Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[løst]Kjæresten har en tissefetish

Gjest Gjest_Trubadur_*

Anbefalte innlegg

Har du noengang prøvd "I never"? Det er ihvertfall en drikkelek hvor alle sitter med sine respektive drinker og kommer med en påstand, f eks "Jeg har aldri prøvd analsex". Hvis du er en av de andre som er med på drikkeleken og du har prøvd det, så må du drikke. Hvis du er den eneste som drikker, så må du fortelle historien.

Jeg hadde prøvd det, ihvertfall en gang, bare for å kunne være rå i I never.

8281909[/snapback]

Hva har "Jeg har aldri" med dette å gjøre? :p

Vet ikke om jeg hadde gjort det eller ikke.. er litt i mot fetish greier som det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du noengang prøvd "I never"? Det er ihvertfall en drikkelek hvor alle sitter med sine respektive drinker og kommer med en påstand, f eks "Jeg har aldri prøvd analsex". Hvis du er en av de andre som er med på drikkeleken og du har prøvd det, så må du drikke. Hvis du er den eneste som drikker, så må du fortelle historien.

Jeg hadde prøvd det, ihvertfall en gang, bare for å kunne være rå i I never.

8281909[/snapback]

Hva har "Jeg har aldri" med dette å gjøre? :p

Vet ikke om jeg hadde gjort det eller ikke.. er litt i mot fetish greier som det :p

8282100[/snapback]

Poenget er at når man er 60-70 år gammel og ser tilbake på livet, så vil man ikke være fyren som ikke har opplevd noe.

Lenke til kommentar
Poenget er at når man er 60-70 år gammel og ser tilbake på livet, så vil man ikke være fyren som ikke har opplevd noe.

8282117[/snapback]

Men vil man være fyren som ble pissa på?

Man kan jo gjøre noe annet spennende, strikkhopping for eksempel.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

8282117[/snapback]

Men vil man være fyren som ble pissa på?

Man kan jo gjøre noe annet spennende, strikkhopping for eksempel.

8282338[/snapback]

"Golden Shower", Ja takk! :yes:

Lenke til kommentar

Neste gang hun spør om hun kan få tisse på deg, skal du spørre om du kan få tisse eller bæsje på henne. Det er en enklere måte å si nei på til henne, som også muligens får henne til å forstå. :!: Viktig at du sier det helt seriøst, ikke sånn ironisk-sarkastisk.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Neste gang hun spør om hun kan få tisse på deg, skal du spørre om du kan få tisse eller bæsje på henne. Det er en enklere måte å si nei på til henne, som også muligens får henne til å forstå.  :!: Viktig at du sier det helt seriøst, ikke sånn ironisk-sarkastisk.

8283738[/snapback]

Om hun har tissefetisj, har hun vel ikke noe imot om han tisser på henne også.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Trubadur_*

Hun var ganske spesifik på at det var meg hun ville tisse på, og ikke motsatt. Hun sa hun hadde lyst til å tisse på ryggen min, magen, ansiktet, beina og pikken, hele meg. Men sa hun kunne ta det bare nedover ryggen og rumpa på meg. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hun var ganske spesifik på at det var meg hun ville tisse på, og ikke motsatt. Hun sa hun hadde lyst til å tisse på ryggen min, magen, ansiktet, beina og pikken, hele meg. Men sa hun kunne ta det bare nedover ryggen og rumpa på meg.  :dontgetit:

8284103[/snapback]

Høres jo veldig spennende ut det der. Hopp i det, å test det. Rapporter tilbake på forumet om det er noe som kan anbefales å gjøre :thumbup:

Lenke til kommentar

Må nok si at jeg aldri ville ha gjort det, men jeg er kanskje ikke så modig da at jeg tør å prøve slike ting. For min del er det jo skikkelig Turn-off. Høres jo ikke ut som om du vil. Vil du ikke, så vil du ikke. Men gi oss full rapport om du skulle gjennomføre det, er du snill :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Trubadur_*

Jeg har jo ikke akkurat lyst, men det virket som om hun hadde skikkelig lyst, og litt må man vel ofre for den man elsker?!?

Lenke til kommentar
Jeg har jo ikke akkurat lyst, men det virket som om hun hadde skikkelig lyst, og litt må man vel ofre for den man elsker?!?

8284302[/snapback]

Evt kan den man elsker ofre seg for deg? Kjærlighet går begge veier. Om du virkelig ikke har lyst til dette, så må du jo si det til henne slik at du ikke får en veldig ubehagelig opplevelse, og hun skjønner det sikkert.

(Slik Marley sa det)

På den annen side, om dette er noe du i teorien kunne ha prøvd ut, så går det jo an å prøve.

Endret av Ladern
Lenke til kommentar

Det dummeste du kan gjøre er å la hu gjøre dette.. Sett en standard med en gang hvor grensen går. Er mye verre å nekte neste gang når du allerede har gått med på dette..

Om det var meg ville det vært så stor turn-off at jeg neppe ville hatt sex med henne igjen. Trur faktisk opplevelsen ville vært så traumatisk at jeg ville blitt kvalm hver gang jeg så på hu.. Greit å prøve om det er ei du bare tuller rundt med, men er det et seriøst forhold ville jeg tenkt meg om..

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Trubadur_*

Hun har prøvd ting for meg før, selv om det ikke har vært så ekstremt (i mine øyne) og så skal jeg plutselig nekte når hun vil noe?

Lenke til kommentar

Om dere er i et forhold der begge parter elsker hverandre, skulle det ikke være nødvendig med "om-du-gjør-noe-for-meg-gjør-jeg-noe -for-deg"-politikk. Altså, om du virkelig ikke vil dette, så skal hun forstå det. Er jo det et forhold bygger på - gjensidig respekt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...