Melkekartong Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Last ned og installer Western Digital Data Lifeguard Diagnostics. http://support.wdc.com/download/index.asp?...&pid=999&swid=3 Når du etter hvert får startet programmet, dobbeltklikker du på disken som du har problemer med, deretter EXTENDED TEST. Lykke til Edit: Dersom det er "Bad sectors" som er problemet, kan disken være helt brukbar helt til man begynner å lese/skrive til de dårlige sektorene. Da får man enten forsinket blablabla eller så henger PCen seg fullstendig. Dersom det er dårlige sektorer, ville jeg prøvd å kjøre Spinrite for å se om det er mulig å gjenopprette data. Spinrite er genialt, men kan ta veldig lang tid. Endret 9. april 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Noe jeg aldri har gjort! Hvordan strapper jeg til SATA150 og det andre? Edit: Edit: Dersom det er "Bad sectors" som er problemet, kan disken være helt brukbar helt til man begynner å lese/skrive til de dårlige sektorene. Da får man enten forsinket blablabla eller så henger PCen seg fullstendig. Dersom det er dårlige sektorer, ville jeg prøvd å kjøre Spinrite for å se om det er mulig å gjenopprette data. Spinrite er genialt, men kan ta veldig lang tid. Det klikker når Steam skal åpnes, så det kan absolutt være problemet! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva med å legge alle disse løsningene folk vet om i en FAQ? Endret 9. april 2007 av eguliano Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg fatta det, leste ikke hele posten din, syar. Restarte... Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Takk! Du har reddet enda et liv: ) Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Nå kom det på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå