Kjekssjokolade Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er i det hele tatt, opp til deg.! Hva vil du? og ja, hva vil du? Tracked by: hvorfor er det så mange som følger denne tråden? 8284566[/snapback] hvorfor lurer du på det? intresant tema muligens Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Tenkt på dette viss til. http://www.dagbladet.no/dinside/2006/12/31/487475.html Men strengt tatt, urin er ikke dødelig. Og egentlig bare vann. Men jeg ville tatt meg en dysj etter akten. PS; Ikke drikk andres urin, det er ikke bra... Jeg har aldri prøvt å drikke urin og har ikke planer om å gjøre det heller, bare så dere vet det. Endret 1. april 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er i det hele tatt, opp til deg.! Hva vil du? og ja, hva vil du? Tracked by: hvorfor er det så mange som følger denne tråden? 8284566[/snapback] hvorfor lurer du på det? intresant tema muligens 8284623[/snapback] Interessant........ Det er ett todelt ord, hvor det første er INTER som er latinsk for mellom, mens det andre er ESSANT (kort for essential). Begge ord tilpasset resultatordet. Begge ord være interessant, ironisk nok! Og ESSANT virker ikke å være for fjernt for ordet SANT.......Ord er essentielt betydningsfulle. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er i det hele tatt, opp til deg.! Hva vil du? og ja, hva vil du? Tracked by: hvorfor er det så mange som følger denne tråden? 8284566[/snapback] hvorfor lurer du på det? intresant tema muligens 8284623[/snapback] Interessant........ Det er ett todelt ord, hvor det første er INTER som er latinsk for mellom, mens det andre er ESSANT (kort for essential). Begge ord tilpasset resultatordet. Begge ord være interessant, ironisk nok! Og ESSANT virker ikke å være for fjernt for ordet SANT.......Ord er essentielt betydningsfulle. 8284660[/snapback] Det var...interessant Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hun har prøvd ting for meg før, selv om det ikke har vært så ekstremt (i mine øyne) og så skal jeg plutselig nekte når hun vil noe? 8284552[/snapback] Er litt nysgjerrig. Kunne du tenke deg å dele hva det er hun har gjort med deg før? Var det ting du ville gjort igjen? Jeg står fortsatt på det jeg sa tidligere. Vil du ikke så vil du ikke, og hvis hun elsker deg, så forstår hun dette. Du er da tross alt ikke bare et sexleketøy som hun kan tisse på i ny og ne? Som andre har nevnt er et forhold bygget på tillit og gjensidig respekt. Er du mann eller er du mann? En gang må man kunne si nei. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 ..og den dagen det blir slutt (hvis det blir det), hva gjør du hvis det ender litt surt, slik at dere blir skikkelige uvenner/fiender og hun sier til venninnene sine at hun tisset på deg for å vise sin "siste avsky" hehe, det kan bli flaut Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hadde følt meg ganske dum om noen pisset på meg. Det er jo helt klart at du ikke vil dette, så da gjør du det ikke. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Om du vil det, så la henne gjøre det. Kan jo være greit å få prøvd ut noe nytt. Men om du ikke vil det og synes det er småkvalmt så si til henne at du ikke er en jævla skvettlapp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det der var en sær fetish. Ville nok aldri gjort det.. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 dere kan jo se en film på internett eller noe. eller du kan se på henne når hun tisser? kanskje det tenner henne det og.. men visst du ikke har lyst å bli tisset på, så lar du ingen tisse på deg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Poenget er at når man er 60-70 år gammel og ser tilbake på livet, så vil man ikke være fyren som ikke har opplevd noe. 8282117[/snapback] Men vil man være fyren som ble pissa på? 8282338[/snapback] Du sier det som om seksuell eksperimentering er en dårlig ting. I løpet av livet burde alle prøve seg på en av det samme kjønnet, ha en del offentlig sex med mulighet for å bli tatt og hvis man er spesielt dristig så kan man gå med på slike fetisjer som trådstarter snakker om. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Poenget er at når man er 60-70 år gammel og ser tilbake på livet, så vil man ikke være fyren som ikke har opplevd noe. 8282117[/snapback] Men vil man være fyren som ble pissa på? 8282338[/snapback] Du sier det som om seksuell eksperimentering er en dårlig ting. I løpet av livet burde alle prøve seg på en av det samme kjønnet, ha en del offentlig sex med mulighet for å bli tatt og hvis man er spesielt dristig så kan man gå med på slike fetisjer som trådstarter snakker om. 8285497[/snapback] Hell no! jeg gir regelrett faen i hva andre gjør på soverommet, men når det startes å oppfordres til homosex osv. går det for langt. Jeg finner det kvalmene å bare tenke på å ha sex med en annen gutt. Jenter med jenter sier jeg "jatakk begge to" til, men ikke 2 gutter. Dette er min mening og andre får føle det de mener! ~Diddern Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Diddern: Jeg kan huske at da jeg var 5-6 var det å kysse en jente det kvalmeste jeg kunne tenke meg. Etterhvert appelerte tanken, helt til jeg fant ut hvordan sex fungerte og da tenkte jeg "Ikke faen om jeg noengang prøver det". Jeg liker å tro at med hver ny ting jeg oppdager som tidligere ikke virket til å være godt (analstimuli, kos med en annen gutt, osv) men som nå ikke er så gale, så blir jeg litt eldre og lærer litt mer. En ting er sikkert, og det er at jeg ikke gidder å bestemme meg som 18-åring for en liste med ting som jeg aldri skal gjøre, kun fordi de ikke er så interessante akkurat nå. For alt jeg vet vil jeg oppdage at S&M er tingen min om 5-6 år, jeg kan ikke vite. Jeg liker å holde mulighetene mine åpne, jeg ser ingen grunn til å være trangsynt når det gjelder mitt eget sexliv. Det er tross alt snakk om nytelse, hvorfor begrense seg? Alt er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Vil ikke tro at det er så gale å bli pisset på. Vær åpen. Prøv i hvert fall. Kanskje du liker det også, det vet du ikke. Ikke gå negativt innstilt til ting som du frykter. SteffyPants: Veldig bra skrevet. Litt forstyrrende tanke, men bra skrevet. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Fjernet. Kom på at jeg har avkom som sjekker hva far skriver på forumet. *Vinke Endret 1. april 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kanskje du kunne foreslått som et lite komprimiss at hun kan få lov til å urinere på deg, men bare hvis dere gjør det i dusjen. Og hvis du liker det er jo det bare å gå videre derfra. Hvis du ikke liker det så blir hun sikkert veldig glad for at du i hvert fall prøvde. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hva er en ''tissefetsih'' ? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kanskje hun bare føler behov for å markere revir. Skvette litt her og der slik at ingen andre tar vedkommende ifra henne :!: Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hva er en ''tissefetsih'' ? 8288613[/snapback] Det er når en person tenner på å urinere (altså tisse) på partneren. Right? Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Makan til lavmål, å la noen pisse på deg, si nei du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg