nabbskall Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg kjøpte iallfall xbox 360 igår :!: Håper det blir så bra som forventet 8301903[/snapback] Åssen er den da? er du fornøyd? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Se hvilken spill konsollen tilby nå og i fremtiden, er det titler som konsollen har i dag som frister f.eks? Er ikke lett å velge konsoll, men å spørre om hvilken du skal velge gjør bare ting værre. Konsollvalg er en 1 mans job Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg kjøpte iallfall xbox 360 igår :!: Håper det blir så bra som forventet 8301903[/snapback] Åssen er den da? er du fornøyd? 8309452[/snapback] Jeg har ikke fått den enda da, får den etter påske :!: Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg er mer eller mindre bestemt på å kjøpe en PS3. Det eneste jeg ikke liker er at det ser ut til at det kommer litt for mange dårlige porter fra PC/X360-spill til den. Jeg regner med at dette bedrer seg når spill blir bygget opp fra grunnen til PS3. Håper bare ikke at multiplattform-spill vil lide på PS3. Man må jo nesten bare vente å se. Vi får se mot høsten hva PS3 er god for tenker jeg. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg er mer eller mindre bestemt på å kjøpe en PS3. Det eneste jeg ikke liker er at det ser ut til at det kommer litt for mange dårlige porter fra PC/X360-spill til den. Jeg regner med at dette bedrer seg når spill blir bygget opp fra grunnen til PS3. Håper bare ikke at multiplattform-spill vil lide på PS3.Man må jo nesten bare vente å se. Vi får se mot høsten hva PS3 er god for tenker jeg. 8315467[/snapback] Jepp, når Sony titlene kommer ut får nok pipa en annen lyd ja.. Ser med stor forventning frem mot titler som Gran Turismo 5, Lair, Heavenly Sword, Killzone2, Shadow of the Colossus 2?, God of War 3 og sist men ikke minst Little Big Planet. Også de vi har da: Motorstorm og Resistance: Fall of Man. Fellesnevner for disse spillene? SCE er direkte involvert i utviklingen av disse spillene og de kommer aldri på en annen konsoll.. Så sant Sony ikke går konken ens folk venter med at PS3 skal bli billigere da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå