Didrik_AK Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Btw, litt offtopic, har smakt min egen urin, og det smaker ikke så verst. Litt salt og varmt. 8299573[/snapback] Beklager at jeg fortsetter OT, men bare tenken på å drikke min egen urin er kvalmende. Er en grunn til at du ikke skal gjøre det. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Flere som mener det er sunt. Nedi Asia et sted erre faktisk kultur å drikke sin egen urin. Til og med en gal svenske har gått ut i avisene og hevder at dette er meget sunt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvis du absolutt ikke vil prøve å wetsex så sier du: "Nei, desverre så føler jeg meg ikke komferabel med å prøve det." Hvis du kunne tenkt deg til å prøve det så sier du: "Hmm, ja det kan jo kanskje være noe som vi kunne ha prøvd ut sammen." Dette er det samme som at jenta ikke vil prøve analsex eller en trekant for eksempel. Det er bare å respektere det hvis den andre personen ikke vil. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Når hun sier det, skal du si dette med benny-stil "Piss meg i øret" Neida.... Jeg tror ikke jeg ville latt henne pisse på meg, da skal jeg for det første hatt enorm tillitt til henne, og så måtte hun ihvertfall vaska seg sånn at jeg vet at det bare er urin som kommer ut der og ikke noe annet gruff sammen med det, urin er nok for meg. Men fytti pokker, urin er jo sinnsykt herslig. Tenk den sure pisstanka som kommer, pisset renner nedover magen og på siden og ned på senga eller hvor enn du ligger, og når dere er ferdig snur hun seg bort og er flau mens du ligger der ubevegelig. Nei huff.. Kanskje en fordel hvis hun drikker et par glass vann sånn at urinen tynner seg ut, at det ikke er gul urin som kommer, men mere blank urin for å få en mindre kvalmende konsistens. Endret 3. april 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Men fytti pokker, urin er jo sinnsykt herslig. Tenk den sure pisstanka som kommer, pisset renner nedover magen og på siden og ned på senga eller hvor enn du ligger, og når dere er ferdig snur hun seg bort og er flau mens du ligger der ubevegelig. Nei huff.. 8302178[/snapback] Dusjen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg skjønner ikke poenget med å gjøre denne saken så ekkel for andre. Hvilken hensikt tror du det har for trådstarter? Det mest naturlige ville uansett å gjøre slikt i dusjen i starten. Hvis ikke ville det blitt ganske vått og ekkelt i sengen. Man må i såfall ha et laken på som er tett. Forøvrig ser jeg ikke hvorfor det er så mye mer ekkelt som kommer ut av henne når hun tisser, enn når de har sex. Jeg vet ikke hva som kommer ut av din penis når du er på do, men det pleier å være ganske så ren urin som kommer ut hos meg. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg ser ikke problemet med dette. Det ligger noen psykologiske tanker bak dette og, underkastelse og ydmykhet og slikt. Jeg ville snakket med henne om det. X'en min hadde en slik "tenning", og jeg gikk med på det. Det er jo helt ufarlig, og han ble jo helt "vill" og gikk med på alt _jeg_ ville etterpå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Beklager at jeg fortsetter OT, men bare tenken på å drikke min egen urin er kvalmende. Er en grunn til at du ikke skal gjøre det. 8300252[/snapback] Er det ikke sånn at din egen uring er sterilt for deg? Drikk din egen urin! Uring mot kreft Drikk din egen urin 2 Kan man drikke sin egen urin? Endret 4. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 I enkelte land der folk ikke har vann, og er midt ut i ørkenen, så er dem glad om dem får litt urin ut av urinrøret. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 I enkelte land der folk ikke har vann, og er midt ut i ørkenen, så er dem glad om dem får litt urin ut av urinrøret. 8307222[/snapback] Da har trådstarter herved svar på sitt spørsmål, alt det han lurte på Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er det ikke like greit å stenge tråden nå? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Eventuelt videre diskusjon i denne tråden vil kreve mer saklige innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg