Gå til innhold

Har Vista problemer med spill og m1710 ledsa

iCon.

Anbefalte innlegg

På min helt nye M1710 med Vist Home Premium vil ikke CS:S starte.. Når jeg prøver å kjøre det, kommer det opp vinduet "prepearing to launch CS:S" men isteden for å skru på CS, forsvinner vinduet bare. Jeg har prøvd samtlige metoder:

Lokalisere steam manuelt, og "run as an administrator".

skru av alle program som starter med Vista (så ingen program som krasjer med CS)

Prøvd å kjørt CS:S med forskjellige oppløsninger ved hjelp av launchoptions.

Reinstalert CS:S.

Hadde vert kjempeflott om noen kunne ha hjulpet meg ut her.

Et annet problem jeg har er at høytalerene på pcn lager knitre lyder når jeg har på effect på Ledsa mine. Om jeg bruker LightFX pluginen i Winamp eller Windows Mediaplayer, så går kvaliteten på musikken kraftig ned når jeg prøver skru på Ledeffekt. Høytalerene stopper å skurre med en gang jeg tar bort musikkpluginen eller skrur av effekten

Takker så mye for alle svar på forhand...

-S^vi-

Endret av Savindro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg kjører vista x64 av alle ting.. og har hverken problemer med css eller dårlig lyd med led plugin i mediaplayer.. så kanskje det ikke er vista allikavel?

8279011[/snapback]

Jeg vet ikke om hva 64 gjør.. På vistacden som var med står det 32.. Kan dette ha noe med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått til Source.. Eneste problemet jeg har er da Ledsa som krasjer med lyden. Er det noen som har M1710 som kan linke meg lyddriverene sine & Dell quickset versjonen sin? jeg har prøvd å funnet frem selv, men får det ikke til. Jeg har gått mer eller mindre igjennom forumet på Dell, der jeg finner mangen med samme problem, men det ser ut til at få får fikset det.....

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...