NeX Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Vurderer og kjøpe: Lian Li PC65 Midi tower (pc60 med vindu) og Slenge inn 1 eller 2? Kald Katode 30cm enkel UV. Vil dette se bra ut? kjøper på netconnection... Bare kom med tips:) ::NeX Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 tror ikke du vil få så mye utbytte av blacklight katoder så lenge du ikke har ting inni der som reagerer på uv. f.eks UV i vannkjølingsvannet, UV kabler etc.. men har du det så blir det nok fett. Lenke til kommentar
NeX Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 hadde tenkt å kjøpe ett sett med uvkabler seff. Men trenger jeg to stk? Hva med at jeg f.eks kjøpte en blacklight og en gul kald katode? ville det sett bra ut? Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 15:26, skrev NeX:hadde tenkt å kjøpe ett sett med uvkabler seff.Men trenger jeg to stk?Hva med at jeg f.eks kjøpte en blacklight og en gul kald katode? ville det sett bra ut? Tror ikke du trenger mer enn 1 blacklight katode, men er ikke de litt blåfarget? Da tror jeg det er finere om du tar en blå katoden i tillegg? men det skader jo ikke å prøve med gul. Lenke til kommentar
NeX Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Tror jeg følger rådet ditt og tar en blacklight med blå katode... Kommer nok til å bestille i kveld. Men hvordan skal jeg feste de forskjellige tinga. hvor er det best å plasere de forskjellige katodene? Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Tror katodene festes med borrelås Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå