men men.. det er vel livet 9205534[/snapback] AGI kommer etter hvert. At du ikke solgte er bare en ekstra ting å glede seg over. :-) Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nå angrer jeg ihvertfall virkelig på at jeg ikke solgte når den var opp 30% men men.. det er vel livet 9205534[/snapback] AGI kommer etter hvert. At du ikke solgte er bare en ekstra ting å glede seg over. :-) 9205661[/snapback] Ja.. men kunne jo kjøpt igjen, nå som den er nede... Men da hadde jeg trolig brukt opp pengene på noe annet, som kanskje ikke holdt mål i det hele tatt.. Ellers så er det mye lettere å følge med på en aksje når man har den i porteføljen sin.. Selvom jeg har flere på "huskeliste" eller hva det kalles.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 48.50, hvis meldinga ikke er god ser det stygt ut. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 På kort sikt ser det stygt ut med en dårlig melding absolutt, men synes kursen reflekterer veldig dårlig utvikligen i selskapet. Siden den stod på 40-tallet sist har vi bla. utvidet reservene og fått et viktig samarbeid Anadarko. Er dessuten gledelig at First har nettoppkjøpt i mange dager nå og har den i porteføljen sin. De har analysert selskapet grundig og har forhåpentligvis god nyss i hva som skjer. Hadde vært spennende hvis børsen hadde snudd slik som i mars og vi hadde fått en nogenlunde tilsvarende rekyl som sist. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det blir bare verre og verre, jeg solgte meg heldigvis ut for lenge siden. Kan ikke tape alle pengene til AGI, må fordele litt rundt! ^^ Er det lurt å gå inn igjen tro? Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har tenkt på det jeg også.. Jeg er glad for at jeg redda de siste kronene i sommer, for etter det har det bare gått nedover, og ikke kommet opp på samme nivå igjen.. Synd.. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Håper alle solgte seg ut i 2007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå