lerry Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Et annet poeng er at 360 har mange spill som er mye billigere nå. Det er nok en god stund før PS3 spill blir særlig billigere. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Gå for begge to hvis du har råd til det da Sitter selv med alle 3 som jeg angre ikke på ett sekund, sikret meg min spillframtid minst 7 år til med sinnsyke mangen gode spill som kommer framover og noen som er allerede ute til diverse konsoller Endret 1. april 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Gå for begge to hvis du har råd til det da Sitter selv med alle 3 som jeg angre ikke på ett sekund, sikret meg min spillframtid minst 7 år til med sinnsyke mangen gode spill som kommer framover og noen som er allerede ute til diverse konsoller 8289682[/snapback] Nja, tviler på at jeg vil sprenge vekk 10.000 på konsoller. Tror jeg kommer til å vente et par mnd, og så kjøpe xbox 360. Og KANSKJE ps3 om 1 eller 2 år. Takker for nyttige tips folkz Lenke til kommentar
PuppetMastern Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Poenget er vel at så lenge det er minst 2 spill du kunne tenke deg NÅ så skal du nok holde ut uansett hvilken konsoll du kjøper med mindre du spiller veldig mye. Det kommer nye spill hele tida, så jeg er egentlig ganske enig i at spillutvalget ikke har så mye å si. Til slutt er det godspill på alle tre. 8288966[/snapback] Joda er helt enig i at det kommer spill hele tida, men selv om det spys ut spill i øst og vest så er det vel langt imellom de skikkelig spillperlene. Og det er vel ikke noe problem og holde ut til PS3'en får seg en ordentlig god spill lineup, spørsmålet er jo bare om man vil det. Spesiellt når det finnes alternativ som virker mer fornuftig både på pris og utvalg. Endret 2. april 2007 av PuppetMastern Lenke til kommentar
A14 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Skal du ha en spille konsoll, å ikke en brife konsoll så velger du jo såklart xbox 360!! den har jo mange flere spill og koster mye mindre!! det er kansje ikke så dumt å kjøpe begge men hadde jeg vert deg hadde jeg ventet i minst ett år før jeg kjøpte ps3!! Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 TV2 hjelper deg anbefalte i hvert fall å vente til høsten. Er ikke noe poeng i å kjøpe en helt ny PS3 som enda ikke har så mange spill når den koster så mye. Kan love deg at den er betydlig billigere til høsten, og at den har flere spill Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 360 siden den pr i dag har det beste utvalget og det kommer stortitler på rad og rekke i 2007 og de fleste er 360 eksklusive (Noen av dem dukker nok opp på PC etterhvert også men her var det snakk om PS3 vs 360) Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Skal du ha en spille konsoll, å ikke en brife konsoll så velger du jo såklart xbox 360!! Dette må være det dummeste argumentet jeg noengang har hørt. den har jo mange flere spill og koster mye mindre!! 8291213[/snapback] Det med spillutvalget er ikke noe jeg bekymrer meg stort over. Jeg ble heller ikke så sjokkert over prisen, PS2 kostet jo også over 5000 da den kom. Når man ser på avataren skjønner man at disse utsagnene kommer fra en skikkelig XBox-fanboy som kjemper et desperat forsøk for å kansje lokke noen tvilere over til den mørke siden (da tenker jeg ikke på fargen på konsollene). Uansett er min mening at det eneste fornuftige valget er å gå for PS3, har du ikke penger nå så vent til høsten. Den har mye kraftigere maskinvare som gjør den godt rustet til å takle spill som kommer i årene fremover. Den har også integrert blu ray-spiller, noe som forsåvidt også vil komme som tilleggsutstyr på XBOX 360 når Microsoft innser at HD-DVD har tapt kampen, snakker vi 2-3 år frem i tid?? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Gratulerer med saklig innlegg PootieTang Du hever deg langt over de du kritiserer Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Skal du ha en spille konsoll, å ikke en brife konsoll så velger du jo såklart xbox 360!! Dette må være det dummeste argumentet jeg noengang har hørt. den har jo mange flere spill og koster mye mindre!! 8291213[/snapback] Det med spillutvalget er ikke noe jeg bekymrer meg stort over. Jeg ble heller ikke så sjokkert over prisen, PS2 kostet jo også over 5000 da den kom. Når man ser på avataren skjønner man at disse utsagnene kommer fra en skikkelig XBox-fanboy som kjemper et desperat forsøk for å kansje lokke noen tvilere over til den mørke siden (da tenker jeg ikke på fargen på konsollene). Uansett er min mening at det eneste fornuftige valget er å gå for PS3, har du ikke penger nå så vent til høsten. Den har mye kraftigere maskinvare som gjør den godt rustet til å takle spill som kommer i årene fremover. Den har også integrert blu ray-spiller, noe som forsåvidt også vil komme som tilleggsutstyr på XBOX 360 når Microsoft innser at HD-DVD har tapt kampen, snakker vi 2-3 år frem i tid?? 8293006[/snapback] PS3 har kraftigere cpu ja men gpuen er ganske mye dårligere. Så X360 vil nok få spill med bedre grafikk Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kan love deg at den er betydlig billigere til høsten, og at den har flere spill 8291535[/snapback] Jeg er MEGET sikker på at første priskuttet ikke kommer før julesalget. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 PS3 har kraftigere cpu ja men gpuen er ganske mye dårligere. Så X360 vil nok få spill med bedre grafikk 8293153[/snapback] Så flott at du tar deg tiden med å konkretisere utsagnet ditt. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Gratulerer med saklig innlegg PootieTang Du hever deg langt over de du kritiserer 8293131[/snapback] Takk, poenget jeg forsøkte å få fram er at for å få fornuft ut av diskusjonen må nøytrale folk og ikke fanboys uttrykke meningene sine. Ellers kommer vi ingen vei. Jeg heller seff mot PS3 og vil derfor ikke komme med flere argumenter, så får det være opp til hver enkelt å bedømme hva som er best. Og til PC91: Sett deg ned og les diverse fakta, bl.a om cell-arkitektur. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Det ser ut til at folk tror at grafikk og fysikk kun er avgjort av mengde prosessorkraft og GPU-kraft. Tror dere det bare er å designe et spill, så kjører det i 100 FPS? Jeg har opplevd lav FPS mange ganger i MotorStorm, betyr det at PS3 er dårlig? Nei. Jeg har også opplevd lav FPS mange ganger i Dead Rising, betyr det at 360 er dårlig? Nei. Ingen av konsollene er dårlige, det er fanboys fra begge sider som klamrer seg fast i alt mulig tull. Vi som liker spill istedenfor konsoller bryr oss om spillene uavhengig av konsoll. Jeg kan aldri få sagt det nok! @PC91: Bare stopp med det vissvasset, du kommer ingen vei. Skal du skrive fakta må du komme med kilder. Også kan du la spillene og tiden avgjøre hvilken konsoll som er "best". Endret 2. april 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Gratulerer med saklig innlegg PootieTang Du hever deg langt over de du kritiserer 8293131[/snapback] Takk, poenget jeg forsøkte å få fram er at for å få fornuft ut av diskusjonen må nøytrale folk og ikke fanboys uttrykke meningene sine. Ellers kommer vi ingen vei. Jeg heller seff mot PS3 og vil derfor ikke komme med flere argumenter, så får det være opp til hver enkelt å bedømme hva som er best. Og til PC91: Sett deg ned og les diverse fakta, bl.a om cell-arkitektur. 8293275[/snapback] Klar over cpuen er milevis forrancmen gpuen til PS3 er mye dårligere enn X360. Det vet allmenheten Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Gratulerer med saklig innlegg PootieTang Du hever deg langt over de du kritiserer 8293131[/snapback] Takk, poenget jeg forsøkte å få fram er at for å få fornuft ut av diskusjonen må nøytrale folk og ikke fanboys uttrykke meningene sine. Ellers kommer vi ingen vei. Jeg heller seff mot PS3 og vil derfor ikke komme med flere argumenter, så får det være opp til hver enkelt å bedømme hva som er best. Og til PC91: Sett deg ned og les diverse fakta, bl.a om cell-arkitektur. 8293275[/snapback] Klar over cpuen er milevis forrancmen gpuen til PS3 er mye dårligere enn X360. Det vet allmenheten 8293432[/snapback] Mye bedre ville jeg ikke sagt. De er ganske like. Takker for alle svar/tips Kjøper xbox 360 om noen dager Tenker jeg venter et år eller to med å kjøpe ps3 Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Tror det er et lurt valg. X360 har mange topptitler på markedet allerede og er mange på vei dette året her. PS3 vil nok ikke komme skikkelig i gang før nærmere jul og over nyttår. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg kjøpte iallfall xbox 360 igår :!: Håper det blir så bra som forventet Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Gratulerer med saklig innlegg PootieTang Du hever deg langt over de du kritiserer 8293131[/snapback] Takk, poenget jeg forsøkte å få fram er at for å få fornuft ut av diskusjonen må nøytrale folk og ikke fanboys uttrykke meningene sine. Ellers kommer vi ingen vei. Jeg heller seff mot PS3 og vil derfor ikke komme med flere argumenter, så får det være opp til hver enkelt å bedømme hva som er best. Og til PC91: Sett deg ned og les diverse fakta, bl.a om cell-arkitektur. 8293275[/snapback] Klar over cpuen er milevis forrancmen gpuen til PS3 er mye dårligere enn X360. Det vet allmenheten 8293432[/snapback] Må si som PootieTang at hvis det er den konklusjonen du kommer frem til bør du studere cell-arkitekturen bedre. Kan forklare det enkelt for deg, person A sykler fortere enn person B, likevel sykler person B raskest fordi han har fått installert en hjelpemotor på sykkelen. Dette er ikke en enormt kraftig motor men har nok krefter til at person B er raskest. Slik fungerer Cell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå