Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[løst]Kjæresten har en tissefetish


Gjest Gjest_Trubadur_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trubadur_*

Jeg skal være hos kjæresten nå i påsken, og hun spurte meg om hun kunne få tisse på meg... hun har en tissefetish, og jeg ble mildt sagt sjokkert...

 

Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg har ikke akkurat lyst, men stakkar, det er jo bare en del av henne.

 

Og det her er (desverre) 100% seriøst! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Trubadur_*

Nå klarer jeg bare å tenke på tissing.. har lest litt på nettet, heter vistnok wetsex som jeg forstår...

 

det er jo ikke farlig for meg å bli med på noe slikt, men herregud :cry: hun tennes sikkert skikkelig av det, men jeg derimot...

Lenke til kommentar

Det har på alle måter noe med saken å gjøre. Det handler verken om smerte eller lidelse. Du blir heller ikke utsatt for sykdommer hvis du prøver. Det er jo ikke snakk om at han skal drikke det heller. Hva kan det skade å prøve dette ut hvis hun ønsker det?

 

Neste gang er det kanskje han som vil gjennomføre sin fetish.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg skal være hos kjæresten nå i påsken, og hun spurte meg om hun kunne få tisse på meg... hun har en tissefetish, og jeg ble mildt sagt sjokkert...

 

Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg har ikke akkurat lyst, men stakkar, det er jo bare en del av henne.

 

Og det her er (desverre) 100% seriøst!  :cry:

8278133[/snapback]

 

Hva du skal gjøre må du selv bestemme, men litt tiss skader da vel ingen. Ta det som en del av forspillet. Tenk på hvor mye verre det hadde vært hvis hun forlangte at du måtte drikke det. :yes:

Lenke til kommentar
Tenk på hvor mye verre det hadde vært hvis hun forlangte at du måtte drikke det. :yes:

8279379[/snapback]

Åh, det er neste skritt ;)

 

Men seriøst - hva med å prøve det i dusjen. Ta en sjans. Det er jo ikke farlig i det hele tatt. På den annen side så bør hun jo respektere det hvis det er noe du absolutt ikke vil.

 

Hva med å foreslå at du gjør det først - på henne? Det hadde jeg gjort.

Lenke til kommentar

Har du noengang prøvd "I never"? Det er ihvertfall en drikkelek hvor alle sitter med sine respektive drinker og kommer med en påstand, f eks "Jeg har aldri prøvd analsex". Hvis du er en av de andre som er med på drikkeleken og du har prøvd det, så må du drikke. Hvis du er den eneste som drikker, så må du fortelle historien.

 

Jeg hadde prøvd det, ihvertfall en gang, bare for å kunne være rå i I never.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...