Gå til innhold

8800GTS oppskrytt til de grader!

Anbefalte innlegg

Hype er noe farlige greier dersom du blir bitt av det. Det ble jeg da folk snakket om Nvidia 8800GTS. Mye ytelse for pengene sa dem, men jeg er sterkt uenig.

Det klarer ikke engang å dra BF2 makset til full grafikk i 1024x768! Masse action, store brett og 64 spiller drar kortet ned i 30 FPS. BF2 er et to år gammelt spill.

Har Conroe E6400 og Corsair Dominator 2GB RAM. Har også en 500w kvalitetsforsyning til over 1000-lappen.

Jeg kunne like godt tent på 2700,- og varmet opp i peisen i kveld. Seriøst, brems hypen som ligger rundt disse kortene! Det er å lure folk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hype er noe farlige greier dersom du blir bitt av det. Det ble jeg da folk snakket om Nvidia 8800GTS. Mye ytelse for pengene sa dem, men jeg er sterkt uenig.

Det klarer ikke engang å dra BF2 makset til full grafikk i 1024x768! Masse action, store brett og 64 spiller drar kortet ned i 30 FPS. BF2 er et to år gammelt spill.

Har Conroe E6400 og Corsair Dominator 2GB RAM. Har også en 500w kvalitetsforsyning til over 1000-lappen.

Jeg kunne like godt tent på 2700,- og varmet opp i peisen i kveld. Seriøst, brems hypen som ligger rundt disse kortene! Det er å lure folk!

8278273[/snapback]

Virker som om du har seriøse driver problemer her. Jeg sitter med oppsettet som du kan se i signaturen min og har over 100FPS med all grafikk på det høyeste i 1280x1024 oppløsning. Vil ikke si at dette kortet er en bløff nei :thumbup:

Lenke til kommentar

8278273[/snapback]

Se sig. Max AA og AF. 70-100 fps. Nå tøver du utrolig bra, lille trollet :tease:

Lenke til kommentar
8800GTS-eier her, også med 2gb ram og E6400.. Test S.T.A.L.K.E.R... Drar det helt fint i 1680*1050 med alt på max, inkludert antialias. Så er nok drivere du sliter med.

8278594[/snapback]

I tillegg til at STALKER har en veldig dårlig optimalisering ;) Får ikke mer enn 60-100 FPS her, men kjører 1600x1200 med 16xAA og 16xAF.

Lenke til kommentar

8278273[/snapback]

Når det fungerer veldig bra for andre så er det nok noe galt med dine drivere eller noe annet...

Har du Windoes Vista eller XP?

Lenke til kommentar

8278273[/snapback]

ER SÅ ENIG SÅ ENIG, blei og bitt av hype basilen, og måtte ha meg et geforce 8800 gts...

Sitter bare igjen skuffa og blakk....

Lenke til kommentar

Å nei, ikke enda en slik tråd. Dere vet godt at G80-kortene ikke er svake, det er helt klart av feilen ligger et annet sted. Man bør være i stand til å feilsøke og prøve å finne ut av hva som har gått galt før man løper ut og kaster rundt slike uriktige påstander. :nei:

Lenke til kommentar
Å nei, ikke enda en slik tråd.  Dere vet godt at G80-kortene ikke er svake, det er helt klart av feilen ligger et annet sted.  Man bør være i stand til å feilsøke og prøve å finne ut av hva som har gått galt før man løper ut og kaster rundt slike uriktige påstander.  :nei:

8279311[/snapback]

hehe helt enig med deg. begynner å bli lei av folk som klager på hardware, når det er dem som ikke kan nok om data til få det til å fungere.

Lenke til kommentar

OK! Nå er jeg litt flau her! :blush:

Jeg har hatt problemer med BIOS og CPU. Jeg scoret i dag 6000p i 3DMark 06, men etter litt hjelp inne i CPU-forumet fikk jeg CPU i gang som den skulle og scorer nå 8000p i 3DMark 06.

Da skal det bli spennende å se om det går bedre i BF2.

Ehhehehe... spørs om det er så bra likevel da.... :D Håper ikke det, fordi da blir det surt når jeg kommer tilbake med ressultatet.

Later!

Endret av sentence
Lenke til kommentar

Selv den elendige pcen min (3700+, 7800GT, 1gb) faller ikke ned til 30fps med de innstillingene der. Noe er galt med oppsettet ditt.

Edit: Vær så snill å si om det hjalp ja. :)

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...