Gjest Gjest_Trubadur_* Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg skal være hos kjæresten nå i påsken, og hun spurte meg om hun kunne få tisse på meg... hun har en tissefetish, og jeg ble mildt sagt sjokkert... Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg har ikke akkurat lyst, men stakkar, det er jo bare en del av henne. Og det her er (desverre) 100% seriøst! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det er vel bare si som det er at du ikke tenner på slikt? Man må da kunne respektere hverandre og snakke om sånt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Eller du kan teste ut fetishen? Tja, lat som at det er dussvannet som ble litt varmere, akkurat da ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Det hadde jeg pent sagt nei til. Har du ikke den fetishen selv, hvorfor skal du la hu helle ekskrementene sine utover deg? Det er ufattelig ekkelt. Eller du kan tisse på henne :-| Endret 30. mars 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Trubadur_* Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Nå klarer jeg bare å tenke på tissing.. har lest litt på nettet, heter vistnok wetsex som jeg forstår... det er jo ikke farlig for meg å bli med på noe slikt, men herregud hun tennes sikkert skikkelig av det, men jeg derimot... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Da sier du nei takk. Er jo helt klart at du ikke vil. Det får hu bare respektere. Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det er egentlig en ganske uskyldig fetish. Det er jo trossalt ikke farlig. Tenk den dagen du kanskje vil dra en Rune Rudberg, da gidder hun kanskje ikke fordi du nekta henne wetsex Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Nå begynte jeg brått å tenke på sex and the city episoden hvor Carrie er i samme situasjon. Du kan jo foreslå å helle te på hun? Ikke helt det samme, meeeen. Bedre enn ingenting? Får kanskje en slags illusjon om at det er.. ja. Urin. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har jo ingenting med saken å gjøre Aetas. Hvis han ikke har lyst så får ho nå faen mæ respektere det ass. Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det har på alle måter noe med saken å gjøre. Det handler verken om smerte eller lidelse. Du blir heller ikke utsatt for sykdommer hvis du prøver. Det er jo ikke snakk om at han skal drikke det heller. Hva kan det skade å prøve dette ut hvis hun ønsker det? Neste gang er det kanskje han som vil gjennomføre sin fetish. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 tenkte mer på Tenk den dagen du kanskje vil dra en Rune Rudberg, da gidder hun kanskje ikke fordi du nekta henne wetsex men uansett så må begge være enig. Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Tenkte mer på at man må gi å ta. Og når det ikke er farlig på noen måter synes jeg at man kan være med å prøve. Dog, det er min personlige mening. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 det viktigste er vel hva som er ok for han. men det jo da min mening Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 det viktigste er vel hva som er ok for han. men det jo da min mening 8278507[/snapback] Trådstarter var tydeligvis i tvil, ellers hadde han ikke laget tråden, eller? Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kan jo hende du får deg en overraskelse vist du lar henne gjøre det. Hvem vet, kanskje du liker det selv. Er bedre og angre på noe man har prøvd en og angre på noe man ikke prøvde. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kan jo teste det ut mens dere er i dusjen/badekaret elns. Sikkert frustrerende for hun å ikke få teste ut dette her. Men selvfølgelig, spørs hvor store problemer du har med det. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hadde jeg vært i samme situasjonen hadde jeg testet 1 gang i dusjen. Mye enklere å ta stilling til noe etter å ha prøv det. Da sitter du der enten med enten "aldri mere" eller " ja dette var saker" eller deromkring. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg skal være hos kjæresten nå i påsken, og hun spurte meg om hun kunne få tisse på meg... hun har en tissefetish, og jeg ble mildt sagt sjokkert... Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg har ikke akkurat lyst, men stakkar, det er jo bare en del av henne. Og det her er (desverre) 100% seriøst! 8278133[/snapback] Hva du skal gjøre må du selv bestemme, men litt tiss skader da vel ingen. Ta det som en del av forspillet. Tenk på hvor mye verre det hadde vært hvis hun forlangte at du måtte drikke det. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Tenk på hvor mye verre det hadde vært hvis hun forlangte at du måtte drikke det. 8279379[/snapback] Åh, det er neste skritt Men seriøst - hva med å prøve det i dusjen. Ta en sjans. Det er jo ikke farlig i det hele tatt. På den annen side så bør hun jo respektere det hvis det er noe du absolutt ikke vil. Hva med å foreslå at du gjør det først - på henne? Det hadde jeg gjort. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Har du noengang prøvd "I never"? Det er ihvertfall en drikkelek hvor alle sitter med sine respektive drinker og kommer med en påstand, f eks "Jeg har aldri prøvd analsex". Hvis du er en av de andre som er med på drikkeleken og du har prøvd det, så må du drikke. Hvis du er den eneste som drikker, så må du fortelle historien. Jeg hadde prøvd det, ihvertfall en gang, bare for å kunne være rå i I never. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg